"אני מאמין שארבעתנו יודעים למה התכנסנו כאן" רוהאן דובאל מביט בין קורפס המשועמם לבנו, איאן דובאל, בנועץ בקורפס מבט ומנסה לתפוס את מבטו ללא הצלחה.
הם יושבים בחדר הישיביות וי.איי.פיי של דובאל על הכורסאות היוקרתיות האלה עם פירות ויין שהריח שלו כבר מסמל על כך שהוא מהול בדם על השולחן ונראים כל כך רגועים ביחס למתח שבחדר.
הבן שלו מאוהב במכונת ההרג הזאת בטירוף, ורוהאן לא יכול להאשים אותו.. יש לקורפס קסם אפל.. כריזמה שמתאימה לתדמית הנסיך האפל שלו.
עם זאת, הוא לא יודע מאיפה זה מגיע.. אבל הוא שמח בקשר לזה.
אם הוא יצליח להפוך את קורפס ואת מסיאס לחלק מהם, הם לא יהיו לו לאיום.. הם יהיו חייבים לעבוד ביחד ולעמוד בתנאים אחד של השני.אדון דובאל היה מזועזע מהדברים של בנו תחילה.. אבל איאן הוא איש עסקים, הוא למד להיות טוב כמו אבא שלו וידע להיות משכנע בדיבור שלו.
הרעיון ששני אלה יהיו מחותנים בחתונה שהיא פוליטית עבורו אבל גם משמחת את בנו הייתה נשמעת מושלמת.חוץ מהעובדה שקורפס נראה לא מעוניין.
"איאן ואני באנו להציע עסקה קבועה שתבטיח שיתוף פעולה ולויאליות מלאה אחד לשני דרך נישואים של יד ימינך עם הבן שלי" רוהאן מביט בקורפס, מצפה לתגובה אבל מקבל שום דבר בתמורה.
"קורפס?" גוארו מביט בקורפס במבט שואל.
"אתה לא תקבל הסכמה ממני" קורפס אומר בטון שטוח ומפחיד שגורם לרואן להרגיש שהוא צריך להיות זהיר יותר."תקרא את ההסכם קורפס, בוא נראה מה נוכל לעשות ולא לעשות" גוארו לוקח את ההסכם הכתוב מהשולחן שביניהם ונותן לקופרס.
קורפס מוציא את העט שלו ממעילו ופותח אותו, עובר על ההסכם בדקדוק, נשאר אוביקטיבי למרות שהוא לא סובל את זה.. את כל זה.לבסוף הוא סוגר את החוזה ומבין שזה פאקינג גרוע.
"זה חוזה טוב.. יש לך אישורים קבועים לכל מה שביקשנו לפני כמעט חודש בישיבה הגדולה.
מיסים נמוכים, בלי התערבות, בלי עמלות והגבלת הזמן היא מרגע שנתגרש, אם נתחתן.." קורפס מנסה למצוא פגע במה שקרא.
"כמובן שאתה צריך לשקול אם לסמוך עליהם.. ואני לא בטוח לגבי הנישואים האלה.. כל כך פתאומי.. זה בא משום מקום.
רק אתה תוכל להחליט אם זה נשמע לך מוצלח" קורפס מצליח להישמע סקפטי רק באופן שטחי שכזה.. איך יכול להיות שההסכם מושלם? הם רבו במליאה כמו שני אריות שמחפשים דומיננטיות ועכשיו רוהאן נותן להם הכול על מגש של כסף."הסברתי לך שזה לא סתמי ופתאומי כבר פעם אחת ואני אגיד את זה שוב.
לורן היה אנושי בימי התיכון שלי.. הוא היה המקרר שלי מכיתה ז ועד ט, לפני שהוא עזב ונעלם.. אבל הדם שלו הדיף ריח טוב ומצאתי את עצמי מגיב לו כמו לסם.
זה היה מבלבל, והגעתי למצב שבו אני חייב כל בוקר קצת.. הדבר היחיד שלא הבנתי זה שאנחנו מסומנים כזוג" איאן מסביר לאבא שלו ולגוארו בנונשלנטיות.
הנימה שלו מעצבנת ונחרצת בדיוק באותה הרמה של לפני שבועיים.
קורפס עצבני."איך אתה יודע שאתם מסומנים?" גוארו נראה סקפטי לגבי הגרסה שלו.
"עכשיו כשהוא ערפד, קל לי להבחין ולאשר את מה שחשבתי במהלך השנים מאחר והשגתי כמה מהשערות שלו בביקור האחרון שלי.. לקחתי אותם להילר, השם שלו הוא רוג'ול, הוא מוכר מאוד.. הוא עשה את לחש רוקפורד, זה לחש שבו שמים את השיער של שני אנשים בקערה ואם השערות נהפכות לכחולות הם מסומנים יחד , מצד שני, אם המים מכחילים אין סימון..
השיער שלנו יחד הכחיל עד שלא היה אפשר להבחין בהבדל.. הוא אמר שזאת התאמה של 100 אחוזים ושחבל שלא באתי אליו כבר אז.. לפני חמש שנים.. אם הייתי הופך אותו בעצמי לערפד.. התהליך הזה היה יותר קל.." איאן מביט בין כל הנמצאים, אבל קורפס לא מעוניין במבט שלו."ביקשתי שיכינו דו"ח אמיתות לבדיקה.. רוגו'ול כתב אותו אישית.. בנוסף, אם תרצו, הוא מוכן לבוא ולבדוק שוב מול העיניים של כולנו.." איאן סוף-סוף מצליח לפגוש במבט של קורפס בזמן שהוא שם את הדו"ח גלוי על השולחן.
וקורפס נראה עצבני."מעבר לזה.. התנאים הטובים שנתנו לכם יקרו רק במידה וקורפס ימלא את החוזה כמו שצריך.
הוא יתחתן איתי, הוא יגור איתי.. ואנחנו כבר נעבוד על הזוגיות שלנו.. בלי לברוח ובלי להתחבא.. אחרת זה יבטל אוטומטית הכול" איאן לא מצליח להחביא את שביעות הרצון בעיניו."נשמע לי כמו חוזה הוגן.. אני מוכן ללחוץ ידיים על זה.." גוארו קם ורוהאן קם מיד אחריו, הם לוחצים ידיים ורוהאן מוביל את גוארו למשרד הפרטי שלו.
איאן וקורפס נשארים לשבת.
"כמובן שאנחנו נצא לפחות לשלושה יציאות לפני.. אני לא רוצה למהר עם זה מידי.. אני אתן לנו שלושה שבועות לפני החתונה, ובכול יום ראשון ניפגש , ככה שנוכל ללמוד להכיר שוב זה את זה" איאן מביט בקורפס, שיושב בכיסאו בנינוחות ולא מסגיר שום סטרס על פרצופו.
"על גופתך המתה.. מותק" קורפס מדבר בקול רציני לגמרי, שטוח,.. מה שהיה מפחיד כל אחד אחר..
אבל איאן לא נותן לזה להדאיג אותו, צופה בקורפס קם ויוצא מהחדר בנונשלנטיות- יודע עד כמה בטח ההסכם הזה יפריע לו.אבל בחור חייב לעשות, מה שהוא חייב לעשות..
YOU ARE READING
⚔️The Dark Prince⚔️
Fanfictionמה הקשר בין ילד רכרוכי בן 15 בשם לורן ריידר לרוצח ברוטאלי בשם הקוד קורפס? ומה הקשר של שני הבחורים האלה לעשיר נחשק, מפונק וברוטאלי בעצמו בשם איאן דובאל? ואיך כל זה יסתיים בחוזה נישואים בין שני אנשים חסרי מעצורים כשאחד לוקה באהבה אובססיבית כלפי האחר ע...