Ege'nin ağzından ;
Onur yani abim çetemize yeni birinin katılacağını acayip güçlü hepimizle başaçıkabilecek çok akıllı ve acımasız biri hepimizin bildiği ama bu şehirde olmayan karanlık diyar Duman Caddesinin ortağı olduğunu söylemişti ama bize kız olduğunu söylememişti hemde ukala ve çekici bir kız. Birazdan buraya gelecekti bizi tanıyacaktı bakalım Onur'a şikayet edicekmiydi. Onur'un yanına gittim ve bir kız mı dostum sence çetemize bir kız mı lazım diye sordum alaycı bir şekilde. O bir kız gibi değil Ege göreceksiniz o kız Duman Caddesini yakıp geçti ayrıca senin ona benzediğini söylediğim Melih'in eski kız arkadaşı o caddeyi birlikte yönetirlerdi. Yapma kızı gördüm masum şirin bi kız sadece siyah giyinerek kendini sert göstereceğini sanıyor dedim. Göreceksin Ege dedi ve karşıdan gelen Derin'i gösterdi. Siyah kendine çok yakışmış bir elbise giymişti sırt dekolteli ayağına yüksek topuklu botlar makyajı da çok yakışmıştı mankenleri ve buradaki yellozları fena kıskandıracak güzellikteydi. Onur'la sarılıp selamlaşma fasıllarını bitirdikten sonra Ben Atakan Can ve Selim'e döndü gözgöze geldiğimiz an yine mi bu dercesine cool bir tavır takındı ve teker teker selamlaşmaya başladı diğerlerine baktığımda Atakan hariç hepsi etkilenmişti Derin'den nedense sinirlendim ve önlerine geçtim ve ben Ege bu sabah tanıştığımız gibi dedim ve cool halimi takındım, malesef tanıştık dedi ve diğerleriyle selamlaştı Onur ikimizede baktıktan sonra, heralde kötü bir tanışma yaşadınız herşeyin unutulmasını istiyorum bundan böyle Derin sizin çetenizin yüksek mevki bir üyesi benimde sağ kolumdur dedi ve hepimizi şaşırtan noktayı koydu.
Derin'in ağzından;
Hepsi Onur'un söylediğinin üzerine şaşkınca bakakaldı. Ege: Sen kardeşini bile sağ kolun yapmazken ne bu torpil dedi bunun üzerine sen ne ima etmeye çalışıyosun diye sinir fırtınasıyla ittirdim ve baya sendeledi bir kıza göre fazla güçlüsün diyerek sırıttı. Ben senin o her gece sömürdüğün aptal kızlardan değilim haddini bil konuş ukala dedim ve o çekici göz devirmemi yaptım. Onur, Ege söylediklerimin aynısını tekrarlamak istemiyorum anladın dediklerimi sizi çete olarak baş başa bırakayım alışın birbirinize dedi ve gitti. Hadi ama beni şu bay ukala ve arkadaşlarıyla yanlız bıraktı neyseki çok güzel dövüşüyorum diye içimden geçirirken adlarının Atakan ve Selim olduğunu öğrendiklerim yanıma geldiler hadi daha yakından tanışalım dediler ve yere oturdular bende elbiseye özen göstererek yere oturdum ardından Ege ve Atakan'da sigaralarını içip oturdular. Ve Selim Melih'le ayrıldığınız doğru mu diye sordu. Sen nereden biliyorsun Melih'i anlamadım diye tersledim. Olur mu tüm karanlık dünya sizi konuşuyoruz herkes Duman Caddesinin hükümdarları MELİH VE DERİN'i tanır dedi. Atakan yapma Selim Derin'de Melih'i gerçekten sevecek tip var mı dedi ve soğuk bir şekilde gülümsedi. Çok sinirlendim ayağa kalktım evet Melih'i seviyordum taki orospunun biriyle beni aldatana kadar sonra da ikisininde kıçına tekmeyi bastım caddeyi dağıttım Melih'i ağlattım ve burdayım diye kahkaha attım sonra bir el beni tutup çekmeye başladı çok sinirlenmiştim yine kriz geçirmek üzereydim beni çeken kişiyi göremiyor ona karşı koyamıyordum sonunda kendimi rahat bir yatakta buldum ve önüme uzatılan sinir ilacımım aynısından olan hapı içtim ve yatağa uzandım gözümü araladığımda beni buraya getiren kişiyi Ege'yi gördüm...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
|DERİN|
ChickLitDerin adında şizofren ve karakter bozukluğu hastalığı olan, kendini müziğe adamış sevimli ama bir o kadar kötü bir kız ve aşk hayatı...