החתונה הגיעה, ואיתה גם הבהלה של קורפס, שניסה להבין איך לצאת מהמקום לפני שהוא יהיה חייב להתחייב לדובאל.
רק המחשבה שיצטרך לשנות את שם משפחתו לדובאל גרמה לו להקיא.
הוא יצא מהרכב בידיים אזוקות שכוסו בצעיף כדי שהעיתונאים שסביבו לא יבחינו והוברח להיכל האחורי במהירות, כשכולם מתרוצצים סביבו במטרה לארגן אותו בזמן לחתונה.
ואז באה בחורה ושיחררה את אזיקיו במפתחות האלו, מחייכת אליו."לא היינו רוצים שני עיגולים אדומים סביב הידיים בחתונה, נכון?" היא מחייכת, מעשה לרגע את פרקי ידיו.
"תיכנס לחדר שם, תתארגן" היא ביקשה וקורפס הסתכל סביב, מבין שיש יותר מידי אנשים עדיין בשביל לפעול, נכנס ומחליף את בגדיו לחליפה לבנה ואלגנטית שלא הייתה בדיוק הסטייל שלו אבל התאימה לו מאוד.
הוא השאיר את הכפתורים העליונים בחולצה פתוחים ויצא בעוד הוא מכפתר את כפתורי החולצה שלו בפרקי הידיים, נראה עסוק בהם כדי שלא יחשדו בו.
הוא נתן להם לשים את השרשרת שאיאן קנה לו וחיכה בסבלנות שכולם יצאו כדי למצוא דרך החוצה.אבל הייתה איתו בחורה אחת.. בחורה שלא יצאה והפריעה לו.
האם לשבור לה את המפרקת כדי להרוויח זמן?
לא.. זה לא טוב.
"זה אני ואתה פה בינתיים עד שיקראו לנו לצאת.." היא חייכה, מתקדמת אליו ומסדרת את שיערו המשוך מעל ראשו בג'ל פעם נוספת.
"את חייבת לעזור לי" היה נראה לקורפס שזה יהיה יעיל ועדיף יותר על אלימות..
"מה אתה צריך?" היא מרצינה, מבטה מודאג.
"אני צריך דרך לצאת מפה, בבקשה מימך.." העיניים של קורפס היו רכות ועדינות, הוא הניח יד על זרועה לרגע והביט מסביב בחשד, נראה מפוחד למרות שלא הרגיש ככה כלל.
"מ..מה? אבל אדון דובאל.." היא נראתה מבולבלת ולא בקיאה ונראה שהשאירו אותו בדיוק עם האדם הנכון.
היא כנראה לא ידעה בדיוק מה מתחולל סביבה."הוא מתעלל בי פיזית ונפשית.. אני חייב לצאת מפה לפני שיהיה מאוחר מידי.. תעזרי לי" קורפס מתחנן, מניח עכשיו ידיים יותר בטוחות על כתפיה ומביט בה במבט אינטנסיבי וחרד.
היא מהססת לכמה רגעים מהירים, מביטה לכל הכיוונים לפני שאנחה שקטה ומתוסכלת יוצאת מפיה.
היא מהנהנת.
"בוא איתי" היא מבקשת, מושכת את ידו של קורפס אחריה לשירותים של הצוות עם חלון גדול בסוף החדר, למעלה.
אם הוא יטפס על האסלה הוא יצא משם בלי בעיה.קורפס מתאפק, לא מחייך את חיוך המנצחים שלו ופונה להביט באישה שלידו.
הוא יודע שיש מצלמות בכל מקום. הוא יודע שהוא תחת מעקב...
"אני לא אשכח את זה, בייב.." קורפס לוקח שנייה להסתובב עם גופו אליה בשביל לרכון אליה ולהניח נשיקה על שפתייה."תודה" הוא לוחש כשהיא עומדת במבט מוקסם ומביטה בו מתרחק ונכנס לתא האחרון, היא רואה אותו כשהוא עומד כבר על האסלה וכשהוא מתפס החוצה.
וכשקורפס בחוץ, הוא מביט סביב ורואה שאין כתבים בחלק הזה של הבניין, כולם אסופים כנראה מקדימה, איפה שהכול אמור לקרות.. ככה שזה יקנה לו זמן.
אז הוא רץ בכול הכוח שלו, לא יודע לאן.. רחוק ככול האפשר.
הוא רץ ומנסה לחשוב בינתיים על מקום מסתור.
YOU ARE READING
⚔️The Dark Prince⚔️
Fanfictionמה הקשר בין ילד רכרוכי בן 15 בשם לורן ריידר לרוצח ברוטאלי בשם הקוד קורפס? ומה הקשר של שני הבחורים האלה לעשיר נחשק, מפונק וברוטאלי בעצמו בשם איאן דובאל? ואיך כל זה יסתיים בחוזה נישואים בין שני אנשים חסרי מעצורים כשאחד לוקה באהבה אובססיבית כלפי האחר ע...