8.BÖLÜM

1.2K 96 20
                                    



-> Olayların gidişatının saçma gittiğini düşünmeye başladım, gerçekten öyle mi?

Vote-Yorum💜

(Mina)

Hastane yatağında gözlerimi açmışken karşımda Park Jimin'i görmek hiç iyi gelmemişti.

Aptal! Onun yüzünden ölüyordum az daha.

" İyi misin?" bir de soruyor.

" sence! " boğazımın el verdiği kadar konuştuğumda fısıltı gibi çıkmıştı sesim.

Göz devirince tam ağzımı açıyordum ki odaya Soo Bin ve ardından giren Jungkook'u görmek Park Jimin'e öfke kusma seansımı ertelemişti.

" Mina iyi misin? "

" evet."

" Geçmiş olsun Mina-ssi."

"teşekkür ederim."

" Ee biz gidelim madem!" Park Jimin araya girerek gözleri üstüne döndürdüğünde devam etti.

" -şirkete yarın gelirsen görüşürüz Mina-ssi!"

Odadan çıktığında arkasından gülmeye başladı Jungkook, Soo Bin'in ona bakakaldığını atlamadan:

" neden gülüyorsun? " diye sordum. Dudaklarını birbirine bastırarak gülmesini bastırdı.

" Jimin hyung şu an sinirden köpürüyordur, ama seni destekliyorum Mina-ssi. Sen hyunga pabucunu ters giydirirsin!"

" dediğini anlamadım!" gerçekten anlamamıştım. Beni niye destekliyordu ayrıca Park Jimin'e neden pabucunu ters giydiriyordun ki!

" Boş ver Mina-ssi, tekrar geçmiş olsun. "

Başımla onayladım daha fazla konuşmamayı tercih ederek.

Jungkook-ssi elini ensesine atıp Soo Bin'e yönelik

" Yarın görüşürüz Soo Bin-ssi. " dedi.

"Görüşürüz Jungkook-ssi." diye yanıtladı Soo Bin daha sakin bir tavırla.

Tanrım sen sabır ver bana, gözümün önünde resmen flörtleşiyorlar.

Onlar birbirlerinie gülümsemeyi sürdürürken kapının açılamsıyla hepimiz o yöne baktık.

Romantizm katili Park Jimin..

" Hadi Jungkook ağaç oldum! "

" Geldim hyung!"

Bize el sallayıp Park Jimin'le gitti.

~~~

" Resmi sayfalardan duyuruları verebiliriz."

" Erken değil mi?"

Benim aklından geçeni Soo Bin Yoongi-ssi'ye yönelttiğinde onayladım.

" Bence şimdiden duyurular yapmamız hem insanların hem de diğer markaların dikkatini çeker ve beklenti oluşturur."

Taehyung-ssi düşündüklerini bize söyleyince başımı anlıyorum şeklinde salladım.

" Pekala bunlar ufak detaylara girmeye başlıyor, şimdi bile haber verebiliriz. Asıl konu çalışma planı, bizin üzerinde çalıştığımız bir kreasyon var ve planlama yapmamız gerek. "

" Haklısınız, tamamlanması ne kadar sürer?"

Soo Bin planlama kısmıyla daha çok ilgilendiği için cevaplamasını bekledim.

Partner Of My Heart ๛ PJM Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin