Satır arası yorumlar bekliyorum🤗
Vote-Yorum💜
M&S tasarımın binasına giren 7 arkadaş onlara önden yol gösteren kızı takip ediyorlardı.
Hepsi tereddüte düşmüştü Jungkook bile; yani o ses kaydı o kadar gerçek gibiydi ki...
Jimin hyunguna ne kadar kızdıysa şimdi laf edemiyordu, sanırım ben de aynı şekilde düşünürdüm demekten alı koyamıyordu.
Jimin... Jimin'se başka alemlerdeydi. İçini büyük bir korku, pişmanlık ve daha fazlası yiyip bitiriyordu.
Eğer Mina onu aldatmadıysa ne yapacaktı, inandığı gerçekler en büyük yalanlar olacaktı.
Güvenlik odasına girdiklerinde görevli adam baş selamı verdi.
" 1 ay önceki kamera kayıtlarına bakmak istiyoruz, yönetim katındakilere." dedi Soo Bin
Adam başıyla onaylayıp patronunun söylediği tarihlere gidip görüntüleri açtı.
Birkaç güne hızlı sarım bakarken işte her şeyin başladığı o güne gelmişlerdi.
Koridorda Mina ve Soo Bin birlikte ilerlerken Da Eun karşılarına dikilmişti ardından kameraların kaydettiği sesleri güvenlik görevlisi Soo Bin'in isteğiyle açtı.
" Merhaba Mina-ssi!"
" Ne istiyorsun yine!"
" Direk konuya gelelim istiyorsun olur. Jimin'den ayrılmanı. "
" Neden yapacak mışım bunu?"
" Çünkü ben öyle istiyorum! "
" Yani? "
" Yanisi seninle uğraşmamı istemiyorsan ayrıl Jimin'den! "
" Ayrılmazsam? "
" Beni sinirlendirmek hiç hoşuna gitmez!"
" O zaman bunu zevkle devam ettireceğim. "
" Neden, beni düşman edinmek istemezsin!"
" Canım öyle istiyor ayrıca biz birbirimizi severken sen kimsin! "
" Bekle Lee Mina sana kim olduğumu göstereceğim.!"
" Nasıl olacakmış o? "
" Pişman olacaksın!"
Da Eun çekip giderken geride kalan iki arkadaşın konuşması devam etti.
" Başına iş açmasın Mina, bu kız saplantılı biri! "
" Merak etme bir şey yapamaz o, deli deli konuşuyor anca! "
" Dikkatli olmakta fayda var."
Diyerek sonlandı çünkü o kattan ayrılmışlardı.
Jimin göz yaşlarına hakim olamayarak kendini saldı.
Mina onu aldatmamıştı, Da Eun o*os*usuna haddini bildirmişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Partner Of My Heart ๛ PJM
Fanfic" Başta iş ortağımken kalbime de ortak olacağını nerden bilebilirdim ki? " Başlangıç: 03.01.2021 Bitiş: 03.02.2021 Kapak Tasarımı: polymniayeis