33.BÖLÜM

975 67 22
                                    



Vote-Yorum💜

(Jimin)

Sağ kolumun üzerinde yatan güzel kadınımı seyrediyordum. Belki saatler önce yatmıştık ama ben ona bakmaya doyamıyordum.

Ya da kimi kandırıyorum her an kayboluverecekmiş gibiydi: gözlerimi üzerinden çekmezsem kalacaktı, zaten uykudansa eser yoktu.

Yüzünü örten saç tutamlarını kulağının arkasına attım ve dudaklarımı alnına hafifçe dokundurdum.

Kolumu yavaşça çekerek yatağın içinden çektim ve su almak için mutfağa ilerledim, odada yoktu ve Mina ararsa kalkıp buraya kadar gelsin istemiyorsum.

Bir bardağı doldurarak başındaki masaya koyduğumda birlikte Kore'de çekildiğimiz fotoğraf, bilgisayar ve flaş şimdiye kadar ilgi odağım olmamıştı.

Resmi büyük bir özenle izledim. Mina da beni özlüyordu ama ben onu çok kırmıştım, biliyorum. O da herkesi arkasında bırakmak istemişti.

Flaşa gözüm kayarken içimdekş merak duygusunu yenemiyordum.

Yani ne olabilirdi ki?

Mina'yı uyandırmamaya özen göstererek onları elime aldım ve sandalyeye oturdum. Flaşı bilgisayaraka taktığımda videoların yüklü olduğu dosya açıldı.

Benim Mina yokken çektiğim.!

Tüm akşam saklamaya çalıştığım bileklerimden haberi vardı, son videodan!

Mina bunları izlemişti ve bana acımış mıydı?

Ben acımasını istememiştim, gerçekten bir şans istemiştim; affetmesini her şeyden çok dilemiştim.

Boğazıma oturan düğümle bilgisayar ekranını kapattım ve ayağa kalktım.

Neye düşünüyordum? Mina soracaktım sabah; bana acıdığı için mi yoksa gerçekten affediyor mu?

Tekrar Mina'nın yanına kıvrıldım. Anında sağ omzuma doğru sırnaştı. Bense kolumu başının altından kolumu geçirip sırtına diğer elimi de karnına yerleştirdim.

Yarın ne olursa olsun ilk önce bu geceyi huzurla geçirmek istiyordum.

~~~

Birkaç saat kadar uyumama rağmen kendimi aşırı derecede dinç hissediyordum.

Mina'yı bulmak hem de yeni yıla girerken bu oldukça rahatlatmıştı.

Dün gördüklerimi düşünmeyecektim, Mina'ya soracaktım. Eğer beni istemiyorsa, beni görmek onu huzursuz ediyorsa uzaktan severdim her şeye rağmen.

Artık bir bilinmez içinde değildi, bize gelmişti.

Mina'yı kaldırmak istemiyordum zaten kolay kolay uyanacak gibi durmuyordu.

Eskiden de uğraşmak zorunda kalırdım ama tatlı bir uğraş, şimdi ise hamilelikten daha çok uykuya ihtiyacı vardı.

Mutfakta olan malzemelerle kahvaltı hazırlayıp masaya götürdüm.

Son tabakları koyarken " Jimin?" diye arkamdan gelen pürüzlücsesle o tarafa döndüm.

" Efendim sev- yani Mina?"

Moralimin bozukluğunu belli etmemeye çalışsam da bunu fark etmiş ve hemen dibime kadar gelmişti.

Yüzümü avuçları arasına alıp ona bakmamı sağlamıştı.

" Sorun ne Jimin? "

Elini yüzümden çekip avuçlarıma yerleştirdim.

Sesimin titremesini engelleyemeden konuştum.

Partner Of My Heart ๛ PJM Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin