-> Kitap okumayı sever misiniz? Sevdiğiniz dünya klasiği ve Türk klasiği var mı?
Ben Gurur ve Önyargı (dünya) ile Kürk Mantolu Madonna (Türk) 'yı seviyorum..
Vote-Yorum💜
(Jimin)
Başımdan aşağı soğuk su damlaları iniyordu.
Evime geldiğimde ufak çaplı sinir krizi geçirmiş etrafı yıkıp dökmüş ardından da kıyafetlerimle kendimi suyun altına sokmuştum.
Park Jimin! Soyadını değiştirsen bile o adamın oğlusun, ne fark eder ki Jo Jimin iken onun oğlusun da Park Jimin iken değil misin?
Kanında onun genleri var; sen bir kadına sadık kalamazsın!
Yumruğu duvardaki fayansa geçirdim, alnımı yasladım ayakta kalabilmek için.
" Sadece seni istedim Mina, yemin ederim senden etkilendiğim günden beri tenim başka tene değmemişti.."
Gözümden bir damla yaş düştüğünde kendimi yere bıraktım.
" Ufak bir şans, azıcık da olsa yüreğini açamaz mısın!?"
Açmazdı... Beni istemiyordu!
Sırtımı duvara yaslayıp dakikalarca oturdum.
En sonunda toparlanmam gerektiğini düşünerek zor bela oturduğum yerden kalktım, her yerim uyumuştu.
Odama girince çalan telefonumu elime aldım.
'Annem'
Saatin biraz ilerlemiş olmasından dolayı endişeyle açtım.
" Anne?"
" Jimin, nasılsın oğlum?"
" Ben iyiyim anne, noldu bir sorun mu var?"
" Yok yok, oğlumu arayayıyım dedim anlaşılan iyi yapmamışım?"
Sakince nefes aldım.
" Saat ilerleyince endişelendim. Sen nasılsın anne?"
" İyiyim ben, rahatım yerinde ama sen gelmiyorsun bayağıdır özledim oğlumu?! "
Haklıydı ne kadar süre geçmişti; 3 ay, 4 ay?
Aslında annemin yanına gidebilirdim, buralardan bir süre uzak kalmak zihnimdeki bulanıklıkları düzeltmeme yardımcı olabilirdi.
" Yanına gelirim ben de, geceye doğru Busan'da olurum. "
" Oğlum akşam akşam ne bu telaş? Ben lafın gelişi söyledim, işini gücünü bırakma."
Sesimin pürüzlü çıkmasını engellemedim, istemedim. Güçlü görünmek istemedim bu defa.
" Anne yanına gelmek istiyorum.. "
" Jimin~ iyi misin oğlum, sesin kötü geliyor? "
" İyiyim anne, sana ihtiyacım var? "
" Tamam, tamam... Dikkat et gelirken uçakla gel şimdi dikkatin falan dağılır.!"
" Tamam, görüşürüz anne."
Vedalaşıp aramayı sonlandırdım ardından kalkacak ilk Busan uçağına bilet aldım.
Üstümü kuru giysilerle değiştirip küçük bir valiz hazırladım. Havaalanına taksiyle gittim zaten kalkış saati de çoktan gelmişti.
Koltuğuma yerleşip bluetooth kulaklıklarımı taktım ve kısa süre de olsa dinlenebilmek için yatış pozisyonuna getirdim koltuğumu ve gözlerimi yumdum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Partner Of My Heart ๛ PJM
Fanfic" Başta iş ortağımken kalbime de ortak olacağını nerden bilebilirdim ki? " Başlangıç: 03.01.2021 Bitiş: 03.02.2021 Kapak Tasarımı: polymniayeis