29

516 47 50
                                    

———

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

———

On kulunut viikko siitä, kun Taehyung viimeksi puhui Jeonggukin kanssa. Eikä kyse ole yrityksen puutteesta, sillä joka kerta kun hän on yrittänyt ottaa yhteyttä nuorempaan, tämä on sanonut olevansa kiireinen tai jättänyt hänet kokonaan huomioimatta.

Taehyung ei ole tyhmä; hän tietää Jeonggukin välttelevän häntä.

Aluksi hän ei halunnut uskoa siihen. Eihän heidän pieni sanaharkkansa voinut aiheuttaa toisessa tällaista reaktiota. Mutta kun Taehyung oli eräänä iltana soittanut veljelleen ja kysynyt, oliko Jeongguk yhä töissä, tämä oli hiukan hämmentyneenä vastannut miehen menneen klubille juhlimaan. Se oli ollut vahvistus Taehyungin ajatuksille, jonka takia hän on tässä nyt. Jeonggukin ulko-oven takana.

Taehyung oli saanut aiemmin päivällä illalliskutsun Bogumilta, johon hän oli hetken pohdinnan jälkeen suostunut. Hänen oli päästävä pois neljän seinän sisältä. Hän halusi ajatukset pois Jeonggukista ja miehen oikkuilusta.

Mutta se ei ollut toiminut niin kuin hän toivoi.

Toki heillä oli ollut hauskaa ja Taehyung oli tuntenut olonsa rennoksi jutellessaan aiheista, jotka heitä molempia kiinnosti. Taehyung oli kertonut työstään opettajana ja mielenkiiinnostaan taiteeseen, ja Bogum oli kertonut olevansa kiinnostunut matkustelemaan ympäri maailmaan. Hän oli myös maininnut, kuinka hän toivoo löytävänsä pian jonkun, jonka kanssa jakaa kaikki kokemukset.

Ja jos totta puhutaan Taehyung melkein toivoi olevansa se henkilö. Jos hän vain antaisi miehelle mahdollisuuden, hän voisi jopa olla se. Mutta se tarkottaisi luopumista Taehyungin rakastamasta työstä ja elämästä.

Hänen mielensä oli kuitenkin vaellellut kaikkiin niihin romanttisiin paikkoihin, joihin he voisivat yhdessä matkustaa. Illallinen tähtien alla Pariisissa ja auringonlasku Balilla. Rakastelua Espanjan rannikkolla. Mitä muuta voisi toivoa?

Hän saisi sen täydellisen, sadunomaisen rakkaustarinan, josta hän on aina haaveillut.

Mutta kun Taehyung ajattelee näitä asioita, hän ei näe Bogumia vaan kirkkaan, pupumaisen hymyn omistavan Jeonggukin.

Jeonggukin, joka on vallannut hänen mielensä. Ja sydämensä. Taehyung ei ole koskaan ollut hämmentyneempi, ja hän pohtii, voisiko Jeongguk koskaan tuntea samoin.

Haluaisiko Jeongguk sen saman ruusuilla koristetun elämän, josta Taehyung on aina haaveksinut? Lähettäisikö Jeongguk hänelle kukkia ja siirappisia kortteja? Herättäisikö Jeongguk hänet suudelmilla? Jättäisikö mies klubi-illan väliin vain jäädäkseen Taehyungin kanssa kotiin pelaamaan lautapelejä ja lukemaan kirjoja? Pystyiskö hän sitoutumaan?

Nämä ajatukset olivat pitäneet Taehyungia hereillä joka yö viikon verran, sillä sisimmässään hän tietää ettei Jeongguk haluaisi hänen tylsää elämäänsä.

SOPIMUS | TKWhere stories live. Discover now