Multimedya'da Melih karakterinin oyuncusunu değiştirdim bakabilirsiniz :)
Melih'in ağzından ;
Oraya gitmeden herşeyi araştırmıştım hepsinin hakkında herşeyi bilerek gidiyordum zaten adamlarım hepsinin hakkında dosya hazırlamıştı tabiki ben oraya benim olanı almaya gidiyordum Derin'i alıp geri dönecektim zorlada olsa. Otel odasında tavana bakarak düşüncelerimle cebelleşirken telefonuma sağ kolumdan mesaj geldi Onur'un mekanının adresi hızla giyinip adrese gittim kapıyı açtım herkes sahnedeki kişiyi pür dikkat dinleyip alkışlıyordu.
Bazı sabahlar uyandım kayıp haldeyim
Sanırsın gölgeyim ayaktayken yerdeyim
Ne bileyim ne bileyim
Herkes işinde binbir dilek peşinde
Ben mi tövbeliyim, tövbe tövbeliyim
Ne bileyim ne bileyim
Nefes aldım nefes verdim burdayım
Pes etmem yok
Ben buraya çıplak geldim
Heyhayt! utanmam yok
Utanmam yok!Nil Karaibrahimgil-Ben buraya çıplak geldim. Mükemmel sesiyle Derin sahnedeydi sesini özlemiştim kendisini daha da çok. Sahneden indi araştırdığım Ege denilen çocuk ve çetesinin yanına gitti hemen arkadaki dj ile konuştum tüm ışıklar söndü sahneye çıktım arkamı döndüm ve ışık üzerime yandı şarkının melodisi başladı
Onu bunu bilmem anlamam
Kim ne derse desin lan
Arkanızdan yol almam
Onlar ister alınsın
İsterlerse darılsın
Onu bunu bilmem karışmam
Kim ne derse desin lan
Ben alınıp satılmam
Onlar ister alınsın
İsterlerse satılsın
Seni kendime sakladım
Hepsini ben hesapladım....Derin'in ağzından;
Ses, şarkı, gözler, Melih.... Tüm şarkıyı gözlerimin içine bakarak söyledi ve donakaldım buradada bulmuştu beni herkes sorar gözlerle ikimize bakarken koşarak merdivenlerden yukarı çıktım son gördüğüm şey Melih'in sırıtmasıydı.
Ege'nin ağzından ;
Hiçbirşey anlamadan Derin'in peşinden gittim terasa çıktı ve yere çöktü gittim yanına ve çöktüm bahsettikleri Melih galiba dedim. Nedense çok gıcık olmuştum tam hislerim oluşurken bu bok beyinli neyin nesiydi. Derin yine ağlamamıştı daha önce hiç ağlamadığını biliyordum ama ağlamasını istemem zaten ağlayan kızlar sinirimi bozar neyse konuya gelirsek Derin sinirle hangi yüzle geldi buraya o şerefsiz dedi. Hiçbirşey diyemedim ardından kapıdan Melih göründü. Aaa sevgilim insan bir hoşgeldin der dedi ve bize doğru yaklaştı hay orospu çocuğu diye üstüne yürürken benden önce bir tekme Melih'in karnına indi tabiki sahibi Derin. Melih acı ile inledi ve sırıttı aferin sevgilime gücü hiç eksilmemiş dedi ve bir tekme daha yedi ve tekrar kahkaha attı en sonunda kafayı yedi yerde buldu kendini hiç bozuntuya vermeden anında yerden kalktı hadi bu kadar yeter ne zaman öpüşüyoruz bu dudaklar seni çok özledi dediği an ibneye öyle bir geçirdim ki fırladı. Sana ne oluyor lan diye vurmaya kalkıltığı an bir tane Derin geçirdi anında Derin'in bileğinden tuttu ve kendine çekti dudağına ufak bir öpücük kondurdu ve sırıttı Derin yüzüne tükürdü Melih çok sinirlendi tıslayarak Derin biz birbirimize aşığız Duman Caddesi seni bekliyor hadi bu oyuna son ver gidelim yeni çete felan böyle çömezlerle mi takılıcaksın dedi tam üstüne saldırıcaktım abim Onur kapıda adamlarıyla bitti. Çömez dediğin benim kardeşim Melih o götürmeye çalıştığın ise sağ kolum haberin olsun dedi ve adamlar gidip Melih'in kollarından tuttular Derin erkekliğine sert bir tekme geçirdi benim bile içim sızladı lan. Ardından beni aldattığın organını koparmadığıma şükret piç diye bağırdı ve Ege gidelim mi dedi. Melih piçine inatla olur fıstığım hadi dedim Melih'in bana baktığı delici bakışlardan aldığım zevkle ardından aşağı indik barı boşaltmışlardı Derin sinirle tezgaha gitti ve şişeyi kafasına dikledi. Hep sakin ol şampiyon dedim gülerek. O piçi keşke öldürseydim dedi ona vurduğunu ellerinden öperim dedi kahkaha attık. Buyur diye uzattım o da öptü çok değişik hissettim ama çok güzeldi töbe töbe sadece elime küçük bi öpücük kondurdu oysaki Melih piçi dudağına öpücük kondurmuştu diye düşünürken çok sinirlendim diğer şişeyide ben dikledim kafama ardından kütük gibi sarhoş olduk kafalar binbeşyüz hafıza sıfır... (djdjdjfj)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
|DERİN|
ChickLitDerin adında şizofren ve karakter bozukluğu hastalığı olan, kendini müziğe adamış sevimli ama bir o kadar kötü bir kız ve aşk hayatı...