———
Illan myötä juhlat Jeonggukin asunnossa ovat alkaneet hiipua ja kymmenistä ihmisistä jäljellä on vain kourallinen. Heistäkin suurin osa vaikuttaa olevan heikommassa hapessa — lukuun ottamatta muutamia poikkeuksia, jotka ovat osanneet säädellä alkoholin kulutustaan.
Jeongguk, ollen yksi näistä, seuraa huvittuneena sivusta, kuinka Yoongi ja Hoseok käyvät kiivasta keskustelua animesta, samalla hörppien viimeisiä litkuja lasinsa pohjalta. Hän ei voi olla nauramatta Yoongi tyrmistyneelle ilmeelle tämän kuullessa, ettei Hoseok ole koskaan katsonut Slam dunkia. Jeongguk ei ole koskaan nähnyt Yoongin puhuvan niin nopeasti.
Hän on liian keskittynyt miesten kinasteluun (ja liian väsynyt) kuullakseen jonkun huhuilevan hänen nimeään.
Vasta, kun joku napauttaa kipakasti hänen olkapäätään, Jeongguk kääntyy ympäri ja löytää edestään miehen, joka on yrittänyt tavoitella hänen huomiotaan.
"Jeongguk", väsyneen näköinen Jimin puuskahtaa. "Minä olen etsinyt sinua kaikkialta!"
Jeongguk kohottaa kulmiaan kyseenalaistavasti. Miksi ihmeessä Jimin olisi etsinyt häntä? Hän vilkaisee miehen taakse, mutta ei näe missään Taehyungia, joka oli vain kolme varttia sitten heilunut Jiminin kanssa keittiön pöydällä.
"Mitä sinä haluat, pätkä?" Jeongguk kysyy katsoen alas melkein päätä lyhyempää miestä.
Jimin pyörittää silmiään. "Se on hyung sinulle", hän sanoo silmiään siristäen, ennen kuin jatkaa vakavammin. "Taehyung ei voi hyvin."
Jeonggukin silmät laajenevat ja hänen huomionsa on nyt kokonaan Jiminissä. "Mitä? Missä hän on?"
"Yläkerran käytävän päässä olevassa vessassa", Jimin sanoo nyökäten kohti yläkertaan vieviä portaita. "Hän kysyi sinua", mies lisää saaden aikaan oudon tunteen Jeonggukin rinnassa.
Nyökkäyksen saattelemana Jeongguk suuntaa nopeasti keittiöön, jossa hän kaataa lasiin vettä ja nappaa toiseksi ylimmästä laatikosta pahaa oloa lievittävän pillerin.
Tämän jälkeen Jeongguk kiirehti portaat ylös, koittaen kuitenkin olla läikyttämättä vettä joka paikkaan. Hän rientää nopeasti käytävän päähän, jossa hän pysähtyy toiseksi viimeisimmän oven etteen ja vetää syvään henkeä, ennen kuin koputtaa kevyesti sen puiseen pintaan.
"Taehyung?" hän kysyy pehmeästi, painen korvansa vasten ovea. Hän ei tiedä, kuinka huonossa kunnossa vanhempi on, mutta hän voi vain toivoa, ettei toinen ole sammunut vessanpönttöön.
Jeongguk ei kuule hetkeen mitään, mikä saa hänet heti huolestumaan. Mutta muutamien sekuntien kuluttua pieni ääni mumisee: "Se on auki."
Jeongguk raottaa varovaisesti kylpyhuoneen ovea ja astuu sisään melkein pimeään huoneeseen. Hän huomaa heti kylpyammeeseen nojaavan miehen, joka halaa polviaan rintaansa vasten.
YOU ARE READING
SOPIMUS | TK
Fanfiction"Taidat sietää minua hiukan enemmän kuin haluat myöntää" Taehyung on aina elänyt äitinsä kontrollissa, joten kun tämä yrittää parittaa häntä perhetutun pojan kanssa yhteen, Taehyung päätyy etsimään apua odottamattomalta tasolta.