7.BÖLÜM

1.3K 95 37
                                    


->Sizce ilk kim aşık olmalı; Jimin mi, Mina mı?

Vote-Yorum💜

(Mina)

" Bu maddeye göre bizim ortaklık sürecinde Bts tasarım şirketinde çalışacağımız yazıyor, buna gerek var mı? Bence gerektiğinde toplantı yapmamız yeterli olur."

" Ortak bir çalışma süreci gerçekleşecek bu şekilde zamandan tasarruf ederiz."

Park Jimin'in bana karşılık vermesiyle gözlerimi devirdim.

" Soo Bin? " diye karar veremediğim için onun fikrini de söylemesi için sordum.

" Benlik bir sorun yok, eğer 4-5 aylık bir çalışma süreci belirlediysek yoğun bir tempoda olacağız. "

" O zaman tamam başka bir sorun yok."

" Harika, imzaları atalım o zaman. "

İki belge de toplantı masasında bulunan 9 kişi arasında dolaştı.

Kopyalardan birini biz diğerini onlar alırken karşılıklı olarak eğildik ve biz odadan çıktık.

Koridorda asansörü beklerken kolumdan çekilmemle ne olduğumu şaşırdım.

" Ne çekiştiriyorsun!"

Kendi odasına getirdiği gibi kolumu bıraktı ve arkadan kapıyı kapattı.

" Sen ne yapıyorsun?"

" Merak etme konuşacağız ve kapıyı açacağım."

" Ne konuşacağız Park Jimin?"

" Peşime taktığın manyağı, hala arayıp duruyor!"

" Aa~ pardon ben onu unutmuşun! Birazdan ararım gerek kalmadığını söylerim. "

" Unuttum mu! İki gündür tam iki gündür durmadan arıyor, kafayı yiyeceğim! "

" Kafayı yemen umrumda değil, ayrıca unuttum ararım diyorum ne uzatıyorsun! "

Dibimde olmasına rağmen üzerime gelmeye başlayınca geri geri gittim ancak duvara yaslanınca daha gidecek yerim kalmadı.

" Bakıyorum utanmıyorsun! "

" Niye utanayım?!"

" Havaalanında kıpkırmızı olmuştun!"

" O eteğim yırtıldığı içindi! Ve ayrıca daha çok dibine dirersen geçen yapmadığımı şimdi yaparım! "

Üzerimden geri çekildiğinde "Ara" dedi.

Bıkkınlıkla telefonumu çıkardım ve çaldırdım numarayı.

" Mina Hanım?"

" Bundan sonra Park Jimin'i aramana gerek yok."

" Pekala nasıl isterseniz."

Telefonu kapatıp geri çantamın içine attım.

" Oldu mu? Anahtar! "

Ceketinib iç cebine yerleştirdiği anahtarı uzatıp önümden çekildi.

Kapıdan çıktığımda karşımda 7 çift göz kesinlikle beklemiyordum.

Soo Bin bana kaşka göz arasında be oldu diye sorarken ağız hareketlerimle 'sonra' dedim.

Bir adım atmıltım ki duraksadım.

" Arkadaşınızı başımdan alın!" dedim.

" Mina hadi gidelim, biraz daha durursak birbirinizi boğazlayacaksınız."

Partner Of My Heart ๛ PJM Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin