-> Başka fan gruplarında bulunuyor musunuz?Vote-Yorum💜
(Mina)
Asansörün 10. kata çıkmasını beklerken kabinin duvarına yaslanmış beklerken katların değiştiğini gösteren ekrana bakıyordum.
Sonunda durduğunda hareketlendim odama gitmek için tabii Soo Bin de ayakta kalamayacağımı düşünerek koluma girmeye çalıştığında geri çekildim.
Ağır adımlarla ilerlerken Soo Bin'in Jungkook'tan dolayı arkada kaldığını hissediyordum.
Nerdeyse odamın önüne geldiğimde onunla göz göze geldik.
Benim yorgun gözlerim onunkilerde buluştuğunda gözlerimin yanması kaçınılmaz oldu.
Bedenimi süzdüğünde o da zayıflamış olduğumu fark etmişti sanırım.
Gör Park Jimin, beni nasıl yolda bıraktığını bak..
" Mina~ bugün toplantı var çizmiş olduklarının üstünden geçelim mi?"
Soo Bin önüme geçtiğinde bakışlarımı ona yönlendirdim.
" Olur" diyip odamın içine girdim. 2 hafta önce bıraktığımla duruyordu.
Saldalyeme yerleşip çekmeceye koyduğum dosyayı açtım. Yaklaşık olarak 4 tane çizmiştim eksikleri olsa da genel halleri bitmişti yalnızca ayrıntıları tamamlanmalıydı.
" Bunlar güzel olmuş eminim diğerleri de beğeneceklerdir."
" teşekkürler" dedim hafif tebessüm ederek.
Kalan eksikleri de tamamlarken toplantı saatinin geldiğini fark edince ikimiz de ayaklanıp dosyalarla toplantı odasına geçtik.
Namjoon-ssi ve Yoongi-ssi ile karşılaşınca bana gülümsediler.
" Hoşgeldin Mina-ssi"
" Seni tekrar görmek güzel."
" Sizi de" diye kısaca yanıtlayarak herkesin gelmesini bekledik.
Kapının açılıp kapanma sesi gelimce herkes yerine almıştı tabii en son içeri giren Park Jimin'e yalnızca benim karşımdaki sandalye boş kalmıştı.
Kısa bir anlığına göz göze gelmiş olsak da söze başlayan Namjoon-ssi ile bakışlarımın rotasını değiştirdim.
Toplantı ilerlerken tasarımların çoğunu gözden geçirmiştik ancak ben kendimi hiç iyi hissetmiyordum.
Kasıklarıma saplanan ani sancılar ve boğazımdan yukarı yükselen acı sıvıyla yerimden fırlayarak kadınlar tuvaletindeki klozetlerdem birine tüm midemi boşalttım.
Organlarım dışarı çıkacakmışçasına kasılırken sırtımda hissettiğim eller ve saçlarımın toplandığını hissettim.
Öğürmelerim devam ederken sırtımın sıvazlanmasıyla kasılmalar etkisini biraz kaybettiğinde rahatladım.
" Geçti Mina, geçti arkadaşım."
Tüm gücünü kaybeden vücudumu Soo Bin'e yasladım.
" Elini yüzünü yıkayalım?"
Tüm yükümü kendisi üstlenerek titreyen bacaklarıma rağmen ayağa kalktım.
Su sesi lavaboyu doldururken yüzünde hissettiğim soğuk su damlaları ne kadar iyi hissettirdiğine dair bir fikrim yoktu.
Gözlerim biraz aralandığında her şey daha berbat oldu: önce yer sallandı sonra bulanıklaştı. Etraf kararırken bedenimin boşluğa düşüşünü hissettim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Partner Of My Heart ๛ PJM
Fanfiction" Başta iş ortağımken kalbime de ortak olacağını nerden bilebilirdim ki? " Başlangıç: 03.01.2021 Bitiş: 03.02.2021 Kapak Tasarımı: polymniayeis