"נראה לי שאתה לא מבין את המקום שלך" איאן החזיק בפנים הבוכיות של לורן , שהשפיל מבט בבושה, כואב ומתבייש בהפחדנות שלו.
"גם אם אני אחליט שאני רוצה לנשוך אותך בעורף כמו פגר, אתה לא תוכל לעשות עם זה כלום. אז אל תחשוב שוב על לברוח כשאני אוכל" נסיך בית הספר פורב עמד מול לורן גם שבוע אחרי עם כעס בעיניו.
לורן ידע שזה היה מעשה לא חכם.. אבל כל כך הגעיל אותו אפילו בטעות להחליף רוק עם אדם...טוב.. ערפד.. לא משנה.. פשוט מישהו עם אופי כמו שלו.
הוא היה אכזרי, אגוצנטרי וחשב רק על טובתו.
לא היה בבחור הזה אפילו טוב לב פשוט.לורן הנהן אל איאן, מרגיש איך הגבה שלו מתחיל לדמם ונתפס שוב לא מוכן כשאיאן החליט ללקק את שביל הדם מפניו.
הכוח של ערפדים היה יותר גרוע מזה של בני אדם- ולא היה צריך להיכנס לקרב אגרופים בשביל לשבור את האף.
רק מכה אחת מאחד כזה יכולה לפרק למישהו את הגולגולת.
לורן קיווה שזה מה שיקרה במקום להתייצב מולו כל בוקר."אל תזוז" איאן ניער את הילד המסכן כשהוא מחבר את שפתיהם ושותה את הדם שירד מפיו.
לורן נגעל. הוא רצה לסיים עם זה ורק רצה שירד ממנו.
הוא חיכה בסבלנות ודמעות שקטות שיסיים ועמד בדממה בזמן שהלשון של איאן לטפה כל פינה בפיו.
לורן רצה למות. וגם זה יהיה ממש מינורי להגיד.לקח לאיאן זמן למשוך את עצמו אחורה, אבל כשהוא סוף סוף החליט להתרחק, לורן נשם לרווחה וגל דמעות של הקלה התפרצו מעיניו.
"תפסיק לבכות" איאן ניגב את דמעותיו של הילד המפוחד בידו, מושך את התיק שלו אליו ומחטט בו בזמן שלורן קפא.
איאן הוציא את תיק העזרה הראשונה.
"תתקרב אליי" הוא פקד בטון קר ולורן נעמד מולו בשקט, צופה בו שם יוד על מקל אוזניים ומתקרב אליו.
"אני יכול לעשות את זה בעצמי" לורן לחש בפחד, נגעל מהמגע שלו.
"תעמוד ישר. אני צריך לראות שזה לא פצעים שימשיכו לדמם, אם תייצר יותר מידי כדוריות לבנות בשביל להבריא, אתה כבר לא תהיה טעים" איאן מכה את היד של לורן שמנסה לשמור על מרחק ביניהם ומסתכל על הגבה המדממת של לורן, מתחיל לטפל בפצעים שהוא רואה.
לבסוף איאן נאנח.
"זה לא יעבוד" הוא נאנח, נושך את עצמו ומגיש ללורן את ידו.
"תשתה, זה יעזור לך להחלים" איאן החזיק את ידו מעלה ולורן הניד ראש בזעזוע.
זה כבר בכלל תהיה הצהרה שלורן המקרר שלו. זה מה שערפדים בדרך כלל עושים עם הקורבנות שלהם.
לכל ערפד יש העדפה של בן אנוש.
""תשתה" איאן פקד בקול רם, מפחיד.
לורן קפא, אבל עדין הניד ראש, ולבסוף איאן נשך את עצמו בידו בשנית וכפה את היד שלו לפה של לורן.
לורן נגעל, דוחף את הבחור האכזר ממנו ונופל לרצפה בבכי, בפה מלא בדם שהוא נגעל לנקות מעצמו.
הטעם של הדם דווקא היה טוב.. לורן הבין למה יש בני אנוש שהתמכרו אליו.. אבל המחשבה שזה מאיאן הרסה הכול.
לורן לא היה מתקרב אליו אם לא היה צריך . הוא היה בחור מבחיל.
YOU ARE READING
⚔️The Dark Prince⚔️
Fanfictionמה הקשר בין ילד רכרוכי בן 15 בשם לורן ריידר לרוצח ברוטאלי בשם הקוד קורפס? ומה הקשר של שני הבחורים האלה לעשיר נחשק, מפונק וברוטאלי בעצמו בשם איאן דובאל? ואיך כל זה יסתיים בחוזה נישואים בין שני אנשים חסרי מעצורים כשאחד לוקה באהבה אובססיבית כלפי האחר ע...