Felentem a szobajaba es kinyitottam az ajtot de amit lattam az le sokkolt...Martinus az agyan fekudt Emilia..Emilia pedig rajta ult akin nem volt rajta polo es vadul falta Martinus ajkait...
En:Ma..Martinus-ereztem hogy konnyel telik meg a szemem....ekkor mind a ketten ramneztek..
En:Martinus..Miert?...Ezt nem hiszem el
T:Ez nem az-itt kozbe szoltam
En:Nem erdekel felejtes el-kiabaltam majd levettem a gyurut az ujamrol..
En:Vegeztunk-meg mindig kiabaltam es hozzavagtam a gyurut majd gyorsan lementem a nappaliba..felvettem a kabatom majd elindultam...De valaki visszahuzott..Martinus volt az..
T:Kerlek hallgass meg..
En:Nem..Felejts el..vegeztunk..En megbiztam benned de te becsaptal..-majd elfutottam..Teljesen hazaig futottam...Olyan ho hogy anyaek es a nagymama is ma megint elutaztak..Igy egyedul leszek itthon...bevittem a szobamba egy uveg nutellat majd kulcsra zartam az ajtot...Hogy tehette ezt velem?...Elvileg szeret...Bar mit vartam tole amikor az elejetol fogva hogy is mondjam..Olyanak ismertem meg aki nem tudd szeretni..De aztan ugyereztem hogy szeret..Ezeken gondolkoztam...Amikor eszrevettem hogy elfogyott a nutella ezert kimentem a konyhaba egy ujabb uvegert..Nem hiaba a nutella a ,, legjobb baratunk" ezutan visszamentem a szobamba es elkezdtem nezni egy szomoru filmet amin elaludtam..
~Egy kis ido ugras~
Kb. 18:00-kor ebredtem fel..Eszrevettem hogy Martinus vagy 20-szor hivott..Ezutan kaptam egy uzenetet de nem Tinustol hanem Emiliatol...
~Uzenet~
E:Hali...Mondtam hogy Titike engem szeret es nem teged...Soha se szeretett teged...
~Uzenet vege~
Amikor ezt elolvastam ujra zokogasban tortem ki..Bementem a furdobe es megfogtam a penget...Es epp meg akartam ejteni az elso vagast a karomon de jott Dassi es Kira akik kivettek a kezembol a penget ekkor megerkezett Dorina is..
D:Eli..nem kell ezt tenned-mondta sirva
K:En nem ertem Martinust-mondta szomoruan
En:En sem-montam mar megint majdnem sirva
Do:Nyugodj meg-valahogy sikerult megnyugtatnijuk , ugydontottek nem hagynak egyedul es nalam alszanak..Elmenteunk zuhanyozni(egyesevel), majd lefekudtunk aludni...A tobbiek mar aludtak de en nem..Csak forgolodtam....Vegul nehezen de elaludtam...
Remelem tetszik a folyti❤
YOU ARE READING
miert_teszed_ezt_velem
RomanceEli elete teljesen megvaltozik amikor az elete reszeve valnak a Gunnarsen ikrek... Lesz szerelem, hazugsag, csalodas, osszetort sziv, penge, stb... Remelem tetszeni fog a sztori😊❤