———
Maanantaiaamuna Taehyung kärsii vieläkin krapulan jälkeisistä oireista. Hänen onnekseen 9-vuotiaat eivät ole kovinkaan tarkkaavaisia, varsinkaan jokaisen ollessa liian keskittynyt tekemään ryhmätöitä valitsemistaan eläimistä. Joten Taehyung saa rauhassa hengähtää tuolissaan ja pohtia elämän tärkeitä kysymyksiä.
Milloin tämä tunti loppuu?
Hän puristaa oikeassa kädessä keltaista mukia, jonka pohjalla on vain tilkka kitkerää nestettä — jos totta puhutaan, pelkkä kahvin haju saa Taehyungin voimaan pahoin, mutta hän tarvitsee kofeiinia, jos hän aikoo selvitä tästä päivästä.
Heti tunnin päätyttyä Taehyung lähettää oppilaansa välitunnille, jonka jälkeen hän kiirehtii opettajahuoneeseen lepäämään ja täyttämään kahvikuppinsa. Hän tervehtii matkalla vastaantulevia kollegoitaan, jotka näyttävät liian pirteiltä ottaen huomioon, ettei kello ole edes vielä kymmentä.
Kuitenkin opettajahuoneeseen päästyään, Taehyung päästää ulos tuskaisen huokaisun. Tietenkin pannun pitää olla juuri silloin tyhjä, kun Taehyung sitä eniten tarvitsisi. Hän tuhahtaa ja täyttää kahvinkeittimen uudestaan.
Uutta pannullista odottaessa, Taehyung kaivaa puhelimensa esiin ja hetken harkinnan jälkeen hän avaa sosiaalisen median — huono idea.
Ensimmäinen asia, joka ponnahtaa hänen silmilleen on artikkeli 'Jeon Jeongguk ja mysteerimies läheisissä väleissä...' Taehyung selaa nopeasti sen ohi vain tajutakseen, että hän ei pysty pakenemaan juorulehtien otsikoita ja fanien spekulointia.
Valon napsahtaessa pois päältä kahvinkeittimen kyljessä Taehyung kaataa nopeasti sen sisällön mukiinsa ja lisää siihen vielä maitoa ja sokeria niin, ettei sitä hädin tuskin voi enää kutsua kahviksi. Hän vilkaisee kelloa ja huokaisee. Vielä 11 minuuttia.
Taehyung kipittää huoneen toisella puolella sijaitsevalle sohvalle ja käpertyy siihen, antaen puheensorinan muuttua taustahälinäksi.
Hän ottaa hörpyn kahvistaan ja nyrpistää nenäänsä. Kuka juo tätä vapaaehtoisesti?
Hänen pitäisi käyttää tämä aika hyödyksi ja suunnitella seuraavia tunteja, sillä hän ei viikonlopun aikana kerennyt sitä tekemään, mutta sen sijaan hänen mielensä ajautuu bambisilmäiseen räppäriin.
He näkevät tänään uudestaan, ja Taehyung valehtelisi, jos hän sanoisi etteikö häntä jännittäisi.
Jeongguk oli tekstannut Taehyungille eilen ja ilmoittanut hakevansa hänet töistä, jonka jälkeen he menisivät puistoon kävelemään — paikkaan, jossa paparazzi saisi heistä hyviä kuvia.
Taehyung ei halua edes ajatella seuraavan päivän otsikoita.
Sohvan vajotessa Taehyungin vieressä, hän repii katseensa irti seinästä ja pakottaa ajatuksensa taka-alalle. Hän kääntyy katsomaan viereensä istunutta miestä, joka hymyilee hänelle sydämenmuotoista hymyään.
YOU ARE READING
SOPIMUS | TK
Fanfiction"Taidat sietää minua hiukan enemmän kuin haluat myöntää" Taehyung on aina elänyt äitinsä kontrollissa, joten kun tämä yrittää parittaa häntä perhetutun pojan kanssa yhteen, Taehyung päätyy etsimään apua odottamattomalta tasolta.