הדייט הראשון שאיאן תכנן לא קרה, כי קורפס דרך לו על הרגל וברח.
אז הוא היה מוכן כבר לדייט השני, נועל את קורפס בחדר עם שומרים על שהשעה הגיעה.להפתעתו, לורן ישן.
הוא שכב על בטנו ונראה שליו, מכוסה בפוך שלו ונראה מתוק עם השיער המבולגן הזה.איאן חייך, מניח יד על גבו ומנסה להעיר אותו, מזיז אותו מעט ובעדינות וצופה בו פותח עיניים.
המבט המבולבל שלו האפיל מיד והפך לכועס.
הוא הסתובב והביט לצד השני, שולח יד לפלאפון שלו ובודק את השעה."לך להתארגן, אנחנו יוצאים" איאן מבקש, מתיישב בכיסא שלו ממול ללורן ומביט בו מחטט בפלאפון בחוסר עיניין.
"אין לנו ממש מערכת יחסים כזאת.. עדיף שתלך" קורפס משיב בקור רוח, נועל את הפלאפון ומסתובב כדי להמשיך לישון.
אבל איאן עוצר אותו, מסובב אותו אליו ועולה מעליו, מרתק את ידיו אל מעל לראשו.
"תתארגן, לאב, אל תהיה עקשן" איאן מביט בלורן כאילו הוא עומד לאכול אותו, העיניים שלו מחודדות ומפוקסות על העיניים היפות האלה ועל האור הכהה והיפיפה שנוצץ אפילו בתאורה המינימלית בחדר של לורן."רד ממני" קורפס לא רוצה לתת לאיאן לחלום. זה מגעיל אותו.
הוא מוריד את איאן ממנו ומתיישב, מחליק את רגליו לנעליי הבית שלו וחושף אל איאן את חלקו העליון החשוף.איאן מחייך, בוחן את הגוף הארוך והיפה שנמתח עכשיו מולו בצרוף של פנים אדישות.
"אמרו לך פעם שאתה לוהט?" איאן נהנה מהנוף וקורפס שולח לו מבט חסר אכפתיות.
"אמרו לי את זה המון פעמים.. ההבדל בינם לבינך זה שאתה לא תוכל לגעת" קורפס לא משקיע אפילו בטון ציני או הומוריסטי.
הוא אומר את זה באופן שטוח וחד משמעי שגורם לאיאן קצת לכעוס.קורפס מתלבש ממש ממולו. הוא נינוח ולא נותן לו יותר מידי תשומת לב.
ואיאן נהנה מההופעה.. הכעס שלו שוכח כשהוא מביט בו.ואז איאן קם, מניח את ידיו על מותניו של קורפס ואת סנטרו על כתפו אחרי שהוא כבר לבוש.
"אתה יודע שסקס הוא הרבה יותר טוב כשכועסים? רוצה לנסות?" איאן מדבר בפתיינות. הוא רוצה להכעיס את לורן.
הוא אוהב את לורן כועס. הוא אוהב את הפרסונה הזאת של קורפס שהוא רקם לעצמו.
הוא לוהט.. מה לעשות?קורפס מסתובב אליו, החיוך שלו מעט לעגני וידו עולה ללחי של איאן.
"למה, הספקת כבר לחלום עלינו ככה?" קורפס נותן לאיאן להיצמד אליו, מלטף את לחיו בעדינות.
איאן מהנהן, מביט בצווארו ומתפתה לנשוך אותו ולסיים עם זה."יופי, כי זה ישאר בחלומות שלך, לאב" קורפס טופח על כתפו של איאן ומזיז אותו מהדרך, מתקדם לדלת.
"תגיד לגורילות שלך לזוז ובו נלך, יש לי עוד דברים לעשות היום" קורפס מצביע על הדלת וצופה באיאן נשען על ארון הבגדים שלו בחיוך, נאנח לרגע לפני שהוא עושה גם הוא את דרכו לדלת היציאה מהחדר.
"יום אחד אתה תהיה שלי, לאב.. אני כרגע נהנה מהמרדף.. אבל זה לא יישאר ככה לאורך זמן" איאן לוחש קורפס שמהנהן בשיעמום, דופק על הדלת ויוצא עם לורן מהחדר, מחויך.
YOU ARE READING
⚔️The Dark Prince⚔️
Fanfictionמה הקשר בין ילד רכרוכי בן 15 בשם לורן ריידר לרוצח ברוטאלי בשם הקוד קורפס? ומה הקשר של שני הבחורים האלה לעשיר נחשק, מפונק וברוטאלי בעצמו בשם איאן דובאל? ואיך כל זה יסתיים בחוזה נישואים בין שני אנשים חסרי מעצורים כשאחד לוקה באהבה אובססיבית כלפי האחר ע...