———
Taehyung ei ole täysin varma, miten hän päätyi tänne. Hän tuijottaa valkoista kattoa, yrittäen olla välittämättä jomottavasta kivusta takaraivossaan. Muistikuvat eilisillasta tuntuvat hämäriltä —hän muistaa kumonneensa samppanjaa lasi toisensa jälkeen.
Hän muistaa tanssineensa Jeonggukin kanssa. Hän muistaa, kuinka Jeongguk oli silittänyt rauhoittelevasti hänen selkäänsä ja kuinka hän oli hyräillyt laulun sanoja hiljaisesti Taehyungin korvaan.
Mutta hän ei muista, miten hän päätyi tänne; tyhjään valkoiseen huoneeseen, jossa oli sängyn lisäksi ainoastaan pieni yöpöytä, jonka päällä on vesilasi ja pilleri, sekä peili, josta tuijottaa takaisin väsynyt peilikuva.
Taehyung sulkee silmänsä auringonvalon heijastuessa peilin kautta hänen silmiinsä ja kuullessaan puhelimen piipahduksen lattialta, hän kurtistaa kulmiaan, sillä jokainen pienikin ääni kuulostaa laukaukselta hänen korvansa juurella.
Taehyung kääntyy kyljelleen ja kurottaa sokeasti lattialle, josta hän löytää hetken hapuilun jälkeen puhelimensa. Hän vie sen kasvojensa eteen ja joutuu siristämään silmiään sen kirkkaudelle.
Ensimmäinen asia, jonka Taehyung huomaa on kasapäin viestejä hänen ystäviltään, kysyen oliko hän päässyt turvallisesti kotiin, oliko hän vielä hengissä ja ennen kaikkea —muistiko hän käyttää ehkäisyä. Taehyung pyörittää silmiään ja jatkaa viestien selailua.
He ovat niin dramaattisia, hän ajattelee huvittuneena, kunnes hänen katseensa kiinnittyy Jiminin laittamaan viestiin.
Huomenta. Älä avaa sosiaalista mediaa tänään, okei? Olet rakas.
Taehyung kurtistaa kulmiaan, yrittäen ymmärtää Jiminin viestiä. Ja vastoin parhaan ystävänsä sanoja, hän avaa sosiaalisen median.
Ensimmäinen asia, joka ponnahtaa Taehyung etusivulle on video kahdesta kissanpennusta, jotka tuovat leveän hymyn hänen kasvoilleen. Se kuitenkin hyytyy hänen selatessa etusivuaan alemmas.
Taehyung pysähtyy juorulehden artikkelin kohdalle. Artikkeliin on liitetty kuva hänestä ja Jeonggukista Seokjinin kihlajaisjuhlissa ja Taehyungin rintaa puristaa. Mistä joku oli saanut tämän kuvan? Hän ei muista nähneensä ainuttakaan toimittajaa koko päivänä.
Vastoin järjen ääntä, Taehyung painaa artikkelin auki ja lukee ensimmäisen lauseen: "Onko räppäri Jeon Jeongguk asettunut vihdoin aloilleen?" Taehyung jatkaa artikkelin lukemista ja huokaisee helpotuksesta huomattuaan, ettei sen sävy ole lainkaan niin negatiivinen kuin hän oli olettanut.
Vasta avattuaan artikkelin kommenttiosion, hän toivoo, että olisi noudattanut Jiminin neuvoa. "Tuonko kanssa Jeongguk seurustelee?" "Hyi saatana" "Se näyttää ihan onnenonkijalta". Taehyung nielaisee raskaasti sanojen poltellessa hänen silmäkalvojaan.
YOU ARE READING
SOPIMUS | TK
Fanfiction"Taidat sietää minua hiukan enemmän kuin haluat myöntää" Taehyung on aina elänyt äitinsä kontrollissa, joten kun tämä yrittää parittaa häntä perhetutun pojan kanssa yhteen, Taehyung päätyy etsimään apua odottamattomalta tasolta.