19.bölüm #intihar

142 8 5
                                    

Derin'in ağzından;

Banyoda bana söyledikleri üzerine onun o muhteşem dudaklarına yapışmışmıştım. Daha sonrası ise şimdi yanımda uyuyan dünyanın en özenle yaratılmış erkeği Ege. Uyurken çok masum felan demicem öküz, ayı gibi ama ben bu haliyle ona büyülendim. Diğer halleri beni ırgalamaz. *****************************************

Gözlerimi açtığımda sabah olmuştu birkaç dakika sonra Ege'de yüzünde daha önce hiç görmediğim bir gülümseme ile uyandı ve beni kolları arasına aldı. Mutluluğumuzu bozan ses Ege'nin çalan telefonu oldu. Ege bir dakika boyunca he tamam diye cümleler kurdu ardından telefonu kapattı. Üstümüzü giyinmeliyiz Onur bekliyor çok önemliymiş dedi. Hemen toparlanıp üstümü giyindim ve birlikte arabaya gittik. Hızla Onur'un daha önce sadece 2 kere gittiğim ofisine gittik. Ve odasının kapısından içeri girdik. Sözlerine hemen ciddi bir şekilde başladı:

Size aranızda birşey olmamasını direterek söylediğim halde beni dinlemediniz ikinizde bir an olsun beni dinleseydiniz bundan sonra olucaklar olmayacak herkes mutlu mesut yaşayacaktı bu söyleceklerim en çok Derin'i ilgilendiren bir mevzu ama bu olay yüzünden ikinize söylemek zorundayım kısacası Derin, Ege senin amcam ve ben,senin babanım.

Nasıl!yıllardır yalnız büyümemin suçlusu, kötü olmamın, acımasızlığımın, bencilliğimin, uyşturucu bağımlısı olmamın, alkokik olmamın nedeni sevgisiz büyümemin nedeni sarılmaya muhtaç olmamın nedeni o muydu. Patronum dediğim kişi hele ki sevdiğim aşık olduğum hayran kaldığım adamın abisinin benim babam olması bir filmde veya hikayedemiydim tek kelime edemedim, gözümü bile kırpamadım Ege de aynı şekile donakalmış beni seyrediyor tepki vermemi bekliyordu hızlıca kapıdan çıktım. Koştum koştum peşimden tüm adamların akın ettiğini biliyordum yine koştum yine koştum. Durdurlar ve zorla eve götürdüler tek kelime etmedim. Onur biraz dinlenmem gerektiğini söyledi hizmetçiler beni odaya çıkarttı alt kattaki Ege'nin bağırışlarını eşya fırlatma ve kırılma sesleri kulağımda yankılanıyordu. Acı çekmemin nedeni oydu babam, Onur, sevdiğim adamın abisi. Ben onun yüzünden annemide kaybetmiştim herşeyimi kaybetmiştim. Banyoya gittim. Ve karakterimle konuşmaya başladım güçlü bir kızım bunu yapmamam gerekirdi biliyorum ama özür dilerim dedim ve banyodaki kırdığım aynadan büyük bir cam parçası alıp bileğimin en derinlerine, içlerine, vücudumu sökerek resmen sapladım ve yukarı doğru çektim. Cam k ybolacak derinliklere indiğinde çektiğim acıdan dolayı camı yere fırlattım ve ölmeyi bekledim ama uzun sürerdi bu yüzden tekrar elime camı aldığım gibi bileğimin her yerine çizikler attım kan kaybından ölmek için. Birden gözüme perde indi ve bilincim kapandı.

Ege'nin ağzından;

Hizmetçilerin zorla yutturduğu haplardan sonra biraz sakinleşebilmiştim. Onur yemek zamanı Derin Hanımı getirin dediğinde sofraya oturdum ve beklemeye başladım yukarıdan kocaman bir çığlık koptu ve yukarı doğru koşturdum. Odanın banyosuna girdiğim an yerde kanla kapla minik cansız bedeni gördüm aşık olduğum kadının bedeni....

Bu bölümde biraz duygulandım sakın aaa daha bunlar sevgili olamaz aaaa derin öldümü felan yapmayın çünkü öyle bişey olmaz daha ekşınlı diğer bölümler hepinizi öptüm. şarkı ile dinleyerek okuyabilirsiniz adı Majeste-aşk dediğin :););)

|DERİN|Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin