25.BÖLÜM

879 65 14
                                    


-> Gün içinde bir saat belirleyelim diyorum bölümleri yayınlamak için:
- 8.40
-10.00
-13.00
-15.00
-21.00
Bölüm geleceği zaman hep seçtiğiniz saatlerden birinde gelir. Ona göre karar vermelisiniz😊

Veeee şimdi~!

Bomba gibi bir bölüme Hoşgeldiniz 👏🏻👏🏻👏🏻

Vote-Yorum💜

(Mina)

Elimdeki sıra kağıdına bakıp derin bir nefes aldım.

Korku, heyecan, endişe, mutluluk...

Aynı anda kaç duyguyu hissedebilirsin sorusuna yanıt vermek ister gibiydim.

2 hafta sonunda kadın doğuma gelmiştim kontrol için.

Her gün Jimin'e söyleyebilmek için kendime gaz versem de sonuçsuz kalmıştım.

En sonunda ise bebeğimi görürsem karşına çıkabileceğimi düşünerek sabahtan buraya gelmiştim, tek başıma.

İsmim birkaç kişinin olduğu koridorda yankılandığında çantamdan cesaret alacakmışçasına sıktım.

Kapıyı tıklatıp içeri girdiğimse kadın doktor gülerek karşıladı beni.

" Hoşgeldiniz" dediğinde " hoşbulduk" diyerek karşısına oturdum.

" Evet Mina Hanım?" dediğinden benim konuşmam gerektiğini anladım.

" Ben kontrol için geldim: kısa süre önce hamile olduğunu öğrendim."

Benden biraz büyük olan doktor gülümsemesini eksik etmeden tebrik etti.

Ultrason masasına geçmemi isteyince uzanıp karnımı açtım.

Soğuk jel zaten gergin olan beni daha da kasarken kokusu da aynı zaman mide bulandırıcıydı.

Alet jel yardımıyla karnımda gezerken sanki bir şey anlayabilecek mişim gibi karşımda görüntünün yansıdığı ekrana bakıyordum.

Gerçi anlamasam bile dünyadaki en güzel şeye baktığımı düşünüyordum.

Doktor ortada duran küçük yuvarlak şeklini gösterdi.

" İşte orda." dediğinde fasulye tanesi şeklindeki bebeğimi görmek duygulandırmıştı.

Göz yaşlarıma hakim olamayarak mutluluktan düşmesine izin verdim.

" Bebek gayet sağlıklı gözüküyor. Kalp atışlarını dinlemek ister misiniz?"

Başımı anında olumlu anlamda salladığımda odayı hızlı hızlı atan ritimlerin sesi kapladı.

Bu çok güzeldi, heyecan vericiydi..

Karnımdaki alet çekildiğinde yüzümü kuruladım ve üstümü temizleyerek kalktım.

Geri doktor masasına yerleştiğimizde kadın elindeki zarfı uzattı: ilk ultrason görüntüsü...

" Bebek gayet sağlıklı yine de ilk üç ay çok dikkatli olmalısınız. Sizden haftaya da kontrole gelmenizi isteyeceğim ayrıca birkaç vitamin de yazacağım" gibi birkaç şey söyledi.

Hastaneden ayrılıp arabama geçtiğimde arkama yaslanıp elimi hafif öne çıkmış karnıma koydum elimi.

Henüz dışarıdan belli olmasa da karnımın küçücük bile çıkması kendimi çok farklı hissettiriyordu.

Partner Of My Heart ๛ PJM Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin