4.bölüm #tanışma

375 18 3
                                    

Merhaba arkadaşlar ben Mislina Wattpadde bu ilk deneyimim inşallah memnun kalırsınız :)

Derin'in ağzından;

Müdürün odasına girdim. Sıradan yeni öğrenci konuşmalarını yaptıktan sonra bana sınıfıma kadar eşlik etti, beklememi işaret etti ve kendisi sınıfa girip merhaba gençler sizi yeni arkadaşınızla tanıştırayım Derin buyur dedi umursamaz tavırlarla içeri girer girmez ıslıklar çalmaya başladı yeni öğrenci olmasam hepsinin beyninin pekmezini akıtmıştım ama dua etsinler müdür yanımda. Müdür çıkınca gayet gıcık tipli öğretmen kendimi tanıtmamı istedi ve sınıfta bir sessizlik oldu.

-Adım Derin müziği severim. dedim ve yine alkış ve ıslık tufanı koptu Ece'nin yanına geç dedi en arkanın bir önünde oturan kızıl saçlı, malesef aşırı sevimli olan kız sevinçle kendini ve yanını gösterdi cool bir şekilde gösterdiği yere oturdum. Öğretmen bozuntusu da birkaç laf ettikten sonra teneffüs zili çaldı, çalar çalmaz yanımda Kızıl Kafa: selaaaam ben Eceee!!!! diye mutlulukla çığlık attı hiç bozuntuya vermeden ciddi ve cool bir şekilde ben Derin dedim ve önüme döndüm bu arada bahçede göz göze geldiğimiz beni kesen taş bana elini uzattı ve merhaba ben Ege dedi benim gibi cool ve ciddi bir şekilde bende aynı umursamaz tavrımla Derin dedim ve uzatığı eli sıktım arkadan yine aynı coollukta bir çocuk geldi selam ben Atakan dedi ama bu çocuk en azından gülümsedi (!) Ben yine aynı coollukta Derin dedim ve önüme döndüm adı Ege olan beni biraz etkilemişti doğrusu hem cool ve yakışıklı hem de benim gibi kötü birine benziyordu aaa saçmalamamalıyım ilk görüşte aşk denilen zımbırtıya katiyen inanmam ben Melih'i sevmek için; 1 yıl süre verdim Melih'e çocuk çok uğraştı ve beni kendine aşık etti. Böyle numaralara kanmam diye kendimle tartışırken Ege bu okulun başıyım Atakan'da en iyi arkadaşım sağ kolum bu okulda bize yanlış yapmamaya dikkat et gözümüze batma diye tehtitvari sözler söylediği an bende şarteller attı sen bana Derin Noyan'a Duman Caddesinin başına bunları ne götle söyleyebilirsin lan diye çocuğun üstüne öyle bir yürüdüm ki o ukala tam bişey söyleyecekti Atakan, Ege Duman Caddesi dedi, dedi ve birbirlerine şaşkınlıkla baka kaldılar sonrada Atakan sonra konuşuruz Derin diyerek Ege'yi uzaklaştırdı.

|DERİN|Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin