20.BÖLÜM

1K 71 26
                                    


-> Wattpad'de okuduğunuz ilk kitabı hatırlıyor musunuz?

Olaylara bodaslama dalmak üzereyiz hazır olun~

Vote-Yorum💜


(Mina)

" Mina Hanım bunlar iki haftanın satış raporları."

Asistanımın uzattığı raporları inceledim.

Genç kızlar için oluşturduğumuz kreasyon büyük ilgi toplamıştı.

Tasarımlar daha günlük, rahat ve şık olmasının yanı sıra kızların eğitim masraflarına gidecek olması hayırseverleri de çekmişti.

" Güzel, gelen gelirlerden belli bir oranda çalışanlara zam yapalım ondan sonra tamamı okullara bağış olarak gitsin."

" Tamam Mina Hanım."

Asistanım odadan çıkarken yorucu geçen iki haftanın yorgunluğuyla kendimi döner saldalyeye bıraktım.

İki hafta o kadar yoğun geçmişti ki BTS Tasarım'a dahi gidememiştik bu sebeple Jimin'i bile doğru düzgün görememiştim. Sabah buraya geliyor nerdeyse geç saatlere kadar çalışıtorduk, akşam uyumadan önce telefonda görüntülü konuşursak konuşuyorduk.

Masanın üzerinde yer alan dijital saati göz ucuyla kontrol ettiğimde yine çoktan 18.39 olduğunu gördüm.

Bugün eve erken gitmeye karar verirken eşyalarımı topluyordum.

Telefonuma gelen bildirimleri kontrol ederken Jimin'in de birkaç defa aradığını gördüm.

Eve gidip aramanın daha iyi olduğunu  düşünerek çantamın içine attım.

Odamdan çıkarken Soo Bin de kulağındaki telefonu kapatarak yanıma geliyordu.

" Artık işlerimiz bitti ya rahat bir nefes alırız." diye yakınmasına katıldım.

Asansörlerin bulunduğu tarafa ilerlerken karşımıza çıkan yüzle şaşırdım.

Da Eun!

Yüzündeki iğrenç sırıtışıyla karşımıza dikildi.

" Merhaba Mina-ssi!"

Bu kızın karşıma dikilip durması iyice canımı sıkıyordu.

" Ne istiyorsun yine!"

" Direk konuya gelelim istiyorsun olur. Jimin'den ayrılmanı. "

Saçmalamaya daha ilk dakikadan başlamıştı bile.

" Neden yapacak mışım bunu?"

" Çünkü ben öyle istiyorum! "

" Yani? " diye sorsum o istiyor diye Jimin'den mi ayrılacaktım. Komik!

" Yanisi seninle uğraşmamı istemiyorsan ayrıl Jimin'den! "

" Ayrılmazsam? "

" Beni sinirlendirmek hiç hoşuna gitmez!"

" O zaman bunu zevkle devam ettireceğim. " diyerek karşılık verdim haddini aşıyordu.

" Neden, beni düşman edinmek istemezsin!"

" Canım öyle istiyor ayrıca biz birbirimizi severken sen kimsin! " sinirden yüzü kızarırken dişlerinin arasından hırladı.

" Bekle Lee Mina sana kim olduğumu göstereceğim.!"

Partner Of My Heart ๛ PJM Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin