קורפס עמד בפתח ביתו של גוארו מסיאס לבדו.
בבגדים הישנים של מטיאס וצפה בנקודות אדומות שמתחילות להופיע על חולצתו.
אבל קורפס לא מרים את ידיו בכניעה.
הוא עומד שם בלי תזוזה מיוחדת ומחכה.
הוא מוקף באנשים חמושים באקדחים, ושם לב לצלפים על גגות הבית, אבל נשאר ללא תזוזה או הבעה.
"קורפס" גוארו עמד בתחילת גרם המדרגות בביתו וחייך למטה אל הבחור .קורפס הרים מבט אדיש, צופה במסיאס יורד מהמדרגות באיטיות, מה שגרם לכולם להוריד את הנשקים עד שגוארו הגיע ממש פנים מול פנים עם קורפס.
"חיכיתי לך" גוארו הביט היישר לעיניים הקרות שמולו.
"בוא נלך למשרד שלי ונדבר" גוארו טופח על כתפו של קורפס ומוביל אותו לגרם המדרגות, מסמל לאחד החיילים שלו מה שהוא במחוות יד קטנה.
השקט הזה של קורפס מפחיד..
אפילו גוארו, ששנים הוא בעסקים האלה.. אפילו הוא לא היה כזה מטיל אימה.. לפחות לא לאנשים במעמדו או לכפופים הקרובים שלו.
וכששניהם הגיעו למשרד של גוארו, גוארו נעמד מאחורי שולחנו והזמין את קורפס לשבת מולו, בדיוק בזמן שנכנס במקביל חייל שהניח אוכל על השולחן ושתי כוסות תה ואז יצא מהר בפחד
" אני לא נותן לדברים כאלה תשומת לב..
אבל מה שעשית נתן לי המון כבוד בעסקים שלי.אני לא יכול להתעלם מהתועלת שאתה יכול להביא לי.." גוארו נשען קדימה בכיסאו ומשלב ידיים על שולחנו, נועץ בקורפס מבט בעיניים נוצצות.
"אני חושב שאהיה חייב לבקש ממך להיות בעמדה קרובה אליי מעכשיו, נראה שאם תמשיך ככה, אתה תצבור תדמית שתטיב לי מאוד. כמובן שאתה תקבל סכומים גדולים עבור העבודה שלך..אתה מבין? יש לי בעיה עם משפחה אחת.. משפחת דובאל.. הם לא נותנים לי את ההיתרים שאני רוצה ואני צריך משהו או.. מישהו שיניע אותם להתרחק מהעסק שלי.מה אתה אומר.. תרצה להצטרף?"
גוארו מביט בפנים בקפואות ותוהה.. הוא לא מצליח לקרוא את הבחור ולא מצליח להבין אחרי מה הוא רודף.. מה הייתה הסיבה שלו לרצוח בשבילו?
סתם חייל נאמן?
גוארו חשב שכן..
הוא רצה להוכיח את עצמו והטיב לו.
בדרך כלל, גוארו לא היה ברוטלי.. רוב הרציחות שלו היו אלגנטיות ונקודתיות.. אבל אולי הוא היה צריך אדם כזה לידו.. נאמן.. ברוטלי.. למשימות מיוחדות.
"אתה צריך אותי רק בשביל זה?" קורפס הביט היישר לעיניים של גוארו.. יזם קשר עין שגוארו לא ציפה לו.אנשים סביבו לא העזו... אבל הוא אהב את זה.
"מה זאת אומרת?" גוארו הרים גבות.
"השטרות מאחוריך הם בייצור של אחד מהמחסנים שלך והם נראים מזויפים כי החומר לא מספיק קרוב למקור והם לא מספיק שקופים בשביל שיראו את הסימבול המזויף הנסתר בהם.
הטבעת שלך בטח עלתה הון, ואני מניח שתהיה עצוב לשמוע שהיהלומים בה לא כולם אמיתיים...וגם.. יש לך עציץ נחמד" קורפס נותן לעיניים שלו לשוטט בחדר לרגע ועוצרות על שולחנו.
הוא מושיט יד לעציץ בשולחנו של גוארו ומצביע על מצלמה קטנה.. מניח אותו חזרה."יש לי יותר יתרונות מרק ברוטאליות.. אם תרצה.. אני אוכל לנקות לך את העסק מהסחות דעת..." קורפס מדבר ברוגע, בקרירות, לקראת סוף המשפט שלו הוא אפילו מעביר מבט קטן על העציץ.
"אתה בטוח שתוכל לעמוד באחריות שבאה עם התפקיד?" גוארו מחייך אליו חצי חיוך סקפטי."אתה לא?" קורפס מתחכם.. אבל אין אפילו רמז של חיוך על פניו.
גוארו נעצר.. מתרשם.
וקורפס מבין שהוא כבר בפנים, אז הוא הושיט יד.
"תרצה לעשות חוזה עם השטן?"--------
מתרגשת לשתף איתכם את הסיפור ומקווה שיהיה לכם מעניין!
נתראה בהמשך♥️
YOU ARE READING
⚔️The Dark Prince⚔️
Fanfictionמה הקשר בין ילד רכרוכי בן 15 בשם לורן ריידר לרוצח ברוטאלי בשם הקוד קורפס? ומה הקשר של שני הבחורים האלה לעשיר נחשק, מפונק וברוטאלי בעצמו בשם איאן דובאל? ואיך כל זה יסתיים בחוזה נישואים בין שני אנשים חסרי מעצורים כשאחד לוקה באהבה אובססיבית כלפי האחר ע...