21.bölüm #hazırlıklar

180 8 9
                                    

Multi medya aldıkları kıyafetler :)

Derin'in ağzından;

Evlilik kararından tam 1 hafta geçmişti bu 1 hafta çok zorlu geçmişti okula gitmiştim ilk defa okulu sevmiştim çünkü evde tam bir Ege baskısı vardı. Beni tek bulduğu heryerde sıkıştırıyordu bu kararın sebebini, çok hatalı birşey yaptığımı, Onur'un istediğini neden yaptığımı sorup durdu. Özür diledi. Ama kabul etmedim, edemedim. Çok seviyorum onu ama Onur istemezse hiçbir türlü olamayız biz hertürlü ayırır bizi. Diğer türlü hergün yüzüne baktığım için Ege'nin benim için ızdırap olucaktı. Arda'nın güçlü olduğunu söylüyor Onur. Arda'dan güç alarak Onur'dan çocukluk hırsımı alabilirdim intikamımı. Çalan zil sesiyle düşüncelerimden ayrıldım. Derin Hanım diye seslendi görevli. Geliyorum diye bağırdım. Beyaz straplez büstiyer, yırtıkla dolu koyu renk kot, beyaz yüksek topuklu bootie giymiştim. Telefonumu cebime atıp aşağı indim. Arda ile Ege koltukta karşılıklı oturmuş birbirine ölümcül bakışlar gönderiyorlardı. Arda beni görünce elindeki kocaman demet gülleri bana uzattı ve yanağıma samimi bir öpücük kondurdu Ege'ye inat yaptığını biliyordum. Görevli çiçekleri vazoya koymak için aldı biz de kapıya doğru yürürken Ege nereye diye sordu. Arda nispet yaparcasına Düğün alışverişine dedi. Ege bende geliyorum dedi deri ceketini alıp yanımıza geldi. Ege'nin arabasıyla gittik. Büyük bir atölyenin önünde durduk. Ve arabadan inip içeri girdik. Onur benim için ayarlanmıştı bu tasarım atölyesini içeri girdiğimizde Onur içerideydi. Bu zamana kadar sana babalık yapamadım ama bundan sonra herzaman yanındayım gelinliği senin için Fransa'da diktirdim ünlü modacılar senin resimlerine bakarak herşeyine uygun diktiler dedi. Ve podyum olan kısımda tekerlekli askı ile gelinlik geldi. Mükemmeldi benim hayallerimdeki gibi vücut hatlarını ortaya çıkaran dapdar dümdüz beyaz kalp yaka ve omuzlarında metal detaylar olan. Hemen kabinde denedim dışarı çıkmadan aynada kendimi inceledim bu, bu şahane harikaydı... Nasıl bu kadar güzeldi bu gelinlik için Onur'a çok çok teşekkür edecektim ama geçmişimi böyle aklımdan sileceğini mi sanıyordu. Dışarıdan nerde kaldın gibi sesler duyduğumda dışarı çıktım.

Ege'nin ağzından ;

Dışarı çıktı podyumda ağzımızı uçuklatıcak, Victoria Secret mankenlerinin hepsine taş çıkartacak bir şekilde yürüdü. Onunla evlenicek kişinin ben olmasını herşeyden çok istiyordum herşeyden. Ben ona aşıktım ne yapsa. Nasıl yapacaktım o başkası ile evliyken. Hergece benden başka birinin yanında uyumasına nasıl katlanıcaktım. Derin yanımıza geldiğinde atölyedeki tüm çalışanlar etrafına toplanmış alkışlar ıslıklar çalıyordu....

Atölyede çıkınca Derin çok yoruldum deyip eve gitmek istedi Onur ve Arda damatlık bakmaya gitti bense Gelinliği arabaya koydum ve Derin Hanım'ın kapısını açtım daha önce hiç yapmadığım bir şey. Arabada tek kelime etmeden eve vardığımızda kendimi koltuğa attım. Yarım saat bir saat birlikte televizyonda saçma şeyler izledikten sonra kapı çaldı. Derin açmaya gitti. Gelen kişi Berk'ti. Sarhoştu ve Derin'e evlenme o adamla diye yalvarıp duruyordu. Derin benden yardım istedi ama Kılımı bile kımıldatmadım çünkü Derin'in bu evliliği bana inat yaptığını biliyordum bana ve Onur'a ona göre evlenmesine engel olucak ona yalvaracaktık yok ya sanki kendisi evlenmek istiyor, bu hayatını zindana çevirmekten başka birşey değil. Yeşim'le yaptığım şeyi desteklemiyorum büyük bir hataydı hemde yeni sevgili olmuştuk Derin'le. Derin güvenlikleri çağırarak zorlada olsa Berk'i kapı dışarı ettikten sonra bana yaklaştı tam vuracakken bileğinden tutup kendime çektim üstüme düştü toparlanmaya çalışırken bir daha çektim ve bu sefer kucağıma alıp alnını alnıma yasladım.

Derin'in ağzından ;

O an onu öptüm sonra kaçtım çünkü 2-3 gün içerisinde evli bir kadın olacaktım. Malesef. Bu Ege'yi son öpüşüm olmuştu daha güzel olsun isterdim. Bu düğünle Onur'u cezalandırmak istemiştim sevindirdim. Ege'yi çok seviyorum ama Arda'ya Aşkı Memnu'daki Adnan muammelesi yapamam(:D) belkide yaparım. Bu düğün olucak Arda ile evlenicez hayatımda bazı şeyler değişecek ama kimse bende ev kadını felan olmamı beklemesin şimdiden herkese duyrulur. Yatağımda uzanırken birden yanıma uzanan o yakışıklı çocuğa dayanamadım ve o güzel kıvrımlı dudaklarına güzel,hisli bir öpücük kondurdum Ege'nin dudaklarına.....

Arkadaşlar telefonumu alacaklarmış elimden :( bu aralar fazla bölüm yayınlicam sonra da ara vericem galiba hikayeye birde hikaye okunma ve vote sayısı düşüyor lütfen Ege Derin ilişkisi bitti sanmayın olaylar hızlı gelişecek ve güzel şeyler olucak...

|DERİN|Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin