05

569 44 16
                                    

———

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

———

Taehyung havahtuu hereille jonkun ravistellessa kovakouraisesti häntä olkapäistä. Hänen silmänsä räpsähtävät auki ja hän kääntelee päätään hämmentyneenä eri suuntiin.

"Herätys idiootti", Taehyung kuulee Jeonggukin kuiskaavan hänen yläpuolella ja siinä samassa hänen katseensa kiinnittyy kyseiseen mieheen, joka tumma hahmo häilyy hänen yläpuolella. Taehyung siristää hiukan silmiään pystyäkseen juuri ja juuri erottamaan nuoremman kasvot pimeässä huoneessa.

Taehyung kulmat kurtistuvat ja hänen kasvoiltaan paistaa väsymyksen lisäksi myös ärsyyntyneisyys, hänen hengähtäessä raskaasti.

"Mitä sinä haluat?!" Taehyung kuiskaa takaisin, yrittäen olla herättämättä lattialla nukkuvia ystäviään.

"Tarvitsen sen kuvan ennen kuin lähden", Jeongguk vastaa kuin se olisi itsestäänselvyys. Hän nappaa kiinni Taehyungin peiton reunasta ja vetää sen pois miehen päältä ennen kuin tämä ehtii vastustelemaan.

Taehyung yrittää vaistomaisesti vetää peittoaan takaisin, viileän ilman kutittaessa hänen ihoaan, mutta turhaan. Hän mutristaa pettyneesti huuliaan ja kääntyy katsomaan Jeonggukia, joka tuijottaa tutkivasti häntä —tai pikemminkin hänen pyjamaansa.

Taehyung kohottaa kysyvästi kulmiaan, jolloin Jeongguk purskahtaa hiljaiseen nauruun. "Et voi näyttää tuolta kuvassa. Onko sinulla lökäreitä tai jotain?"

"Mitä vikaa näissä on?" Taehyung kysyy mulkaisten. Hän kääntää katseensa sinivalkoraidallisiin pyjamiin, joissa on punaisen olion kuvia. "Ne ovat söpöt."

"Juuri se. Ne ovat söpöt ei seksikkäät", Jeongguk selittää silmiään pyöritellen. "Onko sinulla lökäreitä vai ei? Ihmisten pitää ajatella, että olen jonkun seksikkään kanssa."

"Sinä olet niin pinnallinen, se ei ole edes hauskaa", Taehyung tuhahtaa Jeonggukin sanoille ja silmäilee tämän vaatteita. "Minulla on nuo samat lökärit kuin sinulla", hän ilmoittaa lopulta.

"Täydellistä. Missä ne ovat?"

Taehyung estää itseään pyörittämästä silmiään ja osoittaa huoneen toiselle puolelle. "Kaapin edessä olevassa laukussa."

Jeongguk ei tuhlaa lainkaan aikaa vaan hypähtää nopeasti pois sängyltä ja hiippailee varovasti huoneen toiselle puolelle, varoen keskellä lattiaa olevaa ilmapatjaa.

"Tässä. Vaihda nopeasti", Jeongguk kuiskaa hetken päästä, heittäen harmaat lökärit ja valkoisen t-paidan Taehyungia päin, joka hiljaisen puuskahduksen saattelemana vaihtaa pyjamansa niihin.

Jeongguk palatessa takaisin sänkyyn, Taehyung on istualtaan, nojaten vasten sängynpäätyä kädet eteensä ristittynä.

"Mitä nyt?" hän kysyy nuoremmalta, joka hetken pohdinnan jälkeen liikahtaa lähemmäs.

SOPIMUS | TKWhere stories live. Discover now