———
Taehyung voi maistaa veren maun suussaan. Hän on purrut hermostuksissaan huultaan koko automatkan ajan. Edes Jeonggukin käsi hänen reidellään ei saa häntä rentoutumaan. He ovat matkalla Seokjinin ja Namjoonin harjoitusillalliselle ja Taehyungia jännittää. Enemmän kuin normaalisti.
Hänellä oli täysin selvä suunnitelma päässään ennen kuin Jeongguk tuli hakemaan häntä. Taehyung menisi paikalle käsi kädessä "poikaystävänsä" kanssa ja sanoisi suorat sanat äidilleen. Hän kertoisi tälle rakastavansa Jeonggukia eikä hän tai Bogum tai kukaan voisi muuttaa sitä. Mutta nyt hän epäröi. Tämä sopimus, joka hänellä on Kim Jiwoon kanssa on kuin köysi hänen kaulallaan ja Taehyung on kyllästynyt siihen. Hän vain haluaa olla Jeonggukin kanssa. Aidosti. Ilman taka-ajatuksia.
Kevyt reiden puristus saa Taehyung kääntämään katseensa Jeonggukiin, joka vilkaisee häntä pahoittelevasti heidän kaartaessa juhlapaikan pihaan.
"Olemme perillä", hän sanoo ja Taehyung huokaisee raskaasti. Hän kuitenkin antaa lämpimän hymyn Jeonggukille kiitollisena toisen tuesta. Hän ei tiedä, missä heidän suhteensa täysin kulkee, mutta siitä välittävätkö he toisistaan ei ole kysymystäkään.
Taehyung kävelee käsi kädessä Jeonggukin kanssa suuren puutarhan keskellä olevalle rakennukselle. Hän voi nähdä vielä muutamia tekemättömiä häävalmisteluita, mutta muuten paikka on viimeistä vaille valmis. Taehyung ei voi kieltää etteikö hänen veljensä olisi tehnyt upeaa työtä.
"Taehyung! Jeongguk! Te olette vihdoin täällä", stressaantunut Seokjin tervehtii heti miesten kävellessä ovista sisään.
"Olisimme tulleet aikaisemmin, jos tämä tässä olisi osannut päättää, minkä paidan hän laittaa", Jeongguk virnistää ja Taehyung pyörittää silmiään nuoremman sanoille.
"Tai jos sinä olisit painanut jarrun sijaan kaasua", hän väittää vastaan silmiään siristäen ja Jeongguk kallistaa huvittuneena päätään.
"Ehkä, jos sinä-"
"Luoja, hankkikaa huone", Seokjin keskeyttää kääntyen sitten kihlattunsa puoleen. "Lupaa minulle, Joon, ettemme ole koskaan tuollaisia."
Nyt on Taehyungin ja Jeonggukin vuoro mulkaista vanhempaa miestä, mutta tämä vain näyttää heille kieltä.
"Älkää välittäkö hänestä", Namjoon sanoo kietoen kätensä Seokjinin vyötärölle. "Menkää etsimään pöytänne."
Taehyung ja Jeongguk nyökkäävät jatkaen matkaansa kullalla koristeltuun saliin, joka on täynnä pyöreitä pöytiä. Paikalla on vähemmän ihmisiä kuin itse vieraslistalla, vain kihlaparin lähimmät sukulaiset ja ystävät, joten oikean pöydän löytäminen käy helposti.
"Missä minun nimeni on?" Jeongguk kysyy, kun Taehyung löytää oman nimensä pöydästä, joka on lähellä salin etuosaa.
Taehyung kurtistaa kulmiaan nähdessään viereisten paikkojen nimet, joista kumpikaan ei ole Jeongguk.
YOU ARE READING
SOPIMUS | TK
Fanfiction"Taidat sietää minua hiukan enemmän kuin haluat myöntää" Taehyung on aina elänyt äitinsä kontrollissa, joten kun tämä yrittää parittaa häntä perhetutun pojan kanssa yhteen, Taehyung päätyy etsimään apua odottamattomalta tasolta.