-> Kaç yıldır/aydır A.R.M.Y'siniz?
Vote-Yorum💜
(Mina)
Elbisemin belini düzeltirken hangi akla Jimin'in teklifini kabul etmiştim bilmiyordum.
O kadar güzel konuşmuştu ki:
'Ya sadece seni istiyorsam?'
Birden kendimi 'tamam' derken bulmuştum.
Şimdi ise pişman pişman hazırlanıyordum.
Son hazırlıklarımı yapıp evden çıktım. Zaten Soo Bin yoktu nerdeyse hergün Jungkook'la çıkıyorlardı.Kendi arabama bineceğim derken aslında hala bende olmadığını hatırladım. Taksiye bineceğim sıra arkamdan gelen korna sesiyle kendi arabamı ve içindeki Jimin'i gördüm.
Yan kapıyı açıp oturdum ve kemerimş bağladım.
Hala yola çıkmadığımızı fark ettiğimde ona döndüm.
Bana bakıyordu, yüzüme..
" Ee~ tüm gün burda oturacak mıyız?"
Elini yanağıma çıkardı ve hafifçe okşadığında elini itememiştim.
" Sanırım büyülendim."
Sanırım ben de büyüleniyordum~
HAYIR!
Hayır Mina, Park Jimin tek gecelik ilişkilerin adamı! Sakın kendini ona kaptırmak gibi bir hata yapma.
Sakın!
Bileğinden tutup elini uzaklaştırdım.
" Bir an önce ne yiyeceksek yiyelim bitsin bu gece! "
Yüzünden bozulur gibi bir ifade geçse de tekrar gülümsedi ve restorana gitmek için yola çıktık.
Oldukça lüks duran bir restorana gelince içeri girip garsonu Jimin'in bize ayırttığı yer için takip ettik.
Otururken Jimin sandalyemi çekmeyi ihmal etmemişti.
Karşıma geçtiğinde o bakışlarını bende gezdirirken ben menüden yemek seçmeye çalışıyordum. Bu gece çabucak bitsin ve yatağıma kuruluyum istiyordum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Partner Of My Heart ๛ PJM
Fanfiction" Başta iş ortağımken kalbime de ortak olacağını nerden bilebilirdim ki? " Başlangıç: 03.01.2021 Bitiş: 03.02.2021 Kapak Tasarımı: polymniayeis