7.bölüm #etkilenme

276 14 1
                                    

Bu bölüm sadece Ege'nin ağzından olucak keyifli okumalar bur arada vote ve yorumlarınızı bekliyorum :))

Ege'nin ağzından ;

Kapkaranlıktı soğuktu yatağım yanımda yine bir sürtük yatıyordu, gözlerimi kapattım ama aklıma gelen onların peşinden gittiğim ve seyrettiğimdi hiçbirşey olmamıştı boşuna yukarı yanlarına çıkmıştım Selim Melih'le ilgili bir sürü sıkıcı soru sormadı Derin ise ben gidiyorum deyip gitmesi bu kadardı öte yandan her saniye aklıma gelen diğer bir şey şarkı söylemesiydi şarkıcılara bin basıyordu çok mükemmeldi ama onun aklında Melih vardır diye düşündüm aman sanki benim aklımda o var dedi içimdeki kötü çocuk diğeri ise tabiki senin aklında o var oğlum mal mısın sen diye trip attı bana. Hayatımda hiç şarkı söylememiştim Melih ise onun gibi şarkı söylüyordu diğer özelliklerimiz aynıydı fakat o kendini müzikle ferahlatan müziğe tapan bir kızdı ve beni sadece çete lideri olarak görüyordu onu kıskanıyordum herkesten bu duygunun kıskanmak olduğunu bile bilmezken hayatımda hiç kimseyi kıskanmadım ne sevdiğim insanları ne sevmediğim insanları çünkü ben hepsinden iyiydim herkes beni kıskanırdı ben kıskanmazdım bu duyguyu hiç yaşamamıştım daha doğrusu bir duygu hissedebildiğimi anladım bu değişik hissettirdi aynı duyguların hissettirdiği gibi Derin okulun kapısından içeri girdiğinden beri hep değişik şeyler hissettim hissettiklerimi yalanladım inanmadım yook öyle bişey dedim ama yinede aşık olmamıştım sadece hayran kalmıştım benim kız versiyonumu görmek beni etkilemişti sadece ben aşık olamam ben boş zamanlarında suçsuz insanlara zarar veren, sinir krizi geçirdiğimde hapımı içmek yerine adam dövmeyi ya da öldürmeyi tercih eden kötü biriyim iğrencim ama böyle biri olmayı ben tercih ettim o yüzden kendimden iğrenmiyorum seviyorum kendimi. Derin'i yeni yeni tanıyorum ama o da benim gibi sinir hastası ve çok iyi dövüşcü ayrıca çok iyi şarkı söylüyor müziğe tapıyor ve insanlarda şarkı söylerken ona. Batuhan'a kafa attı yani kız aynı ben bu yüzden etkilendim ondan aşık felan olmadım ben olamam.!

|DERİN|Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin