10

541 45 22
                                    

———

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

———

"Te olette myöhässä!" Seokjin toruu Taehyungin ja Jeonggukin kävellessä käsi kädessä puutarhan portista sisään. Hän pudistaa päätään pettyneesti, mutta päästää sitten pienen hymähdyksen, joka kertoo Taehyungille, ettei tämä ole oikeasti vihainen.

Taehyung irvistää pahoittelevasti, antaen samalla katseensa kiertää puutarhan läpi. Sen koristelemisessa ei ole pidätelty lainkaan. Joka puolella on pieniä lyhtyjä ja tuikkiva valoja sekä vaaleanpunaisia ja valkoisia nauhoja, joita roikkuu kirsikkapuista. Kukaan ei voisi kieltää, etteikö se huutaisi Seokjiniä.

"Anteeksi", Taehyung mutisee halatessaan veljeään, joka on selvästi jo häästressin alla. "Me olimme, öhm, kiireisiä", hän selittää niskaansa raapien.

Seokjin katsoo heitä skandalisoituneena ja nyrpistää nenäänsä. "Tae, olen sinun veljesi. Minun ei tarvitse tietää sinun ja Jeonggukin seksielämästä."

Hän halaa vielä Jeonggukia, joka pidättelee virnistystä, ja kävelee sitten kiireen vilkkaa tervehtimään muita vieraita.

"Mistä hän päätteli, että puhuin muka siitä?" Taehyung kuiskaa viimeisen sanan viattomasti.

Jeongguk naurahtaa päätään pudistellen. "He kaikki olettavat, että me harrastamme seksiä", hän kohauttaa olkiaan ja Taehyung tuntee kasvojensa kuumenevan. "Tarkoitan, katso minua. Kuka voisi vastustaa?"

"Voi luoja, sinä olet niin täynnä itseäsi", Taehyung pyörittää silmiään.

"Tiedän", Jeongguk hymyilee hammashymyään, eikä Taehyung pysty estämään itseään hymyilemästä takaisin. Hänestä tuntuu kuin hetkeksi kaikki ahdistus katoaisi.

Se hetki kuitenkin rikkoutuu nopeasti Taehyungin vanhempien saapuessa paikalle. Jiwoo selvittää kurkkuaan ja Taehyungin ryhti suoristuu automaattisesti ja hänen kasvoillaan oleva hymy muuttuu johonkin paljon teennäisempään.

"Taehyung. Jeongguk. Olette myöhässä", Jiwoo sanoo tutkien molempia miehiä päästä varpaisiin. Hän ei yritä edes peitellä sitä.

"Mukava nähdä teitäkin!" Taehyung sanoo tekopirteästi, hymyillen niin, että suupieliin koskee. Se näyttää enemmänkin irvistykseltä.

"Hei rouva ja herra Kim", Jeongguk tervehtii kohteliassti, hiukan kumartaen. Jiwoo pyörittää silmiään ja sanaakaan sanomatta vetää aviomiehensä mukanaan seuraavia vieraita kohti. Hän on ollut kylmempi räppäriä kohtaan aina siitä saakka, kun "pariskunnan" kuvat puistossa levisivät ympäri sosiaalista mediaa.

"Näen, mistä olet perinyt ihastuttavan luonteesi", Jeongguk sanoo Taehyungin vanhempien ollessa kuuloetäisyyden ulkopuolella.

Taehyung pysyy hiljaa, joten Jeongguk kääntyy katsomaan miestä. Hän odottaa tämän mulkoilevan häntä, ehkä sanovan jotain pistävää takaisin, mutta sen sijaan hän yllättyy nähdessään Taehyungin värisevän alahuulen ja kyynelistä kimaltelevat silmät.

SOPIMUS | TKWhere stories live. Discover now