(multiye bakın) 2ay sonra;
Ege'nin ağzından ;
Çok özlemiştim hemde çok. Gittiği günden beri bar, meyhane, kerhane gitmediğim yer kalmamıştı. Yeşim'de sürekli etrafımda olduğu için doğal olarak onuda bir güzel kullanmıştım. Aptal bizi sevgili zannediyordu bana aşkım, sevgilim deyip duruyordu. Bense geçiştiriyordum. Acaba Derin ne yapıyordu o şerefsizle birlikte olmuşmuydu en önemlisi mutlu muydu? Soruların kafamı yemesine izin vermemek için her gün içtim her gün sarhoş oldum, rahat kafayla dolaştım. Derin'in o güzel sesiyle söylediği şarkılar hep kulaklarımda yankılandı. Her gördüğümü duyduğumu o zannettim. Onur'a o kadar öfkeliydim ki yüzünü bile görmedim 2 aydır. Çetemdekiler yanıma gelmeye çalıştılar, gelmek istediler izin vermedim. Kendime de kızdım ben nikahda geri çevirecek bizi cezalandırmak istiyo diye düşündüm ama o evlendi gözlerimin önünde. Balayına diye gittiler 2 aydır yoklar Yeşim'in birkaç mırıldanışında İspanya tarafında olduklarını duydum. Onu görmek ve tekrar yanımda olmasını sağlamak için herşeyi yaparım. Evet ben amcasıyım ve ona, evli olan yeğenime deliler gibi aşığım. Ve bu evliliğin bitmesi için herşeyi yapıcam.
Derin'in ağzından ;
Uzun bir tatilden sonra gerçi tatil mi işkence mi bilemedim. Uçaktan az önce iniş yaptık. Arda Onur'un yanına uğramamızı orda işlerinin olduğunu söyledi. Nasıl geçti balayı diye sorarsanız da, Arda'nın toplantılarında karısı numarasını yaptım. iş adamı Arda Öztürk ve güzel karısı olarak saçma ropörtajlarla uğraştım. Tüm dünya bizim sahte mutluluğumuzu konuşuyor. Bu arada ropörtajlardan sonra heryerden mankenlik ve güzellik yarışması teklifleri geldi. En önemlisi birlikte oldunuz mu diye sorarsanız evet doğal olarak Ege'siz yapamam yaşayamam triplerine felan girmedim ama Arda kocacığım triplerine de girmedim sıradan yalan dolu bir zaman geçirdim. Ege'yi özlemedim dersem ropörtajlardaki yalanlarımın yanına bir tane daha eklemiş olurum Ege'yi çok özledim ama onu görmek daha fazla aşık olmak istemiyorum belki o beni çoktan silmiş başkasıyla bir hayata bile başlamıştır diye efkarlandığım sırada Arda beni arabadan indirdi ve Onur'un evini göstererek ilk önce buraya gelmeliyiz diye düşündüm dedi. Kapıyı hizmetçilerden biri açtı içeri geçtik oturduk birkaç dakika sonra Onur aşağı indi Arda ile selamlaştıktan sonra beni baştan aşağı bir güzel süzdü evlilik yaramış diyerek yerine oturdu. Evet biraz daha seksileşmiştim cidden kadın olmuştum görünüş bakımından. Arda ve Onur sohbet ederken hiç karışmadım,Ege'nin nerde olduğunu düşünmeye çalışıyordum ki Onur Ege 2 aydır uğramıyor kimseyide görmek istemiyor dedi. Arda çetesini bıraktı mı diye sordu. Onur evet çetesinide bıraktı onlarada beni aramayın gelmeyin dedi her gece içip içip ortalığı dağıttığını duyuyorum ve arkasını toplamak yine bana düşüyor adam akıllı olmasını istediğim yok sadece kendini harap etmesine kızıyorum yerinede ulaşamadım henüz dedi. Yavaşça yerimden kalkıp lavaboya gittim. Telefonumu çıkardım rehberden Ege'ye girerek mesaj tuşuna bastım 'nerelerdesin ben geldim...' yazıp yolladım ardından 'özlediğimden felan değil harap olmuşsun içkiden.' yazdım onu özlediğimi bilmesine gerek yoktu yani. Ardından aşağı inerek onların sıkıcı sohbetlerinde uyukladım.
Ege'nin ağzından ;
Gelen mesajlarla yüzüme bir sırıtış yerleşmişti mesaj gelmeden önce Yeşim yine altımdaydı mesajı görünce Yeşim'i öylece bırakıp balkona koltuğuma oturdum ve 'malesef gelemem yanına bebeğim müsait değilim anlarsın ya kızlar gelmeme izin vermiyor ;)' yazıp yolladım sinirlensin biraz güzellik. Çok özlemiştim lan yarın biran önce olsun diye masanın üstünde bulduğum viski şişesini başıma dikledim ama viski şişesiyle olan bağımı Yeşim sürtüğünün ne oldu aniden kalktın gittin diye sormasıyla böldüm. Eşyalarını topla siktir git dedim. Gözleri doldu ağlamaya başladı ah benim Derin'im olsa ne güçlü kızdı bunun gibi ezik, yavru köpek bakışları atmazdı. Sözlerimi ikiletme haydi naş naş çok yüz verdim sana. (doksan altısını geri alıyorum felan falan -_-) birkaç dakika sonra kapının kapanma sesi ile kendimi koltuğa attım yarın Derin'in üzerinde etkimi bırakmalıydım o sadece benimdi benim olacaktı.
Evet kısa yazdım ama yinede yayınlamak istedim ara vermeden yayınlıyorum bölümleri okuyucu kaybetmeyelim tam tersine voteler okuma sayıları artsın. Hepinizi seviyorum benimle iletişime geçmek isteyenler mesaj atabilir ya da instagram hesabım: mislinaguler1 :D yeni açtım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
|DERİN|
ChickLitDerin adında şizofren ve karakter bozukluğu hastalığı olan, kendini müziğe adamış sevimli ama bir o kadar kötü bir kız ve aşk hayatı...