———
Taehyungin ja Jeonggukin kävellessä takaisin vastaanotolle tuntuu kuin kaikkien silmät olisivat heissä. Heidän ystävänsä istuvat yhä samassa pöydässä, syömässä noutopöydän antimia, joten kaksikko suuntaa heidän luokseen.
Jeonggukin käsi on Taehyungin alaselällä ja Taehyung pelkää sydämensä sykkivän ulos rinnastaan. Hän on liian hermostunut — peläten mokaavansa kaiken niin, ettei kukaan uskoisi heitä.
"Voitko olla kävelemättä niin kuin sinulla olisi keppi perseessä? Rentoudu. Sinä paljastat meidät ennen kuin pääsemme edes pöytään", Jeongguk kuiskaa hänen korvaansa.
"Sinun kätesi on liian alhaalla. Minulla on epämukava olo", Taehyung mumisee takaisin.
Jeongguk kurottaa kätensä Taehyungin ympärille ja puristaa kevyesti hänen kylkeään. Taehyung kiemurtelee hänen otteessaan ja päästää ulos äänekkään kikatuksen, mikä saa Jeonggukin kutittamaan häntä lisää.
"Okei, okei! Olen rentona", Taehyung sanoo yrittäen tasata hengitystään ja Jeongguk siirtää kätensä takaisin miehen alaselälle.
"Parempi?" Jeongguk kysyy saaden nyökkäyksen vastaukseksi.
Seokjin, Namjoon, Hoseok ja Jimin istuvat kaikki saman pöydän äärellä. Heidän keskustelunsa on hiljentynyt ja nyt heidän kaikkien silmät ovat lähestyvässä kaksikossa, tuijottaen heitä, kuin he olisivat toiselta planeetalta
Pöydän luo saavuttuaan Jeongguk vetää tuolin Taehyungille ja istuu tämän viereen välittämättä oudoista katseista, joita hän saa.
Jeongguk odottaa jonkun sanovan jotain, mutta kaikkien pysyessä vaiti, hän selvittää kurkkunsa ja rikkoo hiljaisuuden.
"Joten... oletan, että teillä on kysymyksiä..."
"Minulla ainakin on", he kuulevat tutun naisäänen sanovan ja Taehyung hypähtää hiukan ilmaan, kuullessaan äitinsä äänen niin lähellä.
Vaaleahiuksinen kääntyy puoliksi tuolissaan, nähdäkseen Jiwoon seisovan heidän selkänsä takana. Milloin hän oli siihen ilmestynyt? Nainen tuijottaa kaksikkoa kädet ristissä, tyytymätön ilme kasvoillaan.
Taehyung selvittää kurkkuaan. "Antaa tulla."
"Kuinka kauan tämä on jatkunut?" Jiwoo kysyy viittoen kahden miehen välille.
"Kolme kuukautta", Taehyung sanoo epäröimättä. Hän vilkaisee Jeonggukia, joka vain nyökkää.
"Me juuri puhuimme siitä, kuinka sinä etsit olematonta unelmien prinssiä, ja nyt sinä oletat meidän uskovan, että sinä olet oikeasti suhteessa? Ja vielä Jeonggukin kanssa? Kaikista maailman ihmisistä", Seokjin sanoo epäuskoisesti. Taehyung nyökkää hiukan huultaan purren. Hän vihaa valehtelua, mutta hän ei halua näyttää täysin typerältä kaikkien edessä.
YOU ARE READING
SOPIMUS | TK
Fanfiction"Taidat sietää minua hiukan enemmän kuin haluat myöntää" Taehyung on aina elänyt äitinsä kontrollissa, joten kun tämä yrittää parittaa häntä perhetutun pojan kanssa yhteen, Taehyung päätyy etsimään apua odottamattomalta tasolta.