(25)מניפולטור עם שנות ניסיון

545 68 25
                                    

קורפס לא  נתן למוח שלו לנוח, אפילו בחלומות שלו, הוא חלם על בריחה וניסה לחשוב על דרך להיעלם ולהחזיר לעצמו את החופש שלו.

"אתה תקבל את החופש שלך כשתהיה נאמן לי" איאן נכנס לחדר של קורפס בפרצוף שנראה שבע רצון משום מה.

הוא מתיישב על המיטה של הבחור ומחייך אלי, צופה בו מחזיר לו מבט קר ולא מתרשם.

"חשבתי שהיה נחמד אם אני אעניק לך כמה מתנות לפני החתונה שלנו..
אני רוצה גם שתצא איתי לגינה, לשאוף קצת אוויר" איאן מביט בקורפס וקורפס נותן לו מבט מצועף.

אם הוא יהיה בגינה הזאת שלו, ברור שהוא ינסה לברוח.. מה הקאצ'?

"אתה נשאר קשור" איאן עונה למחשבות של קורפס.
"ממתי הילרים הם מכשפים בכל מקרה?" לורן מתמרמר.
איאן מחייך בשעשוע.
"בדרך כלל הם אחד מהם, לא ביחד.. אבל בשביל הכסף שהוא מקבל.. כדאי לו להיות שני הדברים האלה." איאן מדבר בהומור אבל קורפס מוצא את עצמו נגעל.

הוא באמת יצור גועלי.

"לורן!" איאן צועק, מביט בקורפס בעיניים שעולות בלהבות של כעס.

"אתה בוחר להיכנס לי לראש כל פעם מחדש.. מה חשבת שתצא שם? חיבה?" קורפס מדבר בארסיות, אפילו לא מפנה לאיאן את מבטו בחזרה ובמקום זה בוהה בקיר מולו בריקנות.

אחרי כל מה שהקרבתי בשבילך אתה עדיין מתנהג ככה?"איאן מדבר בטון טעון וקורפס מסתובב להיסתכל עליו בכעס.
"לרצוח את אימא שלי זה לא קורבן, זה איום. תפסיק לחיות באשליות שלך שעשית את זה למעני. רצית להפחיד אותי וזה לא עשה את העבודה אז עכשיו אתה מנסה למצוא תירוץ אחר" קורפס מטיח, קשה ונחרץ כתמיד.

"אם הייתי רוצה לפגוע ברגשות שלך הייתי מוריד את הראש למייקל, או לילד ברחוב או לאמא שלי.." איאן מביט בעיניים של קורפס מצטעפות חזרה.

"כן, הייתי מאוד יהיר כשעשיתי את זה, אבל זה שהשתמשתי בטון יהיר כדי להמם אותך לא היה בגלל שרציתי להפחיד אותך. ראית הרבה גופות לפני כן, לורן. ובטח שלא היה לך אכפת ממנה.
אם הייתי רוצה להפחיד אותך הייתי רוצח מישהו שיסתדר קצת יותר לפי ההיגיון אבל זאת לא הייתה המחשבה שלי.." איאן מביט שקורפס מביט בו בספקנות ותוהה איך להפוך את זה .

"זאת הייתה הדרך שלי לנסות להפריד בין העבר הכואב שלך לבין עתיד שבו תוכל לראות אותי באופן שונה. כמישהו שתוכל לסמוך עליו ולדעת שיגבה אותך.." איאן מדבר עכשיו יותר ברכות, הטון לא וכחני כמו לפני כן.

"אני יכול להיות יהיר ודו משמעי לפעמים.. בשביל זה המחשבות שלי פתוחות בפניך.." איאן רומז ללורן רמז עבה.

"מניפולטור עם שנות ניסיון כמו שלך יאמין לשקרים של עצמו. אני לא מעוניין להיכנס למוח השפל שלך. אני לא רוצה לדעת את האמת מהעיניים שלך. אני לא רוצה לדעת שום דבר ממה שיש לך שם" קורפס מבטל את ההצעה מיד בטון חדגוני וחסר עניין.

"אני לא יכול לכפות עלייך את זה, לאב.
רק תזכור.. ברגע שתיתן לי להיכנס, אני אתן לך את העולם.."איאן נאנח, מביט במבט הסקפטי של קורפס.

"עכשיו בו נלך, אני לא רוצה להתווכח איתך יותר..." איאן משחרר את האזיקים מהשלשלאות שמחוברות למיטה, תוהה מה הוא הולך לעשות..

-------


בו!!!

אני חוזרת לאט לאט לוואטפאד, תודה לכול מי שמחכה לי,, לאב יו!!

⚔️The Dark Prince⚔️Where stories live. Discover now