18.bölüm #c!cesaret

178 8 0
                                    

Ege'nin ağzından

akşama doğru Atakan'ın attığı mesajla abimin mekanının içindeki bizim mekan terasa gittim. İçeri girer girmez herkesin bakışları bana döndü Batuhan Berk Atakan Selim Yeşim Can Merve ve birtane esmer kız oturuyolardı. İleride bacaklarını aşağı sarkıtmış sigara içen bir Derin vardı. Noluyo ne ayak dedim atakana, Onur biraz vakit geçirmemizi istedi Batuhan ve Berk'le biz de Yeşim Merve ve Dila'yı çağırdık dedi. He iyi beb gidiyorum bay dedim. Yeşim orospusu hemen yanıma geldi kaslarımı okşadıktan sonra DC oynayacağız hadi diyerek diğerlerinin yanına oturdu bende gittim oturdum. Batuhan Derin gelmiyormu dedi bunun üzerine Berk Derin'in yanıma gitti birşyler konuştular ve Berk biz gelmiyoruz dedi. Aşırı sinirlendim Derin inşallah sarışınlardan etkilenmiyodur. İlk tur şişeyi Selim çevirdi ve Dila'ya geldi. Doğruluk dedi. Burada beğendiğin biri dedi Selim kız herkesi teker teker süzdü ve Derin dedi. Oha la beni dicek sandım çok fena süzdü beni la bu kız yoksa lezbiyenmiş. Derin ne oluyor ne ayak diye bir bakış attı ve tekrardan biralarına döndü dikledi, diğer içtiği şişelerin yanına attı ve gülümseyerek Berk'in anlattıklarına döndü bir kaç el daha geçti ben onları seyrederken Yeşim Batuhan'a kucak dansı yaptı. Yukarıdaki odaya Can ve Merve sevişmek için çıktı. Dila denilen kız bizi biraz daha şaşırtıp kızlara yavşadı. Ve Yeşim'le öpüştüm daha önce de çok yapmıştık ama Yeşim'in beni özlediği tutkuyla belli oluyordu. Bu arada Derin'le gözgöze gelmiştim Yeşimle öpüşürken anında Berk'in anlattıklarına döndü. Oyunum sonlarına doğru bazılarımız sarhoş bazılarımız ayıkken Derin hepimizden fena sarhoştu. Bende diye bağırdı. Batuhan d mi c mi diye sordu. C!! Cesaret diye bağırdı ve Berk'in dudaklarına yapıştı sarhoş, ayık herkes gözlerini pörtleterek onları seyretti Derin Berk'in kucağına çıktığında bende şarteller attı sinir krizinin dönüm noktası yanlarına gittim Derin'i bileğinden tuttuğum gibi kaldırdım ve sürüklemeye başladım. Herkes arkamdan oyunu bozdun aaa diye bağırıyordu. Bağırarak hepsine bir güzel sövdüm ve bir tane odaya girdim Derin'i yatağa fırlattığım gibi üstünü çıkardım daha sonra kendi üstümü çıkardım ve.......

Derin'in ağzından;

Sabah uyandığımda yanımda kimse yoktu buraya nasıl gelmiştim üstümde de hiçbirşey yoktu banyodan sesler geldi ve belinde havlusuyla Ege içeri girdi. Noldu lan diye bağırdım. İkinci kez birlikte olduk ve sen yine sarhoştun malesef neyseki ven ayıktım dedi. Ne saçmalıyosun ve dün geceyi biraz hatırluyorum en son Berkle öpüşüyordum yanımda onun olması gerek senin değil dedim. Aslında o olduğu için mutluydum Berk'e Onur'un isteği üzerine yaklaşmıştım Onur Ege ile aramda birşeyler olmasını istemiyordu bende Ege'nin benden benimde Ege'den uzak olmam için Berk'i seçmiştim. Ama Ege yine yanımda yine yanumdaydı. Sen Yeşim'in yanına neden gitmedin acaba dün geceki o tutkulu öpüşmeden sonra diye bağırdım. Biri kıskanmış galiba dedi ve yanağımdan makas aldı. Ne kıskanıcam asıl sen Berk'ten kıskanıp beni buraya getirmişsin dedim ve banyoya gittim. Suyu açtım altında rahatlarken belime sıkıca dolanan elleri ve kulağımdaki nefesi hissettim.

Ben hayatımda ilk defa aşık oldum. Bu duyguya inanmazken o duygunun kurbanı oldum. Sana aşığım Derin senden ne hoşlanıyorum ne seviyorum sana aşığım ilk gördüğümden beri. Seni istemiyorum, birlikte olmamızı istemiyorum, bu sana bir teklifte değil sadece itiraf ediyorum sana aşığım ama biz birlikte olamayız bunu biliyorum engel abim ve onun istekleri. Onun istediğini yapmak istemiyorum ama sendende aynı şeyi istediğini biliyorum ama en iyi bildiğim şey sen onun isteklerine uyarsın dediklerini yaparsın çünkü hayatta en güvendiğin kişi Onur.

Birdahaki bölüm Derin'in yanıtı Onur'un itirafı ve x'in intiharı acaba kim intihar edicek birdahaki bölümde görüşmek üzere multimedyaya kesin ama kesinlikle bakın :):):)

|DERİN|Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin