11.BÖLÜM

1.2K 90 54
                                    

-> İzlediğiniz ilk K-Drama nedir?


Vote-Yorum💜

(Jimin)

Mina'nın ofisimde söyledikleri biraz ağrıma gitmişti, aradan günler geçmesine rağmen sözleri aklımdan çıkmıyordu.

Üstüne üstlük yarın onu görecektim.

" Aramızdaki fark bu Park Jimin! Senin için kadınlar, ilişkiler tek seferlik! Benim içinse kalbime girecek adam ömürlük. "

Sözleri bir kez daha yankılandığında elimdeki kadehi sıktım.

Bu zamana kadar birine bağlanmaktan kaçmıştım, kendimce birçok sebebim vardı.

Küçükken babamın annemi aldatması bende hep korku oluşturmuştu, ona benzemekten korkmuştum. Eğer birine değer vermez, hayatıma almazsam babam gibi olmazdım, önemsemem gereken biri hayatıma hiç girmezdi ben de hata yaparsam kendimi suçlamazdım.

Peki ya bugün neden bu kadar kafama takmıştım, zaten dediği gibi biriydim. Tek seferlik ilişkilerle hayatıma devam etmem gerekiyordu, Mina'nın da diğer kızlar gibi sıradan olması gerekiyordu, umursamamalıydım.

Bense onu görmememe rağmen salak gibi düşünüyordum. Neden aklımdan çıkmıyordu oysa aramızda hiçbir şey olmamızdı benim ona birkaç sefer yaklaşmam dışında.

Çık aklımdan, lütfen çık. Kafayı yemek üzereyim.!

Elimdeki kadeh çekildiğinde alan kişiye baktım.

" Ne oldu Jin hyung?"

" Neden bu kadar sinirli ve gerginsin?"

Elimi alnıma koyup ovuşturdum.

" Önemli bir mesele değil hyung."

" Sana önemli mi diye sormadım, ne diye sordum."

Belki, belki akıl danışmam gerekiyordur.

" Mina.."

Yüzünden anlıyorum ifadesini sezdim.

" Bu kadar çabuk olmasını beklemiyordum."

Anlamamıştım.

" Neyin?"

" Lee Mina'nın seni kendini sorgulatacak kadar bu kadar çabuk etkilemesini. "

Ne diyebilirdim ki, haklıydı sanırım.

" Hyung kafam karışık.?"

" Ne konuda?"

" Ondan etkileniyor gibiyim ama- "

" Ama? "

" Korkuyorum, kendimden. Kimin oğlu olduğum belli bugüne kadar yaptıklarım, yaşadığım hayat belli. "

" Jimin! Kimin oğlu olduğun önemli değil, eğer gerçekten Mina'yı seviyorsan zaten asla öyle bir hata yapmazsın. "

" Sevip sevmediğimi bilmiyorum sadece ona bakmak hoşuma gidiyor. "

" Sevdiğini bilmiyorsun peki kaç gündür her hangi bir kızla görüşmüyorsun ya da kaç gündür bir kızla yatmadın? "

Partner Of My Heart ๛ PJM Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin