(4)אני רק רוצה להכאיב לך

1.1K 107 66
                                    

"איפה אתה?" גוארו שואל את קורפס בפלאפון , נשמע רגוע...
קורפס מבין שזה לא דחוף.
"אני במחסן הצפוני של הבית שלך.. מסדר סחורה עם הצוות" קורפס משיב במהירות, מסמן לאחד האנשים איפה לשים את הסחורה מאחר והוא חילק את הצוות ל3 קבוצות של חמש והיה צריך לתת להם הוראות וכיוונים.
"תעזוב הכול, יש פה אורח שדורש לדבר איתך.. תגיד למייקל שיחליף אותך" גוארו  מדבר בטון שגורם לקורפס להבין שיש מישהו חשוב שם.. כנראה מישהו שהוא יהיה חייב להתמודד איתו.

טוב.. אין לו דרך להתחמק אם ככה..

"רות" קורפס מנתק, קורא לסגן שלו ומחלק לו הוראות.
"אני מאמין שיקח לי קצת זמן.. תתקשר אליי אם משהו לא יסתדר לך.." קורפס טופח על גבו של מייקל ורץ לתוך הבית של גוארו.. עולה במדרגות למשרד שלו ונכנס למשרד בלי להקיש על הדלת, פוגש במבטו של איאן דובאל, שממהר לקום על רגליו.

זה לא יכול להיות טוב..

"מה הבעיה?" קורפס נאנח.. אבא שלו יעשה בעיות עכשיו? למה הוא שלח אותו?
"אני אצא לרגע.. נראה שהוא רוצה לדבר איתך בפרטיות" גוארו קם ומחווה לקורפס בראשו לכיוון כיסאו.. מזמין אותו לשבת ואז מוריד את ידו והולך, סוגר את הדלת.

ההתנהלות הזאת הייתה רגילה בשלב הזה.. קורפס הרגיש שגוארו רואה בו כשותף בשנתיים האחרונות במיוחד.. ולא רק כחייל.

קורפס נאנח, מניח את הכובע שלו על השולחן וניגש לשבת על הספה של גוארו בנוחות, משכל רגליים  ומביט באיאן, בוחן אותו.
"אתה רוצה תמונה?" קורפס יורק בכעס.. שונא את העיניים האלה.

"לורן.." איאן ממלמל וקורפס קופא לרגע.. אבל מחליט שלא להתייחס יותר מידי.

"זה מזמן לא השם שלי.. דובאל" קורפס מביט באיאן בעיניים קרות ונגעלות.

"חשבתי שאתה מת.." אין ממלמל בבלבול.
" לי נראה שאני ההגדרה של אדם חי.." קורפס מטה את ראשו לצד כסוג של לעג, מביט באיאן כאילו הוא מטומטם.
"אני הולך לבקש מגוארו ומאבא שלי לאחד איתכם כוחות" איאן מרים מבט אל קורפס וקורפס מרים גבה לרגע בסקפטיות.
"ואיך תעשה את זה?" קורפס משועמם.. הוא מביט סביב החדר והטון שלו סתמי.
"אני אבקש להתחתן איתך" איאן מציב עובדה.
ולרגע קורפס חושב שהוא שמע לא טוב.
"לא שמעתי.. שוב?" קורפס מביט באיאן במבט שמתחיל להתחמם. הוא נגעל ממנו ורוצה  לפרק אותו לאיברים.
"אני רוצה להתחתן איתך...
מסיאס ואבא שלי יחתמו על הסכם שלום ביניהם ואני ואתה .. אני רוצה שנתחיל מהתחלה" איאן מביט בקורפס בעיניים מעט רכות, אבל הטון שלו רציני והוא החלטי ונחרץ.

"נראה לי שנישואים זה די הסוף, לא ההתחלה.. ובכל מקרה, אין לי סיבה להסכים.." קורפס נאנח, מותח את צווארו ונותן לצליל של קליק להיפלט החוצה.
"מעבר לזה.. אני ערפד.. אין לך שום שימוש בי עכשיו.. תן לזה ללכת.." קורפס מביט באיאן בחוסר סבלנות.
הוא מנסה לשמור על שיח רגוע, אבל מתחיל לאבד את קור הרוח.
" הסיבה שהדם שלך היה ממכר בשבילי היא כי מלכתחילה היית צריך להיות ערפד ואני הייתי צריך להפוך אותך." איאן נשמע כועס, הוא נשען על השולחן לכיוון קורפס וממשיך לנעוץ את מבטו בעיניים של קורפס.

"לורן.. היינו מסומנים מההתחלה.. אני לא הבנתי מה המשמעות.. לערפדים קשה למצוא את ההתאמות שלהם.." איאן מדבר ברצינות שגורמת לבטן של קורפס להתהפך.
הוא רוצה להקיא.
"לורן.. תמיד היית שלי.. לא הבנתי את זה עד שאמרו לי שאתה בין המתים.
הרגשתי בגלל הכמות של הדם שלך שנשארה לי במערכת שאתה משתנה דרך נשיכה של מישהו אחר.. אבל לא הייתה לי שום דרך להגיע אליך.. הדם לא הספיק לי.. ובסוף החיזיון המוזר הזה.. העקבות שלך נעלמו לי.." איאן נשמע כל כך שלם עם ההחלטה שלו.. הוא נראה כאילו הכול מובן ומסודר לו עכשיו, אבל קורפס לא מצליח לעכל את זה.
זה מציק לו.

אז הוא מתכופף מתחת לשולחן של גוארו ומוציא משם בקבוק יין ריק, מודה לאלוהים שגוארו לא פינה את הבקבוקים שלו החודש.
הוא קם, מנפץ את הבקבוק בקיר ודוקר את איאן בגב עם מה שנשאר מהבקבוק.

איאן נאנק בכאב, מופתע.

ולמרות שהוא גבוה וגדול יותר מקורפס.. הוא  לא מצליח להשתלט עליו.

"אתה יודע שזה לא יהרוג אותי.. לורן.." איאן  ממלמל אל קורפס.
קורפס מגחך ובדיוק אז נפתחת הדלת.
המבט של קורפס רושף, מלא באש הזעם שכולם זזים מדרכו למרות שהם אמורים להפריד ביניהם.

"אני לא מנסה להרוג אותך.. דובאל.." קורפס סוחב את הגוף של איאן לראשית גרם המדרגות, מסובב אותו כך שפרצופם זה מול זה.

"אני רק רוצה להכאיב לך" קורפס דוקר את איאן הפעם בבטן, מרגיש את ידו של איאן בשיערו כשפרצופו מתעוות בכאב ואז משחרר אותו להתגלגל במדרגות לעיניי החיילים המבועתים.

"אם תדבר שוב שטויות כאלה , אני אפריד לך את הראש משאר הגוף בלי לחשוב פעמיים" קורפס אומר בטון קודר.. מביט היישר לתוך עיניו של איאן בעיניים  מאיימות.

אבל איאן שוכב בתחתית המדרגות, מדמם ונראה זוועה,
אבל הוא מחייך.

"אלוהים.. התגעגעתי אליך.." הוא אומר בקול, מביט ישירות לעיניים של קורפס.

קורפס זורק את מה שנשאר מבקבוק היין לרצפה, מנפץ אותו ואז נעלם.

⚔️The Dark Prince⚔️Where stories live. Discover now