06

527 51 27
                                    

———

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

———

Ensimmäinen asia, jonka Taehyung huomaa kävellessään seuraavana päivänä pieneen kahvilaan on sen kirkas, silmiä sokaiseva sisustus. Seinät, jotka ovat kirkkaan keltaiset, ovat täynnä auringonkukkia ja päivänkakkaroita. Pöydät ja tuolit ovat vaaleansiniset antaen muulle kahvilalle hassun kontrastin.

Taehyung vilkaisee puhelintaan, tarkistaakseen, että hän on tullut oikeaan kahvilaan. Tämä ei todellakaan vaikuta paikalta, jossa Jeon Jeongguk, katumainettaan vaaliva räppäri, viettäisi vapaa-aikaansa.

Hän kuitenkin tulee siihen tulokseen, että tämän on oltava oikea paikka —luettuaan Jeonggukin lähettämän viestin neljä kertaa uudelleen, ja kävelee varovaisin askelin tiskille, jolle on pinottu kasoittain herkullisia leivonnaisia. Tiskin takana seisova iäkäs nainen tarjoaa hänelle lämpimän hymyn.

Taehyung kumartaa tervehdykseksi ja tilaa tältä jäälaten. Hän huomaa naisen silmäilevän häntä mielenkiinnolla ja hän vaihtaa aavistuksen kiusaantuneena painoa puolelta toiselle.
"Olet hyvännäköinen nuori mies", nainen kommentoi hymyillen, Taehyungin ojentaessa tälle korttiaan. "Muistutat minun poikaani", vanhempi jatkaa ja Taehyung tuntee korviensa muuttuvan punaisiksi.

"Kiitos Ahjumma", hän sanoo hiukan nolostuneena yhtäkkisestä kehusta ja kumartaa kohteliaasti.

Saatuaan korttinsa takaisin Taehyung kääntyy kahvilan puoleen ja antaa katseensa kiertää. Hän tajuaa nyt, miksi Jeongguk valitsi tämän paikan; se on melkein kokonaan tyhjä lukuunottamatta muutamaa miestä, jotka ikänsä puolesta tuskin tietävät, kuka Jeon Jeongguk on.

Taehyungin katse kiinnittyy lopulta kahvilan nurkassa istuvaan mieheen, joka on pukeutunut kokomustaan ja näpyttelee jotain puhelimeensa. Miehen kasvoja peittää mustan maskin lisäksi mustat hiukset, jotka roikkuvat hänen silmiensä edessä. Taehyung on varma, että se on Jeongguk.

Taehyung tuijottaa miestä hetken, pohtien onko hänen vielä mahdollista kääntyä ympäri ja juosta ulos. Jotenkin toisen kohtaaminen kauhistuttaa häntä.

Hän kuitenkin saa itsestään otteen ja pakottaa jalkansa liikkeelle, lähestyen hitaasti, mutta varmasti räppärin pöytää.

Jeongguk ei huomaa Taehyungia, ennen kuin vanhempi liukuu häntä vastapäätä olevalle paikalle. Hän nostaa katseensa ylös ja laskee puhelimensa pöydälle.

"Hei", Taehyung sanoo näpräten valkoisen paitansa helmaa. Hän ei odota Jeonggukin kieltäytymistä innolla —eikö tätä olisi voinut tehdä viestillä, hän pohtii.

"Taehyung", Jeongguk tervehtii, vetäen maskinsa leukansa alle, ja onko se vain Taehyung vai näyttääkö Jeongguk hermostuneelta. Ei, sen on pakko olla Taehyung, sillä Jeonggukin kasvot palautuvat nopeasti ilmeettömiksi, kuin mikään ei voisi vaikuttaa häneen.

"Olen ajatellut asiaa", Jeongguk aloittaa, mutta sulkee suunsa kahvilan omistajan kävellessä heidän luokseen Taehyungin jäälaten kanssa. Taehyung kiittää naista hymyillen ja kääntyy sitten takaisin nuoremman puoleen, antaen suupieltensä laskeutua.

SOPIMUS | TKWhere stories live. Discover now