8.bölüm #görücez

285 12 4
                                    

Her bölüme karakterlerle ilgili multimedya resim yüklüyorum inşallah bakıyorsunuzdur :))

Derin'in ağzından ;

Sabah uyandığımda hemen hızlıca giyindim kahvaltımı yaptım bu sabah okula giderken beni Selim alacaktı aşağı indim gelmesini beklerken bir sigara yaktım nedense kaç gündür Ege'yi düşünüyordum sigaramın sonlarına doğru son süratle Selim geldi arabaya atladım ve yola çıktık tek kelime etti çok taşsın kötü kız, cool bir tavırla eyvallah diye geçiştirdim. Okula geldik arabadan indik manzarayla bir duraksadık Ege Atakan Can karşılarında adının Batuhan olduğunu bildiğim çocuk, geçen Onur'un mekanında dövdüğüm Batuhan'ın yanındaki 2 kız ve sarışın bi çocuk Selim'le birlikte hızlıca yanlarına gittik gider gitmez yavşak Batuhan teşrif ettiniz bad görl dedi ve yanındaki gereksizler kahkaha attı. Sinirlerime hakim olmuş ve gıcık bir şekilde bu kahkahayı sizi benzetirken attığınızı hatırlamıyorum dedim. Sarışın kızı göz devirdi kumral olan boş anımıza denk geldin canım dedi bilmiş bilmiş rövanşınıda yaparız siz ikiniz ben tek dedim tıslayarak. Batuhan kızlara Merve Yeşim siz siktirin gidin dedi ve artık adını öğrendiğim kızlar siktir olup kıvırta kıvırta gittiler. Batuhan denen kılıksız Ege ile burun buruna geldi ve bugünlük bu kadar yeter düşmanım sonradan gelenlere anlatırsın dedi bana baktı göz kırpıp öpücük attı tam dönüp gidecekken tekmeyi geçirdim ve inlemeye başladı yanındaki sarışın çocuk bu iş burada bitmedi dedi ve Batuhan'ı götürdü. Ege hemen yanıma geldi aferin benim kızım dedi ve sarıldı ne ara senin kızın oldum ben kimsenin kızı olmam siz benim erkeğim olursunuz dedim cool tavrımla. Arkadan koro halinde oooo sesi geldi ve Ege'nin bir bakışıyla kesildi tamam fıstık senin erkekleriniz dedi ve koluma girdi diğer koluma da Atakan girdi Selim ve Can'da bizi takip edince tam oldu tüm gözler bize çevrildi hepimiz kötülük cool yürüyüşlerimizle herkesi kıskandırarak sınıfa giriş yaptık. En arkanın bir önünde Ece adındaki kız yine sevinçle Derin diyerek yanını gösterdi ağır adımlarla gittim oturdum Ege ve çetesiyle ne işin var dedi korku dolu gözlerle, sanane dedim. Onlar çok kötü ve çok pis işleri var onlara bulaşma dedi, benim öyle biri olmadığımı nereden biliyorsun dedim tıslayarak. Sen öyle olamayacak kadar sevimlisin dediği an bende şarteller attı damarıma basmıştı oturduğu sırayı fırlattım yere düştü tam üstüne doğru giderken belimden tutan eller beni kendine bastırdı ve kulağıma sakin ol diye nefesini üfledi hemen ellerinden kurtuldum ve yerde ağlayan Ece denilen kıza bir daha benimle uğraşma küçük kız canını yakarım dedim ve çantamı alıp çıktım. Okulun kapısından çıktığımda arkamdan Atakan geldi ve hadi gezelim dedi boşver sen derslerini asma dedim gülerek o da Ege gelecekti normalde ama devamsızlıktan okulda kalıcak benim 2 günüm daha var o yüzden ben geldim dedi. Sahile gittik ve bir banka oturduk. Sen diğerlerine göre daha içine kapanık ve soğuk bir tipsin dedim. Evet herkese çabuk ısınmam önce bir sınava sokarım ve sen bu sınavı geçtin asi kız dedi. Güldüm bazı zaaflarım var şirinliğim gibi ama insanlar dış görünüşleriyle yargılanmamalılar o küçük kız öyle yaptı ve cezasını çekti kriz geçirmediğime dua etsin dedim. Ah şu krizler Ege de senin aynın dedi sonra daha önce hiç yakın kız arkadaşım kardeşim olmamıştı hiçbir kızla dertleşmedim dedi. Bende benimle dertleşebilirsin ben çok güzel tavsiye veririm doğruyu söylemek gerekirse benimde hiç kız arkadaşım yoktu ve hala yok dedim ve gülmeye başladık. Haydi anlat dostum benden iyi kız bulamazsın dedim ve birden ciddileşti bak karanlığız kötüyüz hemde çok kötü ama bu sevemeyeceğimiz anlamına gelmiyor herkes aşık olur ama imkansıza ve saçma birine aşık olmak denen bir şeyde vardır işte ben oyum en gıcık olduğum kız tipine salakça birine aşık oldum senelerdir bugün sen ona zarar verirken bir yanım çok eğlendi çünkü o kız beni süründürdü ama diğer yanım çok sinirlendi ona aşık olan yanım kendimi zayıfmış gibi hissetmeme neden oluyor o kız ama aklımdan gitmiyor beni istemiyor beni katil haydut görüyor benim sevgimi kabul etmiyor dedi ciddiliğini hiç bozmadan ama acı çeker bir ifadeyle. Böyle şeyler kitaplarda ya da filmlerde olur sanıyordum diye gülmeye başladım o ise ciddiyim Derin yardım et dedi. Şimdi kesin sen başka kızlarla avutmaya çalışıp tüm kızları elden geçirmişsindir dedim o da aynen dedi pis pis sırıtarak Of insan kime aşık olacağını seçemez ki dedim ben kimseye aşık olmayacağıma kendime söz vermiştim ne oldu aşık oldum sözler unutuldu daha sonrası ne yine acı çekme bu hayatta her zaman acı çekmek var sorun yok bu yüzden seni anlayamayabilirim ama yinede derdine ortak oldum bu hayatta hiç geri çevrilmedim hep geri çevirdim bu yüzden birazda rahatım özgüvenim yüksek sende herzaman dimdik dur onun için değişecek değilsin o kız kendini masalda felan sanıyor galiba dedim ve kahkaha atmaya başladık. Biraz zaman sonra Ege hakkındaki düşüncen ne dedi. Ne olabilirki iyi bir dost senin gibi dedim o da yapma Derin Ege'yi çok iyi tanırım senide yavaş yavaş çok iyi tanıyorum ilk görüşte ilk dokunuşta çok büyük bir etkileşiminiz oldu senin tanıştığın Ege gerçek Ege değil çok değişik bir Ege, önceden hiçbirşey düşünmezdi aklına gelen ilk şeyi yapardı şimdi hülyalara dalıyor felan değişti Ege benim gibi bir çocuk değil aşkı tatmadı sadece tek günlük ilişkilerden yana durdu kızlar onun peşinden koştu o yüzden vermedi aşk diye bir şeye inanmaz bile o dedi. Bilmiyorum tek bildiğim şey o dediklerine bende inanmam yok ilk dokunuş ilk görüş çok saçma diyerek geçiştirdim benim için aşk müzik dedim ve konuyu kapattım. İlerleyen zamanlarda görücez hadi evine bırakayım seni akşama barda ol çok eğlenicezz dedi...

|DERİN|Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin