(10)הוא צריך את זה

848 100 12
                                    

איאן שלח לקורפס מתנות בשבוע שלאחר מכן.
הוא שלח לו פרחים ושוקולדים, בגדים ותכשיטים  ואפילו את המזלגות מאותו יום עם הדם שלו.

זה היה בשבילו משחק.
הוא אהב את החתול ועכבר הרצחני ביניהם עם כמה שזה היה דפוק.
הוא אהב את הסכנה הזאת שיש בו.
אבל הוא עדין ינסה לדחוף אותו עד שיוכל לראות את לורן האמיתי.
הוא צריך את זה.

קורפס מהצד השני, לא לקח שום דבר.
הוא שלח את כל המתנות בחזרה ולא היה מעוניין במה שיש לאיאן להציע.
הוא הפסיק לענות לדפיקות בחדר המלון שלו  אחרי הפעם השנייה והתבודד.

בינתיים, ההסכם התקדם והציפייה הייתה להכניס אותו לתקן בעוד שבוע, מה שאומר, שבעוד חודש קורפס ואיאן דובאל יתחתנו, יאחדו את הכוחות של שני האנשים הכי חזקים בעולם.
ואכן, העולם געש.
המליאה של עשירי קולום היו אחוזי פחד וידעו שאין שום דבר שיעצור את זה.

איאן היה בחור שברגע שהוא  נעץ את שיניו בטרף, הוא לא שחרר.
וקורפס.. עד כמה שיכלו לחשוב עליו כטרף.. היה כבר מיועד לעתיד אחד מוחלט.

אנשים למדו לכבד את הרעיון שלהם ביחד.

איאן היה האביר על הסוס הלבן, מודל השלמות בעיני הקהילה, הנסיך הלבן של הידע והחוק.
וקרופס היה הנסיך האפל, עם חכמת רחוב ואכזריות שלא תאמן.

אנשים שמעו מה קרה בארוחה ההיא והיו אחוזי תדהמה.

השילוב היה לא צפוי, אבל איך שהוא עבד.
עם כל הפחד והטרור שהרגישו, היה נראה שהם מתאימים זה לזה.

ואלו היו החדשות החמות של כל הגלובוס כמעט בשלב הזה.

חדשות שקורפס סבל מהן ואיאן ניזון מהן.
שני הבחורים היו הפכים גמורים.
איך הם יוכלו לגור ביחד בלי לשרוף את הבית שלהם עד אפר ביום הראשון?

--------

כשקורפס פתח את הדלת, הוא היה רק מכוסה במגבת בחלק התחתון של גופו, חזו חשוף.
הוא לא ציפה לאיאן עם שני קופסאות מוזרות ביד וחיוך שהתחיל להיראות יותר ויותר מרוצה.
קורפס השאיר דלת פתוחה בחוסר אכפתיות וחזר למיטה, צופה בטלויזיה כשהוא עדיין נוטף מים.

ואיאן הודה לאלוהים שהשיער שלו היה מגולח כמעט עד אפס, כי אם היה לו שיער ארוך ורטוב, איאן היה מאבד את האיפוק.

אלוהים, הוא נראה טוב. איאן התאהב בו בשניה שהוריד את הכובע שלו במליאה של הקולום.

"מה אתה רוצה?" קורפס דיבר בקול עצבני, מתעלם מהמבטים של איאן וצופה בטלויזיה בשקט.
"לא ידעתי מה תעדיף, אז הבאתי לך לבחור" איאן הניח את הקופסאות שלו ליד קורפס והן הריחו מוזר.

הוא נתן לאיאן מבט אלכסוני, משועמם.

"אתה חושב שבעל חיים יגרום לי לחשוב שאתה טוב לב?" קורפס נשאר עם הטון הקפוא שלו ומסרב לשבור את הרצינות שלו.
"לא, אבל אני חושב שזאת התחלה" איאן מודה וקורפס מגלגל עיניים.

"קח את הדברים שלך מפה, דובאל" קורפס קם וחוזר להתלבש במקלחת, מצפה לחזור ולא לראות אותו.

"לפני שאני אאכיל אותם באיברים שלך"

⚔️The Dark Prince⚔️Where stories live. Discover now