25

577 46 29
                                    

———

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

———

"En voi usko, että suostuin tähän." Taehyung ristii kädet rinnalleen ja katsoo nyrpein kasvoin, kuinka Jimin ja Seokjin esittelevät hänelle toinen toistaan hävyttömämpiä koristeita.

He seisovat keskellä juhlaliikettä, joka aluksi oli kuulostanut Taehyungin korvaan hyvältä idealta. Se oli kunnes hän käveli sisään liikkeeseen ja melkein törmäsi jättimäiseen täytettyyn penikseen. Hän oli sen jälkeen punastunut kauttaaltaan ja melkein pinkaissut ulos kaupasta ellei Jeongguk olisi pitänyt kiinni hänen vyötäröstään (nauraen samalla kippurassa).

"Tae, mieltä olet näistä?" Jimin kysyy ilkikurinen pilke silmäkulmassa ja heiluttaa koristeita hänen kasvojensa edessä.

Taeyung pyörittää silmiään ja työntää Jiminin käden pois. "Te olette lapsia."

Jimin virnistää ja heittää koristeet Seokjinin koriin, joka on alkanut jo täyttyä kaiken maailman turhuuksilla. Kun Taehyung oli lupautunut tulemaan veljensä seuraksi, hän ei ollut kuvitellut joutuvansa lapsenvahdiksi.

"Katso, rakas!" Jeongguk huudahtaa juostessaan Taehyungin luo. Hänen kasvoillaan on leveä hymy, joka saa hänet näyttämään viattomalta. Taehyung on aina vihannut Jeonggukin antamaa hellittelynimejä, mutta viimeaikoina hänen sydämensä on heittänyt kuperkeikkaa sanan kuullessaan.

"Katso minkä muotoisia keksejä. Ensi kerralla me voimme koristella näitä!" Jeongguk jatkaa näyttäen hänelle kyseenalaisen muotoisia keksejä. Taehyung yrittää pidättää nauruaan, sillä koko aihe on hänestä typerä, mutta Jeonggukin innokkuus tekee siitä huvittavan.

Lopulta hän antaa periksi ja purskahtaa nauruun pudistaen samalla päätään. "En kestä sinua."

Jeongguk laskee keksit takaisin hyllyyn ja kietoo kätensä vanhemman ympärille. "Olet kyllä surkea valehtelija."

Taehyung jättää kuumenevat poskensa huomiotta ja vaihtaa nopeasti aihetta.

"Miksi meidän pitää edes hankkia koristeita? Me olemme siellä yhden yön", Taehyung valittaa kääntäen katseensa Seokjiniin, joka on juuri sovittamassa erilaisia tieroja.

"Koska se on hauskaa", Seokjin sanoo peilaten itseään. "Rentoudu hiukan, Tae. Älä ole ilonpilaaja", hän jatkaa vilkaisten veljeään peilin kautta.

Taehyung huokaisee hiljaa. Hänen vieressään seisova Jeongguk huomaa vanhemman kasvoilla olevan ilmeen ja vetää hänet sivuun muista.

"Mikä sinua vaivaa tänään?" hän kysyy tutkien Taehyungin kasvoja.

"Ei mikään? Kaikki on hyvin", Taehyung puuskahtaa ja Jeongguk antaa hänelle terävän katseen. Vietettyään miehen kanssa monta viikkoa yhdessä, hän näkee suoraan tämän lävitse.

"Selvästi ei ole", Jeongguk väittää vastaan. "Tae, älä pilaa tätä Jiniltä", hän huokaisee vilkaisten parasta ystäväänsä, joka on onnensa kukkuloilla suunnitellessaan polttareitaan.

SOPIMUS | TKWhere stories live. Discover now