4.BÖLÜM

1.4K 101 23
                                    


->Kurgu hakkında ilk görüşleriniz nasıl?

Vote-Yorum💜

(Mina)

Kapının tıklatılmasıyla önümdeki çizimi karalamayı bırakıp gelen asistanıma baktım.

" Mina Hanım misafiriniz var."

" Misafir mi? Kimseyi beklemiyordum, adı neymiş?"

" Söylemedi efendim."

" Pekala gelsin."

Asistanım çıkarken 'görelim bakalım kimmiş?' diye mırıldandım.

Kapı tekrar açıldığında içeri girene baktım.

Kep ve maskeden yüzü görünmüyordu. Masanın önündeki koltuklardan birine otururken hayrete düşmüş şekilde izliyordum.

" Kimsiniz?! "

Şapka ve maskeyi indirdiğimde kaşlarımı çatıp sabır dilendim.

" Ne işiniz var burda!"

" Ayıp oluyor ama Mina~. Sana ziyarete gelmiş birine kabalık yapıyorsun üstelik üzerime şarap boşaltmana rağmen."

Oturduğum sandalyemden kalkıp masaya elimi koyup ona doğru eğildim.

" Birincisi Bay Park, isminle sesleneceğiniz kadar yakınım değilsiniz. İkincisi o şarabı neden kafandan aşağı boşalttığımı biliyor olman lazım. "

" Biliyor musun bu hallerin daha çok hoşuma gidiyor, elde edilmesi zor olanı severim."

Gözlerimi devirip geri çekildim ve onu görmeyeceğim şekilde arkamı. dönüp alnımı ovdum.

" Nerden çattım, nerden karşılaştım seninle! Sabır~"

" Güzel tasarımmış! "

Hiddetle arkamı döndüm. Elinde tuttuğu kağıt az önce masada bıraktığım tasarımdı.

" Ver onu! "

Ayaklanıp benden uzakta incelemeye devam etti.

" Sanırım yeni kreasyonun baş tasarımı?"

" Sana ne, sana ne! Ver onu!"

Kağıdı havaya kaldırdı.

" Bunu istiyorsan benimle akşam yemeği yemelisin. "

" Hayatta olmaz!"

" O zaman buradaki kıyafeti BTS tasarımın defilesinde görürsün."

Lanet olsun! Kendi çizimimi bu adama kaptırmak istemiyordum özellikle üzerinde aylardır çalışıyorken.

" Tamam! Sadece akşam yemeği ama onu şimdi bana veriyorsun! "

" Tch! Bu bende kalıyor sen akşam attığım konuma geliyorsun ve ben gecenin, sonunda sana veriyorum."

" Tamam, lanet olsun! Tamam!"

" Güzel!"

Şapkasını ve maskesini geri takıp kapıdan açtı çıkmadan önce:

" Akşam görüşürüz güzellik. "

" Ya-! "

Tanrım bu-, bu adam beni sinir hastası edecekti. Üstüne yetmez gibi tasarımımı almıştı. Umarım o kağıdın başına bir iş geçmezdi Park Jimin, yoksa kesinlikle elimde kalacaksın!

~~~

Telefonuma yabancı numaradan gelen adresten bunun Jimin olduğunu anlamam uzun sürmemişti.

Partner Of My Heart ๛ PJM Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin