34.BÖLÜM

950 75 29
                                    


-> Uzun saçlı Jk'i nasıl buldunuz?

Vote-Yorum💜

(Mina)

Jimin'le başbaşa ve doya doya koskoca bir gün geçirmiştik. Bu gün ne kadar benim attığım triplerle geçse de oldukça mutluydum.

Sanırım triplenmemin en büyük sebeplerinden biri de buydu, içimdeki kara bulutlar dağılmış ve hamileliğimin getirdiği duygu değişimini saklama gereksinimini yenmiştim.

Jimin elindeki çikolata ve fıstıklı pasta ile gelirken ellerimi hemen uzattım.

" Al bakalım"

Elime tabağı alır almaz koca bir çatal aldım.

Gerçekten kim yaptıysa mükemmel yapmış; çikolatası, kreması, keki o kadar dengeliydiki tabi fıstıklarını unutmamak gerek!

" Bana da biraz ilgi göstersen sabahtan beri dışarda aşerdiğin ne varsa aradım! " diye dudaklarını büzerek söylendi.

Çoktan yarısı bitmiş dilimi sehpaya bırakıp aramızdaki kısa mesafeyide karnımın izin verdiğice kapatıp elimi ensesinde kebetledim.

" Nasıl ilgileniyim? "

Omuz silkip hala bana bakmazken küçük bir çocuktan kesinlikle farkı yoktu.

Yanından kalkıp kucağına oturdum ce dudaklarımızı birbirine bastırdım.

Elleri karnım ve belimi bulunca karşılık verdi.

Dudaklarımı ısırınca geri çekildim.

" Böyle iyi mi?" diye muzipçe sordum.

" Oldukça."

Gözlerindeki ışıktan kendimi alamazken belimin aşağısına doğru giren sızıyla dişlerimi sıkarken elim oraya gitti.

" Sevgilim! Mina ne oldu!"

Jimin'in endişeli çıkan sesine cevap verdim.

" İyiyim sanırım ani hareket ettim, ters durdum."

Kucağına alıp kanepeye uzanmamı sağladı.

Parmakları belime masaj yaparken

" Hastaneye gidelim?" derken sesindeki korkuyu çok net fark ediyordum.

" Gerek yok, birazdan geçer eminim."

" Ya bir şey olursa içim rahat etmiyor."

" Angela'yı ara, ev arkadaşım ve doktorum."

Uzandığım yerde ağrımın geçmesini beklerken Angela'nın sesini duydum.

" Sonunda Mina! Ne yapıyorsun sen, nerdeyse koskoca bir gün oldu! Beni biraz yalnız bırak dedin, iyi misin? "

" İyiyim ama belime doğru ağrı girdi birden neden oldu anlayamadım. "

" Tamam geliyorum ben, uzan biraz."

" Tamam."

Ses kesildiğinde Jimin geri tavaş hareketlerle okşamaya devam etti.

" Özür dilerim sevgilim benim yüzünden oldu. "

Kendini suçlamasını istemiyordum, böyle ağrılat zaten bugüne kadar çok olmuştu, olacaktı.

Elinin üstüne elimi yerleştirip parmaklarımı onunkilere kenetledim.

" Özür dileme her şeye.! Bu ağrılar gayet normal. "

" Acı çekmeni sevmiyorum. "

" Çektiğim en güzel acı olabilir." karnımı okşarken devam ettim.

Partner Of My Heart ๛ PJM Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin