"איך יכולת לחתום?" קורפס היה עצבני.
הוא שמר את הכעס עד לנקודה הזאת והגיע לרתיחה.
"זה עסק טוב..אני לא מבין מה הבעיה.
הוא נראה כמו בחור עדין..נחמד.. הוא אכפתי.. למה שלא תיתן לו הזדמנות?" גוארו מוסיף קיסמים למדורה וקורפס מתחיל לשקול להרוג אותו.
"אל תיתן לי מבט כזה קורפס. אתה יודע שזאת הייתה הזדמנות שאין שנייה לה" גוארו מסביר.
"אני לא.." קורפס מתחיל לדבר, אבל גוארו קוטע.
"אתה החייל שלי. אתה תעשה את זה כי זה טוב לנו.
וכשאני אמות ואעביר לך הכול, תנהל את זה איך שתרצה.. כרגע אין לי אופציה אחרת וזה או זה או כלום.
אתה מבין כולם יודע שיש לנו התחייבויות בהתאם לחוזה הראשוני.. אני לא אזרוק הכול בשביל נישואים פוליטיים" גוארו מביט לקורפס בעיניים.
וקורפס רוצה להקיא.
"אתה יכול לשמור את הכסף והכיסא שלך לעצמך.. אם אתה מצפה ממני להקשיב לפקודה הזאת.. תדע שברגע שאני שם.. אתה לבד" קורפס רצה לסרב.. אבל זאת פקודה, והוא נתן את האמונים שלו לגוארו.. אז יהיה חייב לציית.
"קורפס.. למה אתה מגיב ככה?" גוארו נשמע מאוכזב.
"אתה יודע שאתה כמו בן בשבילי.. אל תיהיה כזה.." גוארו מביט בקורפס עם עקשנות בעיניים, וקורפס מבין שזה אבוד עכשיו.
הוא נאחז בכיסא שמולו לרגע, ממהנהן לפני שהוא מיישיר מבט לגוארו.
"אני רק חייל, אדון מסיאס, והשירות שלי מסתיים ביום שהחוזה יצא לפעולה" קורפס מכריז."קורפס אל..." גוארו מנסה לדבר, אבל הפעם קורפס הוא זה שקוטע אותו..
"היה נחמד לעבוד איתך, אני מקווה שלא נצטרך להיפגש שוב בעתיד" קורפס מדבר בקרירות, מוציא את העט שלו.. העט השחור המהודר שגוארו קנה לו ליום ההולדת הראשון שלו אחרי שהוא איחד איתו כוחות.
הוא היחיד שידע את התאריך, לפי הרשימות.. והיחיד שזכר..
באיזה קטע בזמן קורפס באמת הרגיש שהוא כמו אבא עבורו.. אבל זה נגמר כאן.הוא זורק את העט על השולחן, מול גוארו ואז יוצא מהחדר בלי להגיב לקריאות של גוארו.
הוא מאוכזב..
זה לא שהוא לא חש רגשות..
אבל הוא פשוט לא מביע אותם.הרגש היחיד שהוא מצליח להוציא הוא כעס.. אבל הוא לא כועס הרבה..
או יותר נכון, עד היום לא היו לו הרבה סיבות לכעוס..אבל מה שגוארו עשה.. זאת הייתה בגידה.
זה היה בלתי נסלח.
זה עלה לקורפס על העצבים מכול כך הרבה סיבות.. אבל הוא לא יכל לעשות כלום.
הוא היה כלוא.
ומי ידע שמבין כל האנשים בעולם הוא יכנס לסיטואציה כזאת עם איאן דובאל המחורבן?
הוא לא הבין את הרמז כשקיבל שתי דקירות מקורפס בביקור האחרון שלו?
זה היה איך שהוא מבלבל ודו משמעי משום מה?מה שזה לא יהיה,
איאן יצטרך לשמור על הגב שלו.
יש סערה שמתקרבת לכיוונו.
YOU ARE READING
⚔️The Dark Prince⚔️
Fanficמה הקשר בין ילד רכרוכי בן 15 בשם לורן ריידר לרוצח ברוטאלי בשם הקוד קורפס? ומה הקשר של שני הבחורים האלה לעשיר נחשק, מפונק וברוטאלי בעצמו בשם איאן דובאל? ואיך כל זה יסתיים בחוזה נישואים בין שני אנשים חסרי מעצורים כשאחד לוקה באהבה אובססיבית כלפי האחר ע...