Multimedya Derin ve Ege pijamalı djdjdjjd
Derin'in ağzından;
1,5 gün yollarda geçmişti ama sonunda Uludağ'a varabilmiştik. Lüks bir otele yerleşmiştik yolun uzunluğundan olsa gerek Ege çok yorulmuştu o yüzden tüm muhteşemliğiyle yanımda uyuyordu. Odada sıkılmıştım ama tek başıma da dışarı çıkmak istemiyordum Ege'yi uyandırmaya karar verdim ama çağırarak felan değil direk öpmeye başladım. Hemen uyandı ve öpüşüme karşılık verdi. Her gün böyle uyanabilsem keşke dedi. Sımsıkı sarıldım ardından çok sıkıldım hadi üstünü giyin gezelim dedim. Hemen üstünü giyindi ve el ele tutuşarak gezmeye başladık acayip soğuktu çünkü kar yağıyor ve kış mevsimindeyiz kafa gitti bende. Biraz gezip üşüdükten sonra güzel şöminenin yanında bir yere oturduk ve kayak yapanları izlemeye başladık. Normalde hiç gülümsemezdim ama onun yanında her saniye gülümsemek geliyordu içimden, bağıra bağıra şarkı söylemek geliyordu içimden onun için, gözlerinin içine baka baka onu herşeyden çok seviyordum. Daha önce de aşık olduğumu zannediyordum ama değilmişim şimdi aşık olmuşum işte. Birşeyler anlatıyordu ama onu izlemekten dinleyemiyordum. Birbirimize sımsıkı sarılmış otururken arkadan boğaz temizleme sesi geldi Ege ile birlikte arkamıza döndüğümüz an sevinsek mi üzülsek mi anlayamadım.
Çok kısa ama yazmak istedim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
|DERİN|
ChickLitDerin adında şizofren ve karakter bozukluğu hastalığı olan, kendini müziğe adamış sevimli ama bir o kadar kötü bir kız ve aşk hayatı...