Hello, kembali bersama saya author kesayangan korang, as you see i already update 4 chapter include xmas edition right. Maaf author tetiba unpublish seasons 2 lah pula...so how its rasanya author x banyak ubah juga, just tukar2 ayat dan periksa setiap chapter 1 by one so x da lh kekeliruan.
Actually season 1 hbis bulan december and then season 2 hbis january ni tapi author extent smpai february
well sbb nya..i already baca komen korang ttg Lucias, well mesti korang nak kan happy ending...hah hah hah...well ada kejutan untuk korang and
akan ada special episode untuk penutupan season 2 which is..biarlah rahsia
and akan ada kah season 3? well i also dont know..but..
i will update jika ada season 3...if x da akan ada beberapa special chapter..macam biasa...
mesti korang nak tahu kan apa yang terjadi di kehidupan lalu mereka..hehehehe...
agaknya korang dpt agak tak bagaimana ending season 2 ni..
korang mesti fikir mcm..yaemin and lucas akan bertarung habis-habisan dan salah sorang akan mati..
hoho...memang akan ada scene mcm tu..but ending bukan di situ..
you will know later..
mesti ada yang tertanya kenapa nama keluarga Yaemin is Kim? padahal keluarga diraja tu pun wujud di masa lalu? sama seperti kerajaan Odellian Roselle..
Hah..bukan hanya Kim ye..
Actually nama dia in english is Camellia/Kamilla something like that sbb raja dahulu rasakan nama Camellia itu seperti keperempuannan dia pun pendekkan jadi Kim..
Kim ye Bukan Kimberly, itu nama modern keluarga Amy...di season 1.
cakap pasal special episode..hah...akan ada watak-watak di season 1 and season 2..
yang dah mati ke hidup ke..akan ada, jangan ada lak pm author cakap eh dia dah mati asal hidup balik...
its special episode...something like that or anggap je lah itu di dimensi lain..titik..
i rasa lah kan 3 episode lepas mcm tak masuk sgt and buat korang keliru kan.
okay author terang kan
Perlawanan epic pertama which seminggu selepas hari jadi Yaemin.
Hari jadi Yaemin is 24 December so seminggu kemudian is 31 malam tahun baru..
Sebab tu ada scene cakap macam bukan tahun baru..
hah gitu then..ada part di mana perlawanan kedua which in chapter 27 ada di nyatakan yang lucias ckp jika malam tu hari terakhirnya..malam tu dia akan berlawan dengan lucas lagi sekali..
then time laps lama..gitu dan tibalah di musim bunga..
perlawanan ketiga diantara yaemin and lucas then lucas and lucias is which di malam purnama 3 days after pergebumian mayat mayat yang dijumpai itu..
As we see in the latest episode, kta tahu yang Yaemin x sedarkan diri hampir 2 bulan dan musim bunga pun bermula..
Then apa yang berlaku malam tu hanya Lucas dan Athy yang tahu apa yang terjadi dengan Lucias,
As you see, scene that lucas melayangkan pedang dia untuk menamatkan riwayat Lucias, so that lucias mati, but siapa pula yang datang berjumpa dengan Yaemin dan menyelimutkannya? nugu? Lucias ke? or someone else?
Misteri semakin lama semakin susah untuk dirungkaikan.
Untuk premeir episode lepas ni its about apa yang berlaku beratus beribu tahun dahulu di kehidupan lampau mereka, tapi bukan mcm mana Yae berjumpa dengan Lucas, tapi flashback kenapa Athy berdendam dengan Yae, and why Yae boleh berjumpa dengan Lucias and Anatasius(Athernis) dengan lebih specific sikit.
just nak cakap tentang ulasan kenapa author mcm time lapse sikit untuk 2 episode tu, sebab kira mcm nak buat korang tertanya apa yang jadi, tu je,
and kenapa Yaemin dgn Lucias bknnya Lucas,
well sbb Lucias the real male lead..
then who is lucas?, second male lead?
Aniya...
susah nak cakap, tapi author berjaya kelirukan korang kan..
actually Lucas and Lucias tu rupa mereka hampir sama, yang membezakannya lucas ada tahi lalat di bwh mata kirinya namun Lucias tidak ada.
Then Lucias always in Silver hair with blue eyes,
Mode serious dia akan jadi red eyes..
and Lucias adalah pemilik dark tower yang kini milik Lucas tu.
And Lucas tak suka Lucias sbb masa tu Lucas masih kecil and tak faham erti kasih sayang and cinta mahupun persahabatan..so dia memang nak Lucias bersama dengan dia sorang je, sorry rasa macam BL tapi mereka dah seperti keluarga, Lucias anggap Lucas seperti adik sendiri dah,
Seperti yang lucias cakap Lucas x mengenang budi dia, yang lucias selamatkan Lucas dari dijadikan slave,
so jangan jadi macam Lucas,
kenapa,kawan makan kawan,
Okay semua tahu yang di Season 1, that Lucias sukakan seorang gadis which is i forgot her name, rika i guess and Tachibana Rin is her decendent hah kira cam tu,
and kenyataannya Yaemin dijodohkan dengan seseorang, mesti semua ingat Lucas kan? well sebenarnya its Lucias, Kenapa Lucias? sebab Halmeonie/Obachan si Yaemin tahu tentang takdir yang terikat dengan Yae dan Lucy...hah gitu..
and semua mesti ingat jodoh si cik Aikawa Rin is Lucias? no, its Felix...why felix....ingat tak ada satu scene bila heika tanya kenapa Felix bekerja jadi knight untuk royal family Kim?
dia cakap 'Adalah' hah, dh boleh agak ke kenapa?
Kira mcm falling love at the first sight lh juga...even beza sgt umur mereka, tapi umur hanya lah angka..cinta tak mengenal usia right?
Kalau dah Jodoh tak kemana..datang dan pergi tanpa bersuara, namun hati tetap berdegup memandangnya..
Eh bagi ayat manis lah pula
agaknya korang terfikir ke ? kenapa Author buat cita mcm ni? ada part2 romance sikit? conflict sikit...then rasa mcm tak puas hati..marah geram sedih...And im single though...just love to wrote story cause im so bored, thanks for support this story, its not my Third story..hahah...
just ada 3 oneshot story author delete dah..
its okay..see you guys again..
so tata..love u guys..
staysafe...supportme..
#TTWIMY #LucaMin #LucYae #HeikaMingle
YOU ARE READING
[COMPLETE]The Time When I Met You
FanfictionHighest Story Rankings: Top 10 in #sliceoflife Annyeong, its been a while semenjak Author hiatus entah berapa tahun, so i'm back with my new story...it's kind of random genre but the main genre is fantasy, i hope you guys can support this story than...