Lütfen desteklerinizi esirgemeyin🥰
Vote-Yorum💜
(Jimin)
Başımdaki sızıyla başka bir sabaha uyandım ve kendine bir kez daha içkiyi fazla kaçırdığım için lanet ettim.
Dün tüm gün Lee Mina'nın küstahça tavrını sineye çekmeye çabalamıştım. Yaptığım bir hatıyı kendimce telefi etmek istemek suç olmuştu. Biz sadece iş ortağımışız, onun için bir şey yapmama gerek yokmuş.
Daha akşamsa direk bara gitmiştim.
En son hatırladığımsa var taburelerinde biramı yudumlarken Taetae'nin beni eve getirmesiydi.
Ayılabilmek adına hızlıca soğuk suyun altında duş alıp çıktım. Sonrasında fark ettiğim saatle geç kalacağımı düşünerek hazırlandığım gibi evden çıktım.
Şirkete giriş yaparken telefonumun mesaj bildirimiyle elime aldım.
Da Eun:
Jimin artık telefonlarımı açar mısın?Jimin:
Bir daha beni aramamanı söylediğimi çok net hatırlıyorum!Da Eun:
Jimin bir elbise ve bir kız için benden vaz geçiyorsun!?Jimin:
Bir elbise dediğin başka markanın yeni kreasyonu!İş konusunda ciddiyetsizliği ve hatayı kabul etmem!
Ayrıca beni hyunglarıma karşı da mahçup bıraktın!
Da Eun:
Hadi ama Jimin~Şu an her şey yolundaysa sorun yok!
Jimin:
Bana bir daha mesaj da atma arama da Da Eun!Seninle uğraşamam, işlerim var!
Da Eun:
(engellendi)Hala telefonumla uğraşırken önüme dikkat etmeden yürüyordum. Zaten bir başkasına çarpma ve onu da çekerek yeri boylamam çok sürmedi.
Gözlerimi açtığımda ipek gibi duran siyah saçlarla karşılaştım.
Kim olduğunu anlamamıştım ama kesinlikle güzel kokuyordu.
Vanilya..
Ama yapay gibi bir koku değil de sanki onun kendisine hastı.
Büyülenmiş gibi donup kalmışken başımın yanında duran yüzünü bana doğru çevirdi.
Lee Mina...
Göğsüm sebepsiz yere hızla inip kalkıyordu.
Mina da şaşkınlığını atamamış olacak ki Korelilere göre oldukça büyük olan gözleri benimkilere sabitlenip kalmıştı.
Düşerken iki elimde belinde kalmıştı onunkilerde omzuma tutunuyordu.
Kaşları yavaştan çatılırken omuzlarımdan bastırarak doğrulmaya çalıştı.
Ancak -kaymamızın en büyük nedeni olacak ki- yer yeni silindiği için kalkamadı.
Belindeki elimi çekmeyerek doğrulduğumda kucağıma oturmuş gibi bir hal aldı.
Şaşkınlığı katlanarak artarken bir yandan da sinirlendiğini fark edebiliyordum.
Omuzlarıma bedeninin tüm yükünü vererek vastırdı ve ayaklandı.
Karşımda dikilirken Mina'yı süzdüm. Açık renk yırtık mom jeans pantolonun üzerine siyah saten ince askılı bluz giymişti. Göğüs dekoltesi v yaka şeklinde inerken kenarlarından dantel geçiyordu. Saçlarını ise salık bırakmış, yalnızca perçemlerini kulağının arkasına sıkıştırmıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Partner Of My Heart ๛ PJM
Fanfic" Başta iş ortağımken kalbime de ortak olacağını nerden bilebilirdim ki? " Başlangıç: 03.01.2021 Bitiş: 03.02.2021 Kapak Tasarımı: polymniayeis