37.BÖLÜM

832 68 74
                                    

Son bölümler sizden bu kurgu için son oy isteyişlerim🤗

Vote-Yorum💜

Mina, Jimin yanaklarına bir öpücük kondurarak yataktan kalktı.

Jimin'e süpriz hazırlamak istiyordu. Jimin Mina'nın mutlu olması için elinden gelen ne varsa yapıyordu, kahvaltısını bile önüne götürüyordu ondan önce kalkıp.

Ancak bugün uyuya kalmış ve Mina da erkenden uyanmıştı ilk defa.

Mina mutfağa gidip buzdolabına bakındı ancak nerdeyse bomboştu.

Kapağının üstüne magnetle tutturulmuş not kağıdını görünce Jimin'in önceki akşamdan alınacaklar listesi çıkardığını anladı.

Ne kadar dışarı çıkmaya üşenmiş olsa da süpriz hazırlamaya kararlıydı.

Ses yapmamaya özen göstererek üzerine uzun sweat elbiselerinden birini geçirdi ve bağcığı bağlanmayan spor ayakkabılarının topuğuna basarak evden ayrıldı.

" Hadi babaya süpriz yapalım oğlum" derken aşırı mutluydu.

Arabayı iki gün önce taşındıkları müstakil evlerin olduğu sitenin garajından çıkardı.

Şehir merkezinin birazcık dışında kalsa da çocuklarının özgürce büyüyebileceği harika bir yerdi, bir kere kendilerine ait bahçeleri vardı.

Arabanın hızını artırırken kemerini takmayı unuttuğunu fark etti ancak karnına baskı yapmasından rahatsızlık duyduğu için fazla da umursamadı.

İleride gördüğü ışığın kırmızıya dönmesine az kalmışken beklemek istemeyip biraz gaza yüklenerek geçti ışıklardan. Yolların erken saat olduğundan boş olması, işini hemencecik atlatıp eve döneceğinin göstergesiydi.

İlerideki büyük marketi görünce park alanına girmek için yavaşlaması gerekiyordu ama frene ne kadar basarsa bassın araba ne duruyor ne de yavaşlıyordu.

Korkudan göğsü inip kalkarken sürekli frene basıyordu ama boşa uğraşıyordu.

Araba durmayıp ana caddede ilerlerken karşısına çıkmaya başlayan arabalara çarpmamaya çalışıyordu.

" Dur, dur lütfen!" diye haykırsa da yakarışlarını Tanrı'dan başka duyan yoktu.

Arabası kırmızı ışıkta geçerken karşıdan yeşil yanmasıyla harekete geçmiş arabalarla burun buruna geldi. Çarpmamak isterken direksiyonun yönünü değiştirdi ancak sonrasında ise tüm hakimiyetini kaybetti.

Araba yoldan çıkıp rastgele bir yerlere çarparken ve arabalara çarparken Mina yalnızca karnını sararak korumaya çalışıyordu.

Araba en sonunda takla atarak düzelip durduğunda Mina çoktan ağır yaralanmıştı: ezilen kaporta, kırılan camlar ve bağlamadığı kemer...

Mina bilincini kaybederken insanlar koşarak yardıma gelmişlerdi. Polisi, ambulansı,itfaiyeyi aramışlar gelmesini bekliyorlardı.

İnsanlar şaşkınlıktan ve endişeden ağızları açık bakakalırken arabadan telefon sesi duyuluyordu. Ancak açan yoktu, karşıdakiyse yerinde stresle ve korkuyla bekliyordu.

Olay yerine ekipler gelirken insanlar geri çekildi.

Sağlık ekipleri Mina'ya ilk müdahaleyi yaparken bilinci açılır gibi oldu.

Partner Of My Heart ๛ PJM Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin