Vote-Yorum💜
Günü aydınlatan güneş ışınları Soo Bin'in yüzüne vurmaya başlayınca derin uykusundan uyandı.
Yatakta doğrulup esneme hareketleri yaparak ayılmaya çalıştı.
Mina'dan ses çıkmayınca biraz daha uyusun diye düşünerek ona kahvaltısını hazırlamaya başladı son günlerde doğru düzgün beslenmediğinden onun için endişeleniyordu.
Elindeki tepsiyle odasının kapısını tıklattı ses gelmeyince içeri girdiğinde bom boş bir yatakla karşılaşmayı beklemiyordu.
" Mina~?" diye seslense de yanıt alamayınca evin geri kalanına da baktı, hiç bir yerde bulamayınca hemen telefonundan numarayı tuşlayıp açılmasını bekledi.
Ancak karşılığında aldığı tek yanıt:
' Aradığınız numara kullanılmamaktadır' oldu.
Büyük bir şoka uğrayarak evden çıktı, nereye giderdi.
Ailesinin evine gitti ilk önce, arabasını orda görünce biraz rahatladı orda olduğunu umarak.
Daireye gelip zile bastı.
Kapı açıldığında Seon Yeong teyzesini görünce gülümsedi.
" Seon Yeong teyze Mina'yı çağırabilir misin?"
Kadın kaşlarını çatıp endişeyle konuştu.
" Soo Bin kızım Mina burada değil, dün babası ile tartıştı en son. Sonra istesem de arayamadım."
Kız endişeyle konuştu.
" Burada değil mi? Nereye gitti o zaman! "
Kadın da endişeyle devam etti.
" Mina nerde Soo Bin?"
" Bilmiyorum Seon Yeong teyze, bulacağım. " diyerek oradan ayrılırken " umarım " demeden edemedi.
Arabasına binerken Jungkook'u aradı.
" Hmm?" diye bir ses gelince konuştu.
" Jungkook! Mina'yı bulamıyorum! Telefonuna da ulaşılamıyor. "
Birkaç hışırtıdan sonra tekrar ses geldi.
" Şirkette olabilir mi, belki şarjı bitmiştir?"
" Bilmiyorum, zannetmiyorum. Güvenliği arayıp soracağım. "
" Tamam sizin evde buluşalım tamam mı? "
Kız onaylayan birkaç mırıltı çıkardıktan sonra şirketi aradı, güvenlik Mina'nın hiç uğramadığını söyleyince ne yapacağını bilemedi.
Jungkook'un dediği gibi ev geri gitti.
Beklemeden içeri girdiğinde Mina'nın odasında bir şey bulmayı umarak oraya girdi.
İçeri girdiğinde etrafa göz gezdirirken yere düşmüş kağıtla eline aldı. Üzerindeki ' Soo Bin'e ' yazısıyla Mina'nın yazdığını anladı.
Güzel arkadaşım,
Belki bunu yaptığım için bana kızacaksın biliyorum ama mecburum, burada kaldıkça kendimden ödün verdikçe kıvranacağım. Bu kadar acıya dayanamayacak kadar zayıf olduğumu fark ettim. Yine de kızma bana sırtını dönmeyen bir tek sen kaldın, gerçi şimdi de ben sana sırtımı dönüyorum değil mi? Sanırım sen de benden gideceksin!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Partner Of My Heart ๛ PJM
Fanfiction" Başta iş ortağımken kalbime de ortak olacağını nerden bilebilirdim ki? " Başlangıç: 03.01.2021 Bitiş: 03.02.2021 Kapak Tasarımı: polymniayeis