" לא מתוק ולא אמפתי, לא קליל ואין לך שום תחביב..." איאן מביט בלורן בדייט הראשון שלהם ורוצה לאכול אותו..
העור הכהה שלו זוהר כשאור המנורות נפגש בהם, הוא בדיוק הסתפר ולבש צבעים בהירים יחסית למה שהוא רגיל.
חולצת פסים לבן-קאמל עם מעיל עור חום וכהה, מכנסי ג'ינס חומים ותואמים למעיל ונעליים לבנות.
הוא היה פשוט יצירת מופת
"מה אתה כן, לורן?" איאן מביט במבט הקר של ו ורוצה לנער אותו.
קדימה, תגיב לי, לאב..
"לא עניינך. תשחרר אותי בזמן הקרוב, יש לי פגישה" לורן משעין את ראשו אחורה בשעמום וחושף לאיאן צוואר מפתה.
"חשבתי שהפסקת לעבוד עם גוארו מאז שהחוזה נכנס לתוקף" איאן מרים גבה, בוחן אותו שוב ושוב, נהנה מהמראה.
"לא פגישת עסקים" לורן נאנח, נראה עצבני שהוא חייב להסביר את עצמו.
"אז איזה פגישה?" איאן מתיישר. הוא רוצה שלורן ישים לב אליו. הוא רוצה שיהיה לו כוח על התודעה שלו, על הראש שלו, על הלב שלו..
אבל לקורפס לא יכול להיות פחות אכפת."אני הולך להזדיין, מרוצה?" לורן מרים אל איאן מבט עצבני.
ואיאן מתחיל לכעוס בעצמו.
הוא חשב שהתנאים של ההסכם ברורים."אתה לא הולך לשום מקום, זה חלק מההסכם" איאן מרים את הקול וקורפס גולש בכיסאו בעייפות.
"אנחנו צריכים להתחתן על פיו. אף סעיף לא מדבר על מערכת יחסים.. לשמחתי" קורפס חסר אכפתיות, ואיאן מתחיל לאבד סבלנות.יש שקט לכמה רגעים ארוכים בהם המבטים שלהם נעולים זה בזה וקורפס מחליט לקום.
אבל איאן קם במהירות אחריו ומטיח אותו לרצפה, יושב מעליו בכעס ומגביל אותו בידיים וברגליים."להזדיין, הא? תגיד לי.. מה אתה אוהב? להיות טופ או בוטם? למעלה או מתחת? לקבל או לתת? קשוח או עדין? עם מוסיקה ברקע או שאתה מעדיף את הגניחות שלך? אני יודע שאני אעדיף אותן.." איאן אחוז קנאה וקורפס פורץ בצחוק חסר הומור.
"למה, אתה רוצה לקחת לי גם את ההנאה הזאת?" קורפס מביט באיאן בעיניים קשות.
"אני אגיד לך מה אני באמת רוצה" איאן אוחז בפרצופו של קורפס באחת מידיו ומאלץ אותו להביט בו.
"אני רוצה לזיין אותך עד שייעלם לך הקול" איאן מכריז וקורפס נותן לו אגרוף לפנים.אבל איאן לא זז. העיניים שלו נראות אחוזות טירוף.
"אני רוצה אותך לעצמי, להנות מכול פיסת עור שלך, לסמן אותך ולהבהיר לך שאתה רק שלי.
אני אגרום לך לחשוב עלי עם כל דבר שאתה עושה.
אני אגרום לך לרצות אותי בכול דרך.." איאן מדבר בטון מפחיד, אפשר לקרוא לו אובססיבי.וקורפס עומד להעיף אותו מעליו ולהוציא לו עיין לפני שאיאן מוציא מזרק מהכיס הקדמי שלו ותוקע אותו בצוואר של לורן.
"זאת הייתה טיפת החופש האחרונה שלך, לאב.
עכשיו אנחנו נעשה את זה בדרך שלי"------------------------
העלתי לדף העכונים שלי פה בוואטפד טיזר שני לספר הבא שיצא בעתיד הקרוב!
אתן באות?
(מוסיפה את הדף המדובר)
YOU ARE READING
⚔️The Dark Prince⚔️
Fanfictionמה הקשר בין ילד רכרוכי בן 15 בשם לורן ריידר לרוצח ברוטאלי בשם הקוד קורפס? ומה הקשר של שני הבחורים האלה לעשיר נחשק, מפונק וברוטאלי בעצמו בשם איאן דובאל? ואיך כל זה יסתיים בחוזה נישואים בין שני אנשים חסרי מעצורים כשאחד לוקה באהבה אובססיבית כלפי האחר ע...