Multimedya hem müzik hem resim ekledim bakarsanız sevinirim :)
Ege'nin ağzından ;
Yatağımda uzanırken Yeşim'in dediklerini düşündüm ben aşık değilim lan diye parfümlerin olduğu masayı devirdim bir kaç vazo kırdım ve arabama binip bara gittim. Oturdum ve içmeye başladım Melih şerefsizi sahneye çıktı tüm ışıklar kapandı bu şarkı herşeyden çok sevdiğim güçlü kıza diyerek gitar ve bateri başladı.
Yarışmadım, yenilmedim,
Açık seçik sizle oynamadım
Gerilmedim.
Sanılmasın yine basmış onu bulantılar
Yanılmasın öyle dalga geçen yabancılar
Ah eğleniyor kendi başına
Ah neşesi yeter
Ah umurundamı sandın bu dünya
Ah neşesi yeter
Konuşmadım, hiç duymadım
Açık seçik sizle takılmadım
Daralmadım
Ah eğleniyor kendi başına
Ah neşesi yeter
Ah umrundamı sandın bu dünya
Ah neşesi yeterMelih'in ağzından
Herkes son ses ıslık çalıp alkışladı. DERİN sahnenin tam karşısında ortada dikildi ağzı açık bir şekilde bana bakarak dinledi tüm şarkıyı şuan acı çektiğini hissediyordum ama o benimle oynamıştı BENİMLE. Ege salağı geldi Derin'i aldı çetesinin toplandığı masaya oturttu. Yanlarına gittim bu son günümdü hepinizle vedalaşmaya geldim buraya Derin'i almak için gelmiştim şimdi hepinize alay konusu oldum dedim herkes sorar gözlerle baktı. Aaa Derin arkadaşınız söylemedi mi yoksa dedim. Neyden bahsediyorsun geveleme dedi Ege sinirli bir şekilde sana noluyo lan lavuk diye döverdim aslında ama şu Derin'i halletmem gerek. Derin benim zaaflarımdan yararlanıp yatağa attı bilmiyormuydun hemde senin için dedim. Derin tokat atıcakken bileğinden yakaladım kendime çektim yüzüne üfledim senin ne mal olduğunu görsünler dedim haydi eyvallah dedim çıktım uçak yolculuğum yarındı otelde oda
kiralamıştım oraya doğru yola çıktım.
Ege'nin ağzından ;
Benim için mi, o kızla beni görüp kıskanmışmıydı inanamadım ama yaptığı şey de neydi anladık kötü kız cool kız ama daha önce hiçbir erkeği ya da Melih ve bizim gibi erkekleri o halde görmemiştim gözlerinin altı kıpkırmızı sarhoş leş gibi çocuk fena haldeydi içimde merhamet duygusu yok o acınacak halde ama yine acımadım iğrendim. Ben duygusuzum. O sırada yanımda oturan Derin'e baktım öylece oturuyordu anlatmak istermisin diye sordum soğuk bir şekilde. Seninle ne alakası olabilir kendini benim için değerli birşey olarak görme ben seni bir hiç olarak görüyorum sende beni öyle gör dedi ve gitti. Çok çok sinirlendim içki bardağını öyle bir sıktımki elimden akan kanları hiç umursamadım Yeşim sürtüğü yanımda bitti ne oldu aşık çocuk dedi ve bende şarteller o an patlak verdi kanlı elimle saçını kavradım havaya kaldırıp boğazını sıkmaya başladım bana yalvardı yakardı kıpkırmızı kesildiği an yere fırlattım ve ağlamaya başladı çünkü hanım kız bez bebek canı yandı diye düşünürken kahkaha attım ve arabama atlayıp son süratle eve gittim. 1 saat sonra kapı çaldı içeri Onur ve Derin girdi. Abim başladı birkaç haftalığına ülke dışına gidiyorum Derin güvenebileceğim birine emanet etmek istiyorum o kişi sen oluyosun dedi. Bu kız birine emanet edilmez beni ona emanet etmen gerek dedim o sırada Derin mırıldanıyordu aynen felan diye. Onur keskin bir sesle itiraz yok Derin sorun çıksın istemiyorum iyi eğlenceler birbirinize iyi bakın dedi gitti. Gider gitmez Derin kollarını bağdaştırıp ayağıyla ritim tutmaya başladı. Koltuğa uzandım ve onu seyretmeye başladım öylece bekledi en sonunda nerde kalıcam göster bi zahmet dedi. Kalktım odama götürdüm banyoyu gösterdim ve içeri geçip koltuğa uzandım. İçeriden hiçbir ses soluk gelmeyince kapıyı tıklamadan içeri girdim. Girmez olaydım kafama tarak fırlattı, napim yani çıplaksa sanki çıplak kız görmedim ya da sanki sarhoş olsakta şey yapmadık diye kafamı tutup söylenerek sana kalmadım diye bağırıp odadan çıktım.
Derin'in ağzından ;
Fazla tepki verdim biliyorum neyse gönlünü alırım diyerek üstümü giyindim saçımı taradım ve yanına gittim. Tamam küsme küçük çocuk dedim karşısına geçtim. Sinirlendi ve kime küçük çocuk diyosun bıcırık dedi. Bıcırık en nefret ettiğim söz bana bak diye üstüne yürüdüğüm sırada beni kendine çekti ve koltuğun üstüne düştük yüzlerimiz çok çok yakındı. Gözlerim dudaklarına kaydı oha çok güzel lan dedim kendimi tutamadım. Yaptığım saçmalığa karşılık verdi ve o an aklım çok karıştı işte geri çekildim ve yavaş adımlarla lavaboya gittim arkamdan kapıyı kapattım ve yere çöküp düşünmeye başladım. Yokluktan mı yoksa sevdiği için mi karşılık verdi. Ne yokluktan ne de sevdiği için ay benim mal beynim tabiki üzülmim diye ama o kötü çocuk değilmi nasıl anlamadım.
Ege'nin ağzından ;
Beni öptü sonrada gitti kızların ruh halleri diye geçiştirdim televizyon açıp biraz izledim. Ama kaç saat oldu ses gelmedi lavaboya girdim bu kız salak la yere çöküp uyuyakalmış ama çok tatlı lan yerim. Kucağıma alıp odama götürdüm yatağa yatırdım ardından üstümü çıkarıp yanına yattım tabi yatağıma yatcam lan aslında onu koltukta yatırcaktım şimdi ağzı durmaz yatsın şurda diyerek uykuya daldım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
|DERİN|
ChickLitDerin adında şizofren ve karakter bozukluğu hastalığı olan, kendini müziğe adamış sevimli ama bir o kadar kötü bir kız ve aşk hayatı...