———
Taehyung tuijottaa kenkiensä kuluneita kärkiä ihmisten puskiessa heidän ohitse. Hän on varma, että ilman maskeja heidän porukkansa herättäisi enemmän huomiota, mutta nyt kukaan tuskin edes vilkaisee heidän suuntaansa.
Hän on pelännyt tätä päivää. Se on pitänyt häntä otteessaan ja valannut kaikki hänen ajatukset aina siitä lähtien, kun hän sai tietää. Ja nyt kun sen aika on vihdoin koittanut, Taehyung on täysin lamaantunut. Hän ei totta puhuen osannut valmistautua siihen, kuinka nopeasti aika kului. Yhtenä hetkenä hän juhli Jeonggukin uutta albumia ja toisena hän itki itsensä uneen muistaen, ettei hän tulisi näkemään miestä kahdekaan kuukauteen.
Hänen edessään Seokjin nauraa kovaan ääneen jollekin, mitä Jeongguk oli sanonut. Hän näyttää huolettomalta, kuin tämä olisi vain pieni viikonloppureissu, jonne hänen paras ystävänsä on lähdössä. Eikä hän ole ainoa. Kaikki heidän ystävänsä ovat siellä, mikä Taehyungin onneksi tarkoittaa, ettei Jeonggukin huomio ole kokonaan hänessä. Hän ei tiedä, kestäisikö hän sitä.
He olivat vältelleet kiertueesta puhumista —tai pikemminkin Taehyung oli vältellyt ja jossain kohtaa Jeongguk oli tajunnut olla tuomatta asiaa esille. Se oli näin helpompaa, sillä huolimatta siitä, että Taehyung vannoi tukevansa miehen uraa, hän ei voinut olla tuntematta pistosta sydämessään.
Jeongguk oli pyytänyt Taehyungia tulemaan mukaansa. Ja hetken Taehyung oli jopa harkinnut sitä. Mutta hän ei voi jättää elämäänsä ja työtään kahdeksaksi kuukaudeksi, he molemmat tietävät sen.
Se on kieltämättä lisännyt pelkoa Taehyungin ajatuksiin. Mitä jos Jeongguk löytää jonkun paremman? Entä jos hän tajuaa, ettei Taehyung sovi hänen tulevaisuuteensa? Mutta kun Taehyung kuulee Jeonggukin kutsuvan hänen nimeään ja hän kohtaa miehen tuikkivat silmät, jotka vakuuttavat hänelle ettei niin tule käymään, hän voi hengittää. Hän tietää pystyvänsä luottamaan Jeonggukiin.
"Olet hiljainen", Jeongguk toteaa kävellen Taehyungin luokse. Hänellä on huppu päässä ja kasvoilla maski niin, että Taehyung voi ainoastaan nähdä tämän silmät. Jeongguk kietoo kätensä vanhemman vyötärölle ja vetää tämän lähemmäs itseään.
Taehyung puree huultaan tukahduttaakseen hiljaisen nyyhkäyksen, joka tekee tuloaan. Hän ei aikoisi itkeä keskellä Soulin kiireisintä lentokenttää —ei ainakaan Jeonggukin edessä. Hän kuitenkin antaa nuoremman haudata hänet turvalliseen halaukseen. Hän painaa kasvonsa vasten Jeonggukin kaulaa ja vetää sisään tämän tuttua tuoksua.
Jeonggukin ääni on rauhallinen, kun hän puhuu, mutta hänen otteensa Taehyungin ympärillä on epätoivoisen tiukka. "Minä soitan sinulle joka ilta, okei? Älä luulekaan, että pääset minusta niin vain eroon."
Tämä saa naurahduksen karkaamaan Taehyungin huulilta ja hän nostaa päänsä katsoakseen nuorempaa.
"Minun puhelinlaskuni tulee viemään koko omaisuuden", Taehyung huokaisee pilke silmäkulmassa. Aivan kuin se olisi hänen ainoa murheensä. Jeonggukin silmät muutuuvat puolikuun muotoisiksi ja Taehyungin ei tarvitse nähdä miehen suuta tietääkseen tämän hymyilevän.
"Minun tulee ikävä sinua", Taehyung sanoo ääni heikkona. Hän ei tiedä, kuinka kauan hän pystyy vielä esittämään, että kaikki on hyvin. Jeongguk nostaa kätensä hänen kasvoilleen ja vetää hänen maskinsa alas ennen kuin tämä tekee saman itselleen.
"Minunkin sinua", Jeongguk silittää Taehyungin poskea ja painaa huulensa kevyesti vasten tämän huulia. Taehyung on syventämssä suudelmaa, kun heleä naisääni kaiuttimista keskeyttää hänet.
"Viimeinen kuulutus lennolle 206 Tokioon. Matkustajia pyydetään siirtymään portille 15E välittömästi."
Jeongguk vetäytyy kauemmas hiukan huultaan purren. "Minun lentoni", hän sanoo varovasti.
Taehyung nyökkää hymyillen leveästi, vaikka todellisuudessa hänen rintaansa puristaa. Hän vetää Jeonggukin vielä kerran lähemmäs ja painaa suukon tämän poskelle.
"Soita, kun olet perillä", hän sanoo ja Jeongguk lupaa vetäen maskin takaisin kasvoilleen. Sen jälkeen hän kääntyy ympäri ja sanoo nopeat hyvästit ystävilleen, jotka ovat kaikki seuranneet pariskunnan hyvästejä kiusallisena sivusta.
Hän antaa vielä viimeisen puristuksen Taehyungin kädelle ennen kuin hänet johdatetaan henkivartijoiden ja managerin toimesta kohti VIP-henkilöille tarkoitettua turvatarkastusta.
Taehyung tuijottaa lasittuneena, kuinka Jeongguk kävelee kauemmas ja vasta, kun tämä kääntyy kulman taakse, hän antaa kyynelten valua poskilleen.
———
en voi uskoo, et tää on
loppu nyt :D tätä on ollut kyl
ihan super kiva kirjottaa, vaikka
välillä on ollut myös vähän
päänvaivaa,iso kiitos kaikille, jotka luitte tätä
ootte ollu ihan mahtavia<3 ja vielä
isompi kiitos niille ihanille, jotka
jakso jättää kannustavia kommentteja,
ne on oikeesti ollu mun päivän
pelastuksia(pitäkää silmät ja korvat auki
mun tulevia ficcejä varten)
YOU ARE READING
SOPIMUS | TK
Fanfiction"Taidat sietää minua hiukan enemmän kuin haluat myöntää" Taehyung on aina elänyt äitinsä kontrollissa, joten kun tämä yrittää parittaa häntä perhetutun pojan kanssa yhteen, Taehyung päätyy etsimään apua odottamattomalta tasolta.