26

564 50 39
                                    

———

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

———

Taehyung pystyy haistamaan keittiöstä kantautuvan rasvan ja mausteiden tuoksun, joka kertoo hänen veljensä olevan jo kokkaushommissa. He olivat saapuneet mökille muutama tunti sitten ja Taehyungin on pakko myöntää, että Seokjinin näyttämät kuvat eivät tehneet sille oikeutta.

Mökki ei ollut erityisen iso. Kolme makuuhuonetta ja olohuone, jonka seitsemän aikuista miestä joutuu jakamaan keskenään, hiukan ahdas keittiö, mutta sitäkin suurempi patio. Mökin maisemat kuitenkin kompensoivat tarpeeksi. Se on kuin suoraan matkailulehdestä.

Taehyungin kävellessä ruokailuhuoneeseen, joka on yhdistetty olohuoneeksi, hän huomaa kaikkien olevan jo paikalla ja naureskelemassa omille pikku jutuilleen.

"Miksi minä joudun nukkumaan yläpedissä?" hän kuulee Hoseokin valittavan Yoongille, joka vain nyökyttelee kuin hänen huomionsa olisi jossain muualla.

"Koska sinä hävisit kivi-paperi-sakset", Jimin pyörittää silmiään ennen kuin huomaa paikalle saapuneen Taehyungin ja hymyilee.

"Oli jo aikakin", hän naurahtaa miehen istuessa alas pöydän ääreen. "Jeonggukilla on ollut vieroitusoireita", mies vitsailee ja vilkaisee Taehyungin vieressä istuvaa räppäriä, joka kieltää asian nopeasti.

"Minä vain mietin, missä poikaystäväni luuraa", hän puolustelee ja kääntyy sitten katsomaan vanhempaa virne kasvoillaan.

"Hei rakas", hän sanoo ja pienen hetken Taehyungista tuntuu, että se on suunnattu hänelle. Ei heidän ympärillä olevalle yleisölle. Joten hän vastaa miehen hymyyn.

"Ruoka on valmista!" Seokjin hihkaisee keittiöstä ja saapuu kantaen höyryävää kattilaa. Hän laskee sen pöydälle saaden kaikkien huomion.

"Kiitos hyung", Taehyung sanoo lastatessaan ruokaa lautaselleen. Hänen veljensä mumisee jotain takaisin, mutta keskittyy sitten syömiseen.

Vasta jokaisen saatua jotain vatsansa pohjalle he pystyvät rentoutumaan ja jatkamaan keskusteluaan. Seokjin puhuu häistä kyllästymiseen saakka, mutta kaikki kuuntelevat, sillä mies varmaan myrkyttäisi heidän seuraavan aterian, jos joku uskaltaisi ilmaista asian ääneen.

"Ja sitten minä mietin valkoisia kyyhkysiä, jotka vapautettaisiin seremonian jälkeen... ja suklaalähdettä", Seokjin selittää Namjoonin vain nyökkäillessä vieressä. Taehyungin on pidäteltävä nauruaan miehen ilmeitä seuratessaan.

"Kuulostaa mahtavalta, hyung", hän vakuuttaa veljelleen, joka vain heilauttaa hiuksensa kuvitteellisesti olkansa taakse.

"Odota vain. Pian sinä ja Jeongguk suunnittelette häitänne", hän virnistää ja Taehyung melkein tukehtuu paistettuun kanaan. Hän joutuu yskäisemään muutaman kerran, Hoseokin taputellessa hänen selkäänsä, ennen kuin hän saa rauhoiteltua itsensä.

Koko pöytäseurue tuntuu hiljentyneen ja Taehyungin kasvoja polttelee. Hän ei uskalla edes vilkaista vieressään istuvaa Jeonggukia.

"Mitä? Se on vain ajan kysymys", Seokjin jatkaa tarkkaillen veljensä ilmettä. "Vai mitä Jeongguk?"

SOPIMUS | TKWhere stories live. Discover now